tähän ketjuun jos onnistut siinä! ei aina tarvitse vain valittaa! eli jos sait hyvää palvelua jossain tms. valittajat hiljaa!!
sanoppa kerrankin jotain
20
725
Vastaukset
- jos ei löydy
mitään positiivista.
Mikä sinusta olisi positiivista,
avauksesi ei sellainen ollut ...- Derrick
Porissa on suomen paras vesi!!!!!!!
PS
KAI tääkin aloitus poistetaan syystä tai toisesta. - Tänään
Derrick kirjoitti:
PS
KAI tääkin aloitus poistetaan syystä tai toisesta.Kun olin ostaas ale-kenkiä intersportissa, myyjä kehui kympin kenkiä, jotka kotimatkalla käveltyäni huomasin niiden olevan hyvät.
- käyppä maistamassa
Derrick kirjoitti:
PS
KAI tääkin aloitus poistetaan syystä tai toisesta.joskus vaikka (esim.)turun lähiseudun saariston luonnonpuhdasta kaivovettä (ilman lisäaineita),
Tiedät miyä hyvä vesi oikein on. - Derrick
käyppä maistamassa kirjoitti:
joskus vaikka (esim.)turun lähiseudun saariston luonnonpuhdasta kaivovettä (ilman lisäaineita),
Tiedät miyä hyvä vesi oikein on.Vetäsemäs lapissa tunturiporon kusta niin tiedät miltä se maistuu, oliskohan nyt kyseessä ollut kuitenkin ihan vesijohtovesi no teillehän tulee sitten varmaan vesi sieltä turun persereikä kaivosta.
- kiva kauppareissu
Mikkolan citymarketissa oli kiva ja ystävällinen kassatäti.
- on niin
pieni kaupunki, ei kulu paljon bensaa vaikka ajaisi toiselle puolelle kaupunkia ostoksille.
- positiivistä
Suomessa on asukkaita noin 5.000.000
On positiivistä että heistä vain niin pieni osa joutuu asumaan Porissa.. noin 75000.
Mutta ajatelkaa raumalaisia.. miten onnellisista sakkia eli siellä kärsiviä vain noin 35000.
Puhumattakaan Siikaisista. - pääasiassa
oikein mukavia!oikeesti.muualta muuttanut ja tänne jään!kiitos kaikille ihanille ihmisille joihin olen saanut tutustua!!
- tänään
Oli mukava herätä kun näytti niin kauniilta kun oli paljon valkoista maassa. Mukavaa vaihtelua loskasäälle. NAutitaan nyt kun sitä lunta on vielä jäljellä!
- viestistä
ei tämä Pori niin paha paikka ole mitä puhutaan..
on myös hyvää, mitä ei muisteta, kun jokin asia kalvaa mieltä...- on kyllä
mukavat kassahenkilöt! joka kerta toivotettu vieläpä hyvää päivän/illanjatkoa! ainoa kauppa Porissa missä ollaan noin kohteliaita asiakkaille, kun vielä miettii mitä turhanpäiväisiä rutinoita ne kassahenkilötkin saavat päivittäin siellä kuunnella.. :)
- no et sitten monessa
on kyllä kirjoitti:
mukavat kassahenkilöt! joka kerta toivotettu vieläpä hyvää päivän/illanjatkoa! ainoa kauppa Porissa missä ollaan noin kohteliaita asiakkaille, kun vielä miettii mitä turhanpäiväisiä rutinoita ne kassahenkilötkin saavat päivittäin siellä kuunnella.. :)
liikkeessä ole vieraillut, monessa on jopa ystävällisempääkin henkilökuntaa ...
- olen monessa käynyt
no et sitten monessa kirjoitti:
liikkeessä ole vieraillut, monessa on jopa ystävällisempääkin henkilökuntaa ...
kun täällä pienestä asti asunut. onko siinä nyt jotain pahaa että antaa vain kerrankin hyvää palautetta?? ei tarvitse valittaa.
- positiivi..
on kyllä kirjoitti:
minä en paljon kassatätin höpinöistä välitä, kunhan muuten kauppa on OK. Ja uusi CM on Porin asiallisin kauppa.
Sopivan kokoinen, siisti ja kilpailukykyinen. - .................
positiivi.. kirjoitti:
minä en paljon kassatätin höpinöistä välitä, kunhan muuten kauppa on OK. Ja uusi CM on Porin asiallisin kauppa.
Sopivan kokoinen, siisti ja kilpailukykyinen.on kiva käydä sellasessa kaupassa missä on hyväntuulinen kassa. Ärsyttää kun kassana on joku puolimykkä hapannaama.
Totta, porin uusi CM on kyllä asiallisin kauppa. Panostaa ilmeisesti paljon hyvään asiakspalveluun. - kiva kauppa
positiivi.. kirjoitti:
Sopivan kokoinen, siisti ja kilpailukykyinen.Vähän asiakaita..
Mukava asioida....
Ei ruuhkia....
Kivan hiljainen...
Kallis...
Ei tule ostettua turhaa koska on kallis...
- I am Liiteri
Pori on todella kauni ja kesäinen kaupunki.
Minusta joskus porilaiset eivät itse tajua että miten hieno # tiivis # kaupunki heillä on ja miten lähellä asuvat merestä ?- ohikulkutiekin kulkee
kaupungin ja meren välissä, eikä merta kuitenkaan siltä näe. Se siitä meren läheisyydestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943552
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442917Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512291Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212153Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1152065
- 621984