Miksi suomalaiset kristityt

Kössönöm

puolustavat juutalaisuskoisten tekemää kansanmurhaa? Tuo yksikin hihu nyt mainostaa joka käänteessä tv-7:n ohjelmaa Israelista.

16

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väärä uskonto

      Lisäksi juutalaiset eivät ole niitä kuuluisia oikeita kristittyjä, vaan helvettiin joutuvia vääräuskoisia kuten ne paavin katolisetkin. Miksi puolustella vääräuskoisia kerettiläisiä?

      Mutta logiikka ja johdonmukaisuus ei olekaan hihujen vahvin puoli.

    • Käsitysten oikaisija

      Miksi suomalainen ateisti (?) kuvittelee, että kaikki israelilaiset (edes täyskansalaise) ovat juutalaisuskoisia?

      Kössönömille ja hänen pastorilleen tiedoksi: kyseessä on sionistien toiminta, ei juutalaisuskoisten. Sama sille toiselle uskovaiselle, jota Kössönöm paheksuu.

    • muista sitä, että juutalaiset eivät ole saman uskontokunnan kannattajia. Tai no, onhan siellä valtava venäläinen vähemmistö, jotka tiettävästi ovat ortodokseja; kristittyjä siis...

    • sinulle.

      Miksi kieltäydyt ottamasta vastaan toisenlaisia näkökulmia? Haluatko pysyä visusti käsityksissäsi juutalaisuskoisten tekemästä kansanmurhasta? Voisit katsoa tuon ohjelman (tulee uusintana huomenna klo:13,10) vai pelottaako joku?

      Mutta varoitan; Jos toisenlainen totuus pelottaa, niin älä katso!

      • itsellesi

        Esitä vaan itsellesi tuo kysymys! Miksi olet niin aivopesty, ettet pysty ottamaan vastaan toisenalaisia - perustelujakaan - näkemyksiä?


      • tietolähde

        kannattaa myös kuunnella radioDeitä, mikäli se kuuluu alueella. Sieltäkin tulee vähän väliä uutisia Gazasta ja Israelista.


      • Kössönöm

        Gazassako ei tapettu siviilejä?


      • oletko sinä
        itsellesi kirjoitti:

        Esitä vaan itsellesi tuo kysymys! Miksi olet niin aivopesty, ettet pysty ottamaan vastaan toisenalaisia - perustelujakaan - näkemyksiä?

        Mistä päättelet etten pysty ottamaan vastaan Israel-vihamielisiä näkökulmia?
        Seuraan myös niitä päivittäin. Oleellista kuitenkin on, että tiedon tulisi olla puolueetonta ja väitteet on pystyttävä todistamaan muutenkin kuin osatotuuksilla.

        Lähi-idän historia on uudelleen kirjoitettu arabien toimesta, ja sen historian monet HALUAVAT uskoa, vaikka se siältää paljon virheitä ja vääristelyä.
        Nämä virheet ja vääristelyt menevät lopulta totuutena kun niitä riittävän mionta kertaa toistaa.

        Katso ohjelma tänään klo: 13,10, ei sitä tarvitse pelätä.


      • siviilejä(kin)
        Kössönöm kirjoitti:

        Gazassako ei tapettu siviilejä?

        Yle ja YK korostavat siviilien tappamista, mutta jättävät (tarkoituksella) mainitsematta todelliset syyt siviilien kuolemiin.
        On todistettu fakta, että Hamas käyttää naisia ja lapsia ihmiskilpinään, mutta YLE ja YK eivät tästä mainitse sanallakaan, vaan laittavat surutta Israelin syylliseksi "murhiin".
        YLE ja YK kertovat sen minkä länsimaalainen tavis haluaakin kuulla. Et sinäkään halua kuulla uutisia Hamasin häikäilemättömyydestä, vaan Israelin tekemistä "lasten murhista", -eikö vaan?

        Toinen merkittävä seikka on se millaisten "lasien läpi" uutisia katselee.
        Jos ennakko asenteet ovat Israel-vastaisia näkee ne myös uutisissa, ja päin vastoin.
        Huomaan itsekin joskus katsovan uutisia "Israe-lasien" läpi. Tiedostan sen ja siksi pyrin välttämään sitä))


      • Kössönöm
        siviilejä(kin) kirjoitti:

        Yle ja YK korostavat siviilien tappamista, mutta jättävät (tarkoituksella) mainitsematta todelliset syyt siviilien kuolemiin.
        On todistettu fakta, että Hamas käyttää naisia ja lapsia ihmiskilpinään, mutta YLE ja YK eivät tästä mainitse sanallakaan, vaan laittavat surutta Israelin syylliseksi "murhiin".
        YLE ja YK kertovat sen minkä länsimaalainen tavis haluaakin kuulla. Et sinäkään halua kuulla uutisia Hamasin häikäilemättömyydestä, vaan Israelin tekemistä "lasten murhista", -eikö vaan?

        Toinen merkittävä seikka on se millaisten "lasien läpi" uutisia katselee.
        Jos ennakko asenteet ovat Israel-vastaisia näkee ne myös uutisissa, ja päin vastoin.
        Huomaan itsekin joskus katsovan uutisia "Israe-lasien" läpi. Tiedostan sen ja siksi pyrin välttämään sitä))

        "YLE ja YK kertovat sen minkä länsimaalainen tavis haluaakin kuulla."

        - Miksi ne niin tekisivät? Sinulla on varmaan joku perustelu tuolle väitteellesi.


      • tekisi?
        Kössönöm kirjoitti:

        "YLE ja YK kertovat sen minkä länsimaalainen tavis haluaakin kuulla."

        - Miksi ne niin tekisivät? Sinulla on varmaan joku perustelu tuolle väitteellesi.

        Ikävä kyllä en muista kuka yle:n toimittajista sanoi aikoinaan, että uutinen täytyy olla sellainen joka ihmisiä kiinnostaa ja mitä ihmiset haluavat kuulla.

        Tärkein asia uutistoimittajille on uutisoida asioista ensimmäisenä. Se onko asia juuri niin kuin uutisessa kerrotaan ei ole se kaikkein tärkein asia.


      • Kössönöm
        tekisi? kirjoitti:

        Ikävä kyllä en muista kuka yle:n toimittajista sanoi aikoinaan, että uutinen täytyy olla sellainen joka ihmisiä kiinnostaa ja mitä ihmiset haluavat kuulla.

        Tärkein asia uutistoimittajille on uutisoida asioista ensimmäisenä. Se onko asia juuri niin kuin uutisessa kerrotaan ei ole se kaikkein tärkein asia.

        uutistoimittajia valehtelusta! Kaikki länsimaiset uutistoimitukset siis valehtelevat sinun mielestäsi. Jopa on härski väite.


      • Kuk regus susej
        oletko sinä kirjoitti:

        Mistä päättelet etten pysty ottamaan vastaan Israel-vihamielisiä näkökulmia?
        Seuraan myös niitä päivittäin. Oleellista kuitenkin on, että tiedon tulisi olla puolueetonta ja väitteet on pystyttävä todistamaan muutenkin kuin osatotuuksilla.

        Lähi-idän historia on uudelleen kirjoitettu arabien toimesta, ja sen historian monet HALUAVAT uskoa, vaikka se siältää paljon virheitä ja vääristelyä.
        Nämä virheet ja vääristelyt menevät lopulta totuutena kun niitä riittävän mionta kertaa toistaa.

        Katso ohjelma tänään klo: 13,10, ei sitä tarvitse pelätä.

        Väitätkö vakavalla naamalla että tv7 olisi puolueeton?


    • puusilima_

      verestä.. se on se syy.. ne söi jopa oman "vapahtajansa" niin mitäpä siihen voi enää kommentoida?
      ne tykkää väkivallasta, kidutuksesta ja ihmisten syömisestä... sillä kai saa sen taivaspaikan?

      aika ällöä vai mitä?

      • riittää, muu on turhaa ja valitettavaa, olipa sitten kyseessä kristitty, juutalainen, muslimi tai kuka tahansa ihminen.
        Israelilla on täysi oikeus puolustaa oman maan kansalaisia väkivallalta. Sota on viimeinen keino, kun neuvottelut vastapuolen kanssa ei johda toivottuun tulokseen.
        Hulluna meitä suomalaisia pidettäisiin, jos me vuodesta toiseen sallisimme rakettisateen imatralaisten ja lappeenrantalaisten niskaan, niin että he päivittäin joutuisivat juoksemaan pommisuojiin henkensä kaupalla...


    • kun ne

      ovat typeriä hihhuleita. Ei siinä sen kummempaa syytä tarvita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe