Uudistunut kirkkoherra Marja-Sisko Aalto esittäytyi.
"Vihdoinkin vapaasti naisellinen!" ja onnelliseltakin näyttää.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200901248964477_uu.shtml
Onnittelut Marja-Siskolle
Uudistunut kirkkoherra esittäytyy
13
908
Vastaukset
- syystä
tulee tämä Raamatun kohta mieleen:
Ja Herra Jumala sanoi: "Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva". ..Mutta Aadamille ei löytynyt apua, joka olisi hänelle sopinut. Niin Herra Jumala vaivutti ihmisen raskaaseen uneen, ja kun hän nukkui, otti hän yhden hänen kylkiluistaan ja täytti sen paikan lihalla. Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo.
Ja mies sanoi: "Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu".- Pakanainen
kylkiluu ei tarkoittanut varsinaisesti kylkiluuta vaan PUOLIKASTA.
Eli Jumala loi naisen ja miehen samasta savesta ja erotti heidät tosistaan.
Kaikki asiat vääntyvät, kun raamatun kirjoittajat sekoittavat siihen patriarkaalisen kultuurin.
- Sivustaseuraaja
Mietin, miltä komesta tyyttärestä mahtaa tuntua. Hävettääkö vai ovat tyytyväisiä isän tempusta? Rohke mies ainakin tuo Olli oli. Toivottavasti jatkaa virassaan, koska hyllytys olisi juuri syrjintää pahimmilaan. Uskon, että Seta avustaa jopa Korkein oikeus käsittelyssä, koska nyt on saatava ennakkotapaus tähänkin asiaan. Hyvä, että kristityt saivat taas jotakin, millä osoittaa "karvansa". Meinaan väki kiehuu seurakunnissa ja vaatia Marja-Siskoa eroamaan. Näin se lähimmäisenrakkaus toteutuu luterilaisuudessa. Ja arkkipiispa on hiljaa, kun ei osaa valita linjaa.
- väki kiehuu
seurakunnissa. Jos muutama kaikkein ahdasmielisimmistä kiehuu, niin siinähän sitten kiehuu. Luulisi, että suurin osa joko hyväksyy tai suhtautuu välinpitämättömästi. Nyt noistakin asioista tiedetään enemmän kuin pari tuhatta vuotta sitten.
huono arvaamaan toisten tuntoja.
Voihan heille olla pieni pettymys isän poikkeavuus valtaväestöstä mutta eiköhän he ole isänsä puolesta hyvillään kun isä vihdoin vapautui.
Ihan samalla tavalla ellei enmmänkin perhe on hyvillään isän puolesta kuin valtaosa Suomen kansastakin.
- kirkko sen
kun vai naisistuu. Tosin vähän epätavallisella tavalla
- luullut että
sukupuolia on vain kaksi
http://www.apu.fi/ihmiset/article154982-1.html- Nyt tiedät paremmin
Eikö olekin hyvä, että nyt ymmärrät paremmin ja enemmän?
Kuka tahansa intersukupuolinen tai trans-ihminen (heitä on monta alaryhmää) voi kertoa sinulle sukupuolten moneudesta.
Jako kahteen on hirveää väkivaltaa heille.
Enemmistölle ei.
Siksi enemmistön pitäisi antaa elintilaa vähemmistölle. Se ei maksa mitään, mutta antaa ihmisarvon toisille. - se asia
Nyt tiedät paremmin kirjoitti:
Eikö olekin hyvä, että nyt ymmärrät paremmin ja enemmän?
Kuka tahansa intersukupuolinen tai trans-ihminen (heitä on monta alaryhmää) voi kertoa sinulle sukupuolten moneudesta.
Jako kahteen on hirveää väkivaltaa heille.
Enemmistölle ei.
Siksi enemmistön pitäisi antaa elintilaa vähemmistölle. Se ei maksa mitään, mutta antaa ihmisarvon toisille.voi olla totta, että ihminen voi olla “sekasukupuolta”, voi pitää paikkansa, (olen varmaan jopa tavannut parisen "tositapausta"). “Sukupuoli voidaan nähdä geeneistä…”?
Mutta sitä väitettä että ihminen olisi luotu syntyessään lesboksi tai homoksi niin en suostu vieläkään täysin sulattamaan,(vaikka itse piispa tulisi sen minulle sanomaan).
Raamattu ei tietenkään ole biologian oppikirja - vielä että
se asia kirjoitti:
voi olla totta, että ihminen voi olla “sekasukupuolta”, voi pitää paikkansa, (olen varmaan jopa tavannut parisen "tositapausta"). “Sukupuoli voidaan nähdä geeneistä…”?
Mutta sitä väitettä että ihminen olisi luotu syntyessään lesboksi tai homoksi niin en suostu vieläkään täysin sulattamaan,(vaikka itse piispa tulisi sen minulle sanomaan).
Raamattu ei tietenkään ole biologian oppikirjatransseksuaalisuus ja homoseksuaalisuus ovat tietenkin eri asioita.
- sama vanhan olli se siinä
Mikä tuossa oli nyt uudistunut?
Sama ukko.
Joko siltä vietiin saksilta vehkeet vai onko se jäänyt kaipaamaansa huomiota vaille ja tulla tupsahti valokuviin taas ?
Ei voi enää vähempää kiinnostaa tuon tyyppiset tapaukset.- syyllistyit rikokseen
Väittäessäsi Marja-Siskoa samaksi vanhaksi ukoksi olet syyllistynyt syrjivään lausumaan, mikä on Suomen lakien mukaan rikos.
Hyvin tiedät, että hänellä on TS diagnoosi eli hänet on pitkällisissä useamman asiantuntijan tutkimuksissa todettu naiseksi. - kummastelija
syyllistyit rikokseen kirjoitti:
Väittäessäsi Marja-Siskoa samaksi vanhaksi ukoksi olet syyllistynyt syrjivään lausumaan, mikä on Suomen lakien mukaan rikos.
Hyvin tiedät, että hänellä on TS diagnoosi eli hänet on pitkällisissä useamman asiantuntijan tutkimuksissa todettu naiseksi.Eikös hän ole ollut mies kun päässyt kolmen lapsen isäksi? Naiset eivät tietääkseni ole tähän asti saaneet keskenään lapsia, paisti nyt kun on tuo onneton yksinäislle naisille luvattu hedelmällisyyshoitolaki.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454