Kertokaapas lisää hyviä britti-sarjoja. Itse olen katsellut/tykännyt:
Bottom
lunta tupaan
pikku-britannia/little-britain usa
kelmien kerho
brittiläiset tv-sarjat
12
3290
Vastaukset
- Samaa mieltä,
Mainitut Lunta tupaan ja Pikku-Britannia ovat loistavia huumorin saralla. Emmerdale on hyvä ikuisuussarja. Uudelleen alkanut Forsytein satu on myös upea. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka, mutta äkkiseltään ei kaikkia muista. Britit vaan kertakaikkiaan osaavat tv-sarjojen teon!
- -n- 26
Ei saa unohtaa Mr. Beania ja Pokka pitää! :>
- ksljdkljsdfs
-n- 26 kirjoitti:
Ei saa unohtaa Mr. Beania ja Pokka pitää! :>
Fast Show
Heartbeat
The Office
Secret Army
'Allo 'Allo - obama obama
ksljdkljsdfs kirjoitti:
Fast Show
Heartbeat
The Office
Secret Army
'Allo 'Allobenny hill show
kenny everet show
this is my live
tarja halonen show
jutta urpiainen show
heartbeat
safiiri ja teräs
red dwarf
top of the pops
bbc news
- tyttö.
tosi hyvä komediasarja
- Kyylä
Hale & Pace
Musta kyy / Black Adder
Todella upeeta / Absolutely Fabulous (mielestäni vain kaudet 1 - 3 katsomisen arvoisia)
Pilakuvat esittää / Comic Strip Presents (jotkut jaksot)
Kenny Everett Show
Avaruuden tuntua / Spaced (sarjan Simon Pegg esiintynyt myös parissa hauskassa elokuvassa)
Sherlock Holmes (ainoa oikea esittäjä Jeremy Brett!)
Lovejoy
Huonosti käyttäytyvät miehet / Men Behaving Badly - Ci.
Kaksi tuoppia, kiitos!
- ja rakkautta
Aivan loistava, siinä on elämää ja huumoria sopivassa suhteessa. Ei siis puhtaasti mikään komediasarja mutta muhun kyllä siinäkin oleva huumori uppoaa
- elliivo
-Raitoja rakkaudessa
-Rimakauhua ja rakkautta
-Perhesalaisuuksia
-Emmerdale
-Toinen jalka haudassa
-Oi ihana toukokuu
-Katu
-Waterloo Roadin koulu
-Syteen tai saveen
-Ryhmä Pullman
-Kaukaiset rannat
ym, ym......
- ...
-Messiah (minisarja, joka tuli Neloselta vuodenvaihteessa)
-Pokka pitää
-Naapureita ja ystäviä
-Emmerdale
-Lunta tupaan
-Pikku-Britannia
-Kelmien kerho
-Yorkshiren etsivät
-Sydämen asialla
-Bramwell - naiskirurgin oppivuodet
Muitakin varmaan olis, mut noi muistui nyt heti mieleen. - Anonyymi
Toivoisin että taas uudelleen saisimme nähdä Brittisarjan: Vielä virtaa. Se oli tosi hauska/hyväntuulinen sarja. Siinä vanhat papat ja rouvat keskustelivat ja toimivat niin eloisasti ja hauskasti. Eikä kommelluksilta vältytty. Please, voisimmeko taas nähdä nämä hauskat vekkulit uudelleen. Tänä synkkänä aikana tämä sarja olisi taas paikallaan. Kiitos, kiitos, iso kiitos jo etukäteen. Toivoo Lissu ja hänen miehensä Veksi Savosta.
- Anonyymi
Kertokaas mikä oli se brittisarja, jossa mies hävisi vedon ja joutui ratsastamaan
alasti sialla läpi kaupungin pääkadun, siis brittisarja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604576Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352099Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491494Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621492- 1651468
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2591268Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961174- 2031112
- 801037
- 651028