Eli mikäs on se Serranon perheen jakso, jossa Diego on lentokentällä ja miettii lähteekö Celian mukaan? Taitaa olla jotain 6:nnen tuotantokauden viimeisiä jaksoja. Mistä olisi mahdollista löytää kyseinen jakso? Kiitos, jos joku tietää:)
Mikä jakso?
7
895
Vastaukset
- kara mara
Se juuri on 6. tuotantokauden viimeinen jakso nimeltään Ollako vai eikö olla? (Última llamada para Diego Serrano). Numero on 124. Sitä mistä sen saa nii en tiiä. YouTubesta ehkä.
- Jonttu1991
Elikkäs jakso 6. tuotantokauden viimeinen jakso 124 Ollako vai eikö olla? (Última llamada para Diego Serrano) toisin sanoen 6x27.
Youtubesta voi löytyä nickillä "Angelcarro". (varmaan aikalailla viimeisimpiä videoita mitä on ilmestyny.) Videot eivät sisällä suomi subeja.- mämmiskä
mutta hehhee tulee yllättävä juonen käänne :DD en kyl kirjota tähä mitää ilma erillist pyyntöö ettei kukaa hakkaa mua =DDD
- Jonttu1991
mämmiskä kirjoitti:
mutta hehhee tulee yllättävä juonen käänne :DD en kyl kirjota tähä mitää ilma erillist pyyntöö ettei kukaa hakkaa mua =DDD
Ikävä tuottaa pettymys, mutta luulempa, että ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Serranon perheestä, ovat jo tietoisia 7. ja 8. kauden tapahtumista, oli ne sitten yllättäviä tai ei.
- mämmiskä
Jonttu1991 kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta luulempa, että ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Serranon perheestä, ovat jo tietoisia 7. ja 8. kauden tapahtumista, oli ne sitten yllättäviä tai ei.
itseasiassa et tuottanut pettymystä jonttuseni, koska tajusin itsekin, kun olen koko sarjan jo kertaalleen katsonut, että olisi ollut paljon hauskempaa jos olisin katsonut sen kesä kerrallaan, enkä koko sarjaa putkeen muutaman päivän /viikon sisällä. Mutta jos rupeisin kirjottelee tänne kaikkii juonipaljastuksii nii jotku vois suuttuu, kuten esim äitini ei seuraa sarjaa enää kun möläytin vahingossa loppuratkaisun. siitä meni "hohto". :D
- Jonttu1991
mämmiskä kirjoitti:
itseasiassa et tuottanut pettymystä jonttuseni, koska tajusin itsekin, kun olen koko sarjan jo kertaalleen katsonut, että olisi ollut paljon hauskempaa jos olisin katsonut sen kesä kerrallaan, enkä koko sarjaa putkeen muutaman päivän /viikon sisällä. Mutta jos rupeisin kirjottelee tänne kaikkii juonipaljastuksii nii jotku vois suuttuu, kuten esim äitini ei seuraa sarjaa enää kun möläytin vahingossa loppuratkaisun. siitä meni "hohto". :D
Oon itekki menny möläyttelee et mitä tapahtuu :D Mut tosiaan, jos haluat täällä möläytellä niin laittaa otsikoksi se "spoiler" tai "juonenpaljastukset"
- serrano
Diego tekee itsarin mutta herää ja kaikki on ollut vain unta ja sarja alkaa tavallaan alusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2411453Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa494000Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1163207Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1612529Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1042245Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2001834Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3121100Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18895- 61855
Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143805