Eli mikäs on se Serranon perheen jakso, jossa Diego on lentokentällä ja miettii lähteekö Celian mukaan? Taitaa olla jotain 6:nnen tuotantokauden viimeisiä jaksoja. Mistä olisi mahdollista löytää kyseinen jakso? Kiitos, jos joku tietää:)
Mikä jakso?
7
861
Vastaukset
- kara mara
Se juuri on 6. tuotantokauden viimeinen jakso nimeltään Ollako vai eikö olla? (Última llamada para Diego Serrano). Numero on 124. Sitä mistä sen saa nii en tiiä. YouTubesta ehkä.
- Jonttu1991
Elikkäs jakso 6. tuotantokauden viimeinen jakso 124 Ollako vai eikö olla? (Última llamada para Diego Serrano) toisin sanoen 6x27.
Youtubesta voi löytyä nickillä "Angelcarro". (varmaan aikalailla viimeisimpiä videoita mitä on ilmestyny.) Videot eivät sisällä suomi subeja.- mämmiskä
mutta hehhee tulee yllättävä juonen käänne :DD en kyl kirjota tähä mitää ilma erillist pyyntöö ettei kukaa hakkaa mua =DDD
- Jonttu1991
mämmiskä kirjoitti:
mutta hehhee tulee yllättävä juonen käänne :DD en kyl kirjota tähä mitää ilma erillist pyyntöö ettei kukaa hakkaa mua =DDD
Ikävä tuottaa pettymys, mutta luulempa, että ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Serranon perheestä, ovat jo tietoisia 7. ja 8. kauden tapahtumista, oli ne sitten yllättäviä tai ei.
- mämmiskä
Jonttu1991 kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta luulempa, että ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Serranon perheestä, ovat jo tietoisia 7. ja 8. kauden tapahtumista, oli ne sitten yllättäviä tai ei.
itseasiassa et tuottanut pettymystä jonttuseni, koska tajusin itsekin, kun olen koko sarjan jo kertaalleen katsonut, että olisi ollut paljon hauskempaa jos olisin katsonut sen kesä kerrallaan, enkä koko sarjaa putkeen muutaman päivän /viikon sisällä. Mutta jos rupeisin kirjottelee tänne kaikkii juonipaljastuksii nii jotku vois suuttuu, kuten esim äitini ei seuraa sarjaa enää kun möläytin vahingossa loppuratkaisun. siitä meni "hohto". :D
- Jonttu1991
mämmiskä kirjoitti:
itseasiassa et tuottanut pettymystä jonttuseni, koska tajusin itsekin, kun olen koko sarjan jo kertaalleen katsonut, että olisi ollut paljon hauskempaa jos olisin katsonut sen kesä kerrallaan, enkä koko sarjaa putkeen muutaman päivän /viikon sisällä. Mutta jos rupeisin kirjottelee tänne kaikkii juonipaljastuksii nii jotku vois suuttuu, kuten esim äitini ei seuraa sarjaa enää kun möläytin vahingossa loppuratkaisun. siitä meni "hohto". :D
Oon itekki menny möläyttelee et mitä tapahtuu :D Mut tosiaan, jos haluat täällä möläytellä niin laittaa otsikoksi se "spoiler" tai "juonenpaljastukset"
- serrano
Diego tekee itsarin mutta herää ja kaikki on ollut vain unta ja sarja alkaa tavallaan alusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13410834Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen793570Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,902847Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.701474Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3161355Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?341339Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2531280Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1431255Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121206- 491160