Mikä jakso?

Bomull

Eli mikäs on se Serranon perheen jakso, jossa Diego on lentokentällä ja miettii lähteekö Celian mukaan? Taitaa olla jotain 6:nnen tuotantokauden viimeisiä jaksoja. Mistä olisi mahdollista löytää kyseinen jakso? Kiitos, jos joku tietää:)

7

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kara mara

      Se juuri on 6. tuotantokauden viimeinen jakso nimeltään Ollako vai eikö olla? (Última llamada para Diego Serrano). Numero on 124. Sitä mistä sen saa nii en tiiä. YouTubesta ehkä.

    • Jonttu1991

      Elikkäs jakso 6. tuotantokauden viimeinen jakso 124 Ollako vai eikö olla? (Última llamada para Diego Serrano) toisin sanoen 6x27.

      Youtubesta voi löytyä nickillä "Angelcarro". (varmaan aikalailla viimeisimpiä videoita mitä on ilmestyny.) Videot eivät sisällä suomi subeja.

      • mämmiskä

        mutta hehhee tulee yllättävä juonen käänne :DD en kyl kirjota tähä mitää ilma erillist pyyntöö ettei kukaa hakkaa mua =DDD


      • Jonttu1991
        mämmiskä kirjoitti:

        mutta hehhee tulee yllättävä juonen käänne :DD en kyl kirjota tähä mitää ilma erillist pyyntöö ettei kukaa hakkaa mua =DDD

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta luulempa, että ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Serranon perheestä, ovat jo tietoisia 7. ja 8. kauden tapahtumista, oli ne sitten yllättäviä tai ei.


      • mämmiskä
        Jonttu1991 kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta luulempa, että ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Serranon perheestä, ovat jo tietoisia 7. ja 8. kauden tapahtumista, oli ne sitten yllättäviä tai ei.

        itseasiassa et tuottanut pettymystä jonttuseni, koska tajusin itsekin, kun olen koko sarjan jo kertaalleen katsonut, että olisi ollut paljon hauskempaa jos olisin katsonut sen kesä kerrallaan, enkä koko sarjaa putkeen muutaman päivän /viikon sisällä. Mutta jos rupeisin kirjottelee tänne kaikkii juonipaljastuksii nii jotku vois suuttuu, kuten esim äitini ei seuraa sarjaa enää kun möläytin vahingossa loppuratkaisun. siitä meni "hohto". :D


      • Jonttu1991
        mämmiskä kirjoitti:

        itseasiassa et tuottanut pettymystä jonttuseni, koska tajusin itsekin, kun olen koko sarjan jo kertaalleen katsonut, että olisi ollut paljon hauskempaa jos olisin katsonut sen kesä kerrallaan, enkä koko sarjaa putkeen muutaman päivän /viikon sisällä. Mutta jos rupeisin kirjottelee tänne kaikkii juonipaljastuksii nii jotku vois suuttuu, kuten esim äitini ei seuraa sarjaa enää kun möläytin vahingossa loppuratkaisun. siitä meni "hohto". :D

        Oon itekki menny möläyttelee et mitä tapahtuu :D Mut tosiaan, jos haluat täällä möläytellä niin laittaa otsikoksi se "spoiler" tai "juonenpaljastukset"


    • serrano

      Diego tekee itsarin mutta herää ja kaikki on ollut vain unta ja sarja alkaa tavallaan alusta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe