Eli mikäs on se Serranon perheen jakso, jossa Diego on lentokentällä ja miettii lähteekö Celian mukaan? Taitaa olla jotain 6:nnen tuotantokauden viimeisiä jaksoja. Mistä olisi mahdollista löytää kyseinen jakso? Kiitos, jos joku tietää:)
Mikä jakso?
7
949
Vastaukset
- kara mara
Se juuri on 6. tuotantokauden viimeinen jakso nimeltään Ollako vai eikö olla? (Última llamada para Diego Serrano). Numero on 124. Sitä mistä sen saa nii en tiiä. YouTubesta ehkä.
- Jonttu1991
Elikkäs jakso 6. tuotantokauden viimeinen jakso 124 Ollako vai eikö olla? (Última llamada para Diego Serrano) toisin sanoen 6x27.
Youtubesta voi löytyä nickillä "Angelcarro". (varmaan aikalailla viimeisimpiä videoita mitä on ilmestyny.) Videot eivät sisällä suomi subeja.- mämmiskä
mutta hehhee tulee yllättävä juonen käänne :DD en kyl kirjota tähä mitää ilma erillist pyyntöö ettei kukaa hakkaa mua =DDD
- Jonttu1991
mämmiskä kirjoitti:
mutta hehhee tulee yllättävä juonen käänne :DD en kyl kirjota tähä mitää ilma erillist pyyntöö ettei kukaa hakkaa mua =DDD
Ikävä tuottaa pettymys, mutta luulempa, että ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Serranon perheestä, ovat jo tietoisia 7. ja 8. kauden tapahtumista, oli ne sitten yllättäviä tai ei.
- mämmiskä
Jonttu1991 kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta luulempa, että ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Serranon perheestä, ovat jo tietoisia 7. ja 8. kauden tapahtumista, oli ne sitten yllättäviä tai ei.
itseasiassa et tuottanut pettymystä jonttuseni, koska tajusin itsekin, kun olen koko sarjan jo kertaalleen katsonut, että olisi ollut paljon hauskempaa jos olisin katsonut sen kesä kerrallaan, enkä koko sarjaa putkeen muutaman päivän /viikon sisällä. Mutta jos rupeisin kirjottelee tänne kaikkii juonipaljastuksii nii jotku vois suuttuu, kuten esim äitini ei seuraa sarjaa enää kun möläytin vahingossa loppuratkaisun. siitä meni "hohto". :D
- Jonttu1991
mämmiskä kirjoitti:
itseasiassa et tuottanut pettymystä jonttuseni, koska tajusin itsekin, kun olen koko sarjan jo kertaalleen katsonut, että olisi ollut paljon hauskempaa jos olisin katsonut sen kesä kerrallaan, enkä koko sarjaa putkeen muutaman päivän /viikon sisällä. Mutta jos rupeisin kirjottelee tänne kaikkii juonipaljastuksii nii jotku vois suuttuu, kuten esim äitini ei seuraa sarjaa enää kun möläytin vahingossa loppuratkaisun. siitä meni "hohto". :D
Oon itekki menny möläyttelee et mitä tapahtuu :D Mut tosiaan, jos haluat täällä möläytellä niin laittaa otsikoksi se "spoiler" tai "juonenpaljastukset"
- serrano
Diego tekee itsarin mutta herää ja kaikki on ollut vain unta ja sarja alkaa tavallaan alusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466