Eli mikäs on se Serranon perheen jakso, jossa Diego on lentokentällä ja miettii lähteekö Celian mukaan? Taitaa olla jotain 6:nnen tuotantokauden viimeisiä jaksoja. Mistä olisi mahdollista löytää kyseinen jakso? Kiitos, jos joku tietää:)
Mikä jakso?
7
949
Vastaukset
- kara mara
Se juuri on 6. tuotantokauden viimeinen jakso nimeltään Ollako vai eikö olla? (Última llamada para Diego Serrano). Numero on 124. Sitä mistä sen saa nii en tiiä. YouTubesta ehkä.
- Jonttu1991
Elikkäs jakso 6. tuotantokauden viimeinen jakso 124 Ollako vai eikö olla? (Última llamada para Diego Serrano) toisin sanoen 6x27.
Youtubesta voi löytyä nickillä "Angelcarro". (varmaan aikalailla viimeisimpiä videoita mitä on ilmestyny.) Videot eivät sisällä suomi subeja.- mämmiskä
mutta hehhee tulee yllättävä juonen käänne :DD en kyl kirjota tähä mitää ilma erillist pyyntöö ettei kukaa hakkaa mua =DDD
- Jonttu1991
mämmiskä kirjoitti:
mutta hehhee tulee yllättävä juonen käänne :DD en kyl kirjota tähä mitää ilma erillist pyyntöö ettei kukaa hakkaa mua =DDD
Ikävä tuottaa pettymys, mutta luulempa, että ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Serranon perheestä, ovat jo tietoisia 7. ja 8. kauden tapahtumista, oli ne sitten yllättäviä tai ei.
- mämmiskä
Jonttu1991 kirjoitti:
Ikävä tuottaa pettymys, mutta luulempa, että ihmiset jotka ovat oikeasti kiinnostuneita Serranon perheestä, ovat jo tietoisia 7. ja 8. kauden tapahtumista, oli ne sitten yllättäviä tai ei.
itseasiassa et tuottanut pettymystä jonttuseni, koska tajusin itsekin, kun olen koko sarjan jo kertaalleen katsonut, että olisi ollut paljon hauskempaa jos olisin katsonut sen kesä kerrallaan, enkä koko sarjaa putkeen muutaman päivän /viikon sisällä. Mutta jos rupeisin kirjottelee tänne kaikkii juonipaljastuksii nii jotku vois suuttuu, kuten esim äitini ei seuraa sarjaa enää kun möläytin vahingossa loppuratkaisun. siitä meni "hohto". :D
- Jonttu1991
mämmiskä kirjoitti:
itseasiassa et tuottanut pettymystä jonttuseni, koska tajusin itsekin, kun olen koko sarjan jo kertaalleen katsonut, että olisi ollut paljon hauskempaa jos olisin katsonut sen kesä kerrallaan, enkä koko sarjaa putkeen muutaman päivän /viikon sisällä. Mutta jos rupeisin kirjottelee tänne kaikkii juonipaljastuksii nii jotku vois suuttuu, kuten esim äitini ei seuraa sarjaa enää kun möläytin vahingossa loppuratkaisun. siitä meni "hohto". :D
Oon itekki menny möläyttelee et mitä tapahtuu :D Mut tosiaan, jos haluat täällä möläytellä niin laittaa otsikoksi se "spoiler" tai "juonenpaljastukset"
- serrano
Diego tekee itsarin mutta herää ja kaikki on ollut vain unta ja sarja alkaa tavallaan alusta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392040
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 66606
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467