Se Ilmestyskirjassa mainittu temppeli arkkeineen:
Ilm. 11:19 Ja Jumalan temppeli taivaassa aukeni, ja hänen liittonsa arkki näkyi hänen temppelissään,
Se on salakieltä. Kyse on ihmisruumiista ja sen sydämen liitonarkista:
1.Korinttolaiskirje:
3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
2.Korinttolaiskirje:
6:16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli,
Ja siellä sydämen liitonarkissa on nämä uudet laintaulut:
Hebr.
10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";
Ekivaari ainaski tajuu jos muut ei...:O
Ilm. 11:19 Ja Jumalan temppeli taivaassa aukeni, ja hänen liittonsa arkki näkyi hänen temppelissään,
1.Korinttolaiskirje:
3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?
2.Korinttolaiskirje:
6:16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli,
Hebr.
10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";
Ekivaari ainaski tajuu jos muut ei...:O
Vastaukset 8
Vanhimmat
Dan Brownin "Da Vinci-koodin"?
Mut oon lukeny myös tän tutkimuksen, johonka se pohjautuu:
http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789519107417
koska se on suurimpia syntejä mitä voi tehdä.
Suoraan lainasin! :O
on, jos muutetaan arvailujesi pohjalta tuo teksti.
Se menisi kutakuinkin näin.
Se Ilmestyskirjassa mainittu temppeli arkkeineen:
Ilm. 11:19 Ja Jumalan ihmisruumis taivaassa aukeni, ja sydämmen liittonsa arkki näkyi hänen ihmisruumiissaan,
1.Korinttolaiskirje:
3:16 Ettekö tiedä, että te olette Jumalan ihmisruumis ja että Jumalan Henki asuu teissä?
2.Korinttolaiskirje:
6:16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan ihmisruumis ja epäsydämmet? Sillä me olemme elävän Jumalan ihmisruumis,
Hebr.
...sekä Jeesus että Paavali sanovat, että Uuden Liiton temppeli on ihmisen ruumis, niin mitä siihen on lisäämistä.
Jos tämän kiellät, niin sittenhän sinä vasta sormeiletkin sen textin joxikin aivan muuxi....:O
sanasi tekstiksi, ei se minun tekstiä ollut yritä nyt ymmärtää, enhän minä olisi kirjoittanut mitään ellet olisi aloittanut arvailujasi.
...on tuo asiasisältö, jos kerran on Jeesusta ja Paavalia uskominen.