Presidenttipeli

Näyttävät jotkut leipovan tulevaa presidenttiä jo sellaisestakin, jonka selkeää omaa kantaa ei ole edes vielä kuultu.

Presidenttiä ei tietenkään tehdä kenestäkään väkisin, ilman tämän omaa suostumusta ja äänestäjien tukea.Pelkkä gallupkannatus ei siis riitä.

Kovin kovaa hinkua siihen lähes vallattomaan virkaan ei näytä olevan kenelläkään. Ei ihmekään, kun nykyisen presidentin suurista aikaansaannoksista ei ole ainakaan minulla tiedossa yhtäkään.

Tarjan jäätyä eläkkeelle kautensa päätteeksi presidentinviran vois samalla lakkauttaa kokonaan. Ne vähäiset pippalot voi pitää ilman presidenttiäkin ja vaikka vaihteeksi Keminmaan Pohjantähti-opistooon "Paten" kautta kytkeytyvässä Tanssikeskus Tähtirannassa: http://www.pohjantahtiopisto.fi/

http://www.pohjanranta.com/tahtiranta/default.htm

5

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi asettaa

useaa ehdokasta samasta puolueesta.

• eri-mies

mikäs neuvonantaja sinä olisitkaan? Ethän ole oikein suomalainenkaan, vaan joku lappilanen, joikhumies kuten Latekin. Vai mitä HÄH?

• Olen neuvonut sinuakin, jos muistat. Kirjoittelet asioita väärille palstoille ja opastin sinua niissä asioissa taannoin.

Olen suomalainen ja sen voit tulla vaikka toteamaan, mutta tuskin sinusta siihenkään on.

• Tarkka mies

Ironmikesss kirjoitti aiemmin tänään pitkän ja ylistävän viestin, jossa hän ennusti innokkaana Niinistön valintaa.

Kaveri taitaa olla valmis myymään vaikka oman ainoan takkinsa, kunhan saa väittää ennustaneensa oikein! :)

• En ole tietoinen kyseisestä viestistä. Pitäisikö olla?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      63
      6190
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      63
      5599
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      128
      4465
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      57
      3889
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3795
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3219
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      68
      2989
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59