Tamperelaisen jakelu

tökkii pispalassa

Pispalassa Ylä-Voimalla Tamperelainen-lehden jakelu tökkii.En ole saanut lehteä luukusta tällä viikolla ollenkaan.Onkohan jakajapula vai jääkö jakajalta osa lehdistä jakamatta luukkuihin jostakin syystä? Minulla ei ainakaan ole mitään ilmaisjakelukieltolappua ovessa tai postiluukussa jakajaa varten.

33

2156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ykkösjakeluun

      ne hoitaa Tamperelaisen jakamisen, mutta ne ei täältä käy lukemassa jakeluhäiriöilmoituksia, vaan niille pitää se kertoa suoraan.

      • Pispalan asukki

        Kiitos jakelufirman nimitiedosta.Taidanpa soittaa sinne jakeluhäiriöstä.


      • ...
        Pispalan asukki kirjoitti:

        Kiitos jakelufirman nimitiedosta.Taidanpa soittaa sinne jakeluhäiriöstä.

        kun kaikilla on postilaatikot hankalissa paikoissa ja siltä alueelta ei saa silti mitään extra palkaaa joten ykkösjakelun väkikin vaihtuu siellä tiuhaan joten voi olla, että nykyinen jakaja ei edes tiedä missä laatikkosi on. Toki jos valitat niin sillä se hoituu siihen saakka kunnes taas tää jakaja kyllästyy noihin jatkuviin valituksiin. Harmillinen kierre mutta mulla ei oo siis keinoja sen pysäyttimiseks koska tuskin te Pispalalaiset suostutte laittamaan laatikoitanne mihinkään ryhmiin.


    • tuon lehdykän

      vai omistatko sen?

      Mäntis sulle, seppolainen

    • lehdellä

      tekee? Eihän sitä voi käyttää muuten kuin sytykkeenä, tai kääriä siihen kalanperkuujätteitä ja viedä bio-jätteisiin.

      Lehden sisällön näkee netistä...

      • Minäminäminäminäminä

        Sytykettä ja biojätepussia vailla olen. Kalalle olen allerginen.


    • koko toimitus

      Miksi kukaan laittaa mainosrahoja tuollaiseen - menee suoraan roskiin.

      Ja kuka ne mainokset ja palkkarahat maksavat: niiden tuotteiden tai palvelujen kuluttajat, joita lehdessä mainostetaan.

      Eihän tämä voi olla oikein?!

      • niijjust

        Mutta ei riitä, että on pelkästään Tamperelainen, joka on jo vuosikymmeniä ilmestynyt. Apajille on tullut myös Aamulehti, julkaisemalla omaa Tori-lehteään, ja sitten on vielä Pirkanmaan Sanomat joka yhtälailla nakertaa sitä mainoskakkua.

        Itse olisin sitä mieltä, että nuo kaksi jälkimmäistä saisivat lopettaa, ja annettais Tamperelaiselle aitona kaupunkilehtenä tilaa olla ja elää.


      • esitys
        niijjust kirjoitti:

        Mutta ei riitä, että on pelkästään Tamperelainen, joka on jo vuosikymmeniä ilmestynyt. Apajille on tullut myös Aamulehti, julkaisemalla omaa Tori-lehteään, ja sitten on vielä Pirkanmaan Sanomat joka yhtälailla nakertaa sitä mainoskakkua.

        Itse olisin sitä mieltä, että nuo kaksi jälkimmäistä saisivat lopettaa, ja annettais Tamperelaiselle aitona kaupunkilehtenä tilaa olla ja elää.

        Tamperelainen nykyään. Voisi lopettaa koko lehden ja ehkä se on suunnitelmissakin. Siellähän on yt-neuvottelut meneillään.

        Ilmoituksiakaan sinne ei enää kukaan anna muuten kuin lähes ilmaiseksi.


      • just niin
        esitys kirjoitti:

        Tamperelainen nykyään. Voisi lopettaa koko lehden ja ehkä se on suunnitelmissakin. Siellähän on yt-neuvottelut meneillään.

        Ilmoituksiakaan sinne ei enää kukaan anna muuten kuin lähes ilmaiseksi.

        Aamulehdellä on varaa subventoida ison kalliin lehden tilausmaksulla toista pientä lehteä.


      • idiootteja, jos luulevat, että
        niijjust kirjoitti:

        Mutta ei riitä, että on pelkästään Tamperelainen, joka on jo vuosikymmeniä ilmestynyt. Apajille on tullut myös Aamulehti, julkaisemalla omaa Tori-lehteään, ja sitten on vielä Pirkanmaan Sanomat joka yhtälailla nakertaa sitä mainoskakkua.

        Itse olisin sitä mieltä, että nuo kaksi jälkimmäistä saisivat lopettaa, ja annettais Tamperelaiselle aitona kaupunkilehtenä tilaa olla ja elää.

        joku lukee mainosksia noista pienistä lehdistä.

        Ainoa järkevä paikka mainostaa on Aamulehti.

        Jos jollekin ei tule Aamulehteä kotiin, hän luultavasti lukee sen töissä, ja hyötyy silti kaikista mainoksista, kuten jokainen vasemmistolainen!

        Ihan oikein, jos joku punainen tamperelainen jäisi ilman mainoksia sen takia, ettei tilaa Aamulehteä, ei sen pitäisi olla työnantaja velvollisuus.


    • Ilkivalta jakaja

      Olen kieltänyt ilmaisjakelun selvällä tekstillä joka on postilaatikon päällä näkyvillä.
      Siitä huolimatta jakaja ahtaa laatikkooni Suur Tamperetta 6 kpl ja muita sekalaisia.

      Enpä ihmettele jos lehtiä ei riitä jaettavaksi niitä haluaville!

      Osaako joku sanoa mistä vastaavaan jakelun valvojaan saan yhteyttä,jotta tällainen ilki-
      valta loppuisi.

    • Tuskin olen ainoa

      Minä Aamulehdettömänä luen jokaisen ilmaislehden, eli niissä kyllä kannattaa mainostaa. Uskon, että Tampereella ja lähikunnissa on paljon muitakin joille ei Aamulehteä tule, ilmaisjakelulehdet sen sijaan jaetaan jokaiseen kotiin ellei sitä ole erikseen kielletty ja lukijakunta on siis myös laaja.

    • Gutenberg

      Kyllähän pelkästään niitä Tamperelaisia jakelisi , vaan kun niiden väleihin pitää laitella kaikensortin mainoksia, niin meinaa tässä kuumuudessa alkaa heikottaa, kun ravaa kerrostalojen portaina. Eikö niitä mainoksia voisi pujotella koneellisesti siellä Tamperelaisen painotalossa. Tai pujottelusta pitäisi saada lisää liksaa.

    • tremix

      Tamperelainen.fi sivulla voi lukea näköislehden ja antaa jakelupalautettakin.

    • Lukija

      Tule meiltä Kaukajärveltä hakemassa. Täällä kaksi afrikkalaistaustaista kaapuakkaa jakavat samanlaisen mainos lehtikasan samaan luukkuun,... ainakin meidän rapussa.

    • Anonyymi

      Lähetin palautetta jakelusta tänne pyynikintielle vastaus oli lehteä ei jaeta viikonloppuisin ,virallinen Tampereen kaupunkin tiedoitus lehti?

    • Anonyymi

      Tamperelainen jaetaan näköjään nykyään silloin kun viitsii, yrittäjänä lopetin mainostamisen koska mitä maksaa mainoksesta kun lehteä ei jaeta.

      • Anonyymi

        Silta lehti putoaa luukusta vaikka ei kuulu kirkkoon, kolme lehteä odottaa polttoa.


    • Anonyymi

      Pienet on murheet.ei tullut viime vuonna keskiviikoisin pariin kuukauteen.

    • Anonyymi

      Tahmelassa ei ole kohta vuoteen tullut kuin ihan muutaman kerran, tuleeko muuten kerran vai kaksi nykyään , viikossa?

      Olen laittanut spostia , ei ole auttanut.

    • Anonyymi

      Eikö Tamperelaista jaeta nattariin Niittyvillankujalle. Syksyn jälkeen kaksi lehteä tullut. Muitakin mainoksia kaipaan, mutta yrittäjänä en todellakaan laita mainoksia lehteen mitä ei tule.

    • Anonyymi

      Yrityksemme lopetti mainostamisen Tamperelaisessa kun ei sitä jaeta niinkuin pitää , ei ole auttanut vaikka ilmoittaa johdolle asiasta, mitään muutosta jakeluun ei ole tullut, ei ilmesty .
      Tahmelassa ei ole jaettu pitkään aikaan ollenkaan????

    • Anonyymi

      En ole saanut Tamperelaista moneen viikkoon, palautteista huolimatta! Mikä mättää??? kysyy Kirsti Peltovainionkadulta

    • Anonyymi

      Niin tökkii täälläkin Pohtolassa Siivikkalankadulla ei ole tullut Tamperelaista -lehteä ainakaan kolmeen viikkoon . Olisi mukava lukea sitä. Eipä kyllä tule muitakaan mainoksia.

    • Anonyymi

      Joskus menee kaksi viikkoa jolloin lehti ei tule., palautteista huolimatta!
      Kirsti Peltovainionkadulta

    • Anonyymi

      Siivikkalassa myös lehti kadoksissa jo monta viikkoa.

    • Anonyymi

      Suhmurit kupanneet kaikki rahat.

    • Anonyymi

      Ei vuosiin tullut Tahmelassa viikonlopun Tamperelaista!
      Ollaan oltu yhteydessä suoraan, ei minkäänlaista muutosta?
      Yritykseni lopetti mainonnan kyseisessä lehdessä.

      • Anonyymi

        Viikonlopun Tamperelaista ei nykyään ole eikä paineta. Vain keskiviikkoisin ilmestyy lehti.


    • Anonyymi

      Eilinen Tamperelainen ja Silta-lehti tulivat äsken (3.3.2022 n.klo 18.00). Kiitoksia nopeasta vastauksesta eiliseen palautteeseen!
      Kirsti Peltovainionkadulta

    • Anonyymi
      UUSI

      No eipä oo Tamperelaista jaettu ITÄ Tampereellakaan, Vehmainen, Linnainmaa,. ei oo jaettu moneen viikkoon tämän 2024 v puolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe