Mannertenväliselle nahjukselle Matti Vanhaselle tuli jälleen eilen kylmää vettä niskaan.
Va-Vanhasen suosio on viimeisimmän mittauksen mukaan enää 7.3 %. Se on vielä alhaisempi kuin KEPUn suosio, joka on romahtanut 19.2 %:iin.
Hyvin on äimät hatussa!
Va-Vanhasen suosio 7,3 %
4
162
Vastaukset
- kaikessa
karuudessaan. Matille ja maijjalle. taunomatomäkeläinen kepulainen ulosliputus on alkanut.
- Huvittunut.
Tälläkin saitilla nahjus Vanhasta on markkinoitu "kaikkienaikojen suosituimpana" (huom. alkuperäinen kirjoitusasu ja lainausmerkit).
Sic transit gloria mundi!
:) :) :) - Olaus-Petri
Noilla luvuilla ei ole ihme, että Vanhanen heitti pyyhkeen kehään. Kohta tyyppi lentää myös kepun johdosta.
- pikku kännikala
voisit aivan hyvin lopettaa sananjulistuksesi.
Olisi mielenkiintoista käydä kurskistamasa noinkin typerää ukkoa, kunhan vain tietäisi missä hoitolaitoksessa on.
Oletko erneston kanssa samassa paikassa?
Kaikenkaisia hulluja eniro palstoilaan antaa olla.
Tässä enirolle listaa poistettavista kaheleista:
KapiKorhonen, Harmaa-pantteri, Vanha-faitteri, Korhos-Jorkka(ja loput 8 nikkiään myöskin),
Känä, Ernesto rafael guevara(myöskin toinen nikinsä), Mielipidepankki.
Uutta-ukkia ja sonnimiestä ei saa missään nimessä poistaa, koska he ovat palstan suola.
Lisäksi ukki on niin höperö, että ei hän ymmärrä, mitä poistaminen tarkoittaa.
Sonnimies vain on puolustamasa reviiriään, noiden muiden harmiksi.
On muuten ollut huomattavissa, että nuo ensinmainitut sairaat puoluepukarit ovat olleet yhteydessä eniroon tapaus sonnimiehestä, kun olettavat olevansa niin vaikutusvaltaisia.
Itse ovat suurimmat palstanpilaajat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179171Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893780- 212248
- 871393
- 1161168
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791118- 751110
- 551063