Rauhaa teille kaikille.

ikioma ni

1.kokemus.   
   Rauhaa teille.
Kirjoittanut: MarjaHPernu 22.8.2007 klo 12.16

Rauhaa teille kaikille.

Kirjoitan ensin lapsuudesta erään asian joka on mielessäni, kotonani ei ollut minun ikäisiä tyttöjä joten leikin paljon poikien kanssa, näinhän se on että, tytöt härnää poikia ja pojat kiusaa tyttöjä, mutta minut pojat jätti rauhaan, kysyin viimein miksi on näin, pojat sanoi " ei sinuun voi koskea, olet niin pyhä" ja siihen oli mun tyytyminen, mutta se jäi mieleeni iäksi.

En ole saanut uskonnollista kasvatusta, siis olen maailmasta.

Olen hiljainen.

Ja sitten, tiesin lapsuudesta lähtien miten "kuolen" että nukun vain pois mieheni selän takana ja nimikin oli tiedossa

(mutta en muistanut sitä silloin kun seurustelin)
kun tuo yö koitti -82 laitoin nukkuun illalla kuin oli tapanani, niin syvimmän unen aikana, joku vei minut pimeään tunneliin irtaannuin kokonaan ruumiistani ja menin eteenpäin koska en voinut kääntyä takaisin,olin yksin, takaisin paluuta ei ollut.
Sitten tuli ovi eteen, hakkasin sitä, ja itkin, että minäkin haluan olla "Jumalan lapsi" mutta ovi vain ei auennut, eikä siinä ollut ripaakaan,
luovutin, ja väsyin, istuin yksin ja ajattelin, olkoon, en jaksa taistella, istun tässä,

Silloin tuo ovi alkoi aueta hiljaa,

( ihmisen pitää huutaa Jumalan puoleen, niin Jumala vastaa)

nousin ylös ja menin tuosta ovesta sisään, olo hepottui, ihmettelin oloani kun ei tunnu kipuja missään,

(mulla kait on jotain reuman tapaista kun nilkoissa tuntuu kipua kävellessä)

edessä oli portaat, nousin ne ja niitä oli n.12
kun portaat loppuivat, katsoin ympärilleni ja edessäni seisoo mies

(samallainen kuin on Jeesus patsaita valkoinen kaapu yllään)

siellä oli myös muita, mutta he olivat ikäänkuin selin minuun.

Katson silmiin tuota miestä" ah tässä on Jeesus josta on puhuttu paljon"
ja mitkä silmät, jostain nousee mieleen se kohta Raamatusta kun Jeesus on noussut haudasta ja kieltää Mariaa koskemasta itseensä,

Kysynkin hältä "saanko halata" saan luvan,
ihmettelen miten Jeesus ymmärtää minua.

mutta hups, en tunne mitään kun halaan, minulla ei ole ruumista mukana,
minua kaduttaa, mitäs nyt, istun Jeesuksen jalkojen juureen oikealle puolelle,

(ja tämä paikka on ollut varma turvani kun ihmiset ovat hylkineet, kun olen kertonut kokemustani)

Tunnen siinä istuessani suurta rakkautta ja hyväksyntää, ah ihanaa haluan jäädä tähän,

Mutta minut temmataan siitä pois, ihmettelen, mihin nyt,
minun molemmin puolin ollaan minussa kiinni, ne on enkeleitä,
olen kauhuissani, haluan Jeesuksen luo,
Enkelit antaa ymmärtää"mitä heille on annettu tehtäväksi sen he tekee"

niin ne tuo takaisin minut ruumiiseeni ja laittavat sydämmeni käyntiin,
taistelen vielä vastaan, ja pääsenkin vähän irti, mutta enkelit painavat lempeästi takaisin ja taas sydän lähtee käyntiin, joka tekee hirvittävän kipeää, en halua tänne, ja vilkaisen kelloa se on jo yksi yöllä, siis 3h, poissa, miten mahollista saada sydän toimiin, ja miten nyt kun olen jo kokenut "kuoleman" miten nyt,
mun on saatava tietää miten seuraava tapahtuu, mun on saatava tietää, enkelit neuvottelee,

Katsovat minuun ja tieto tulee minulle ihmeellistä.
Enkeli tulee toisena yönä ja koskettaa rintaani, tunnen 4 kynnen raapaisut, ääneni muuttuu, ja mikä ihmeellistä osaan laulaa, kurkkuni alkaa soimaan.
ja muutun, ikäänkuin olisin kramofoonin neulalla rokotettu, haluan kertoa kokemuksestani ja kuinka Raamattu on totta.
Ja kuinka hitaasti tämä aika kuluu, kun on saanut tietää ja nähdä mitä tapahtuu.

Tässä se on, mutta tästä puuttuu paljon,

Raamattu alkoi minulle aueta.

Suomen kohta tulee oleen mitä profetioita annetaan.

Uskovat koetellaan.

Siunausta teille kaikille, pitäkää mitä olette saaneet, roikkukaa Jeesuksessa.

Rauhaa.
Kirjoittanut: MarjaHPernu 22.8.2007 klo 13.41

4

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÚGH-OLEN SANONUT

Roikkukaa Jeesuksessa,
      mutta älkää nostako Jumalaksi.

• aika spiritistiseltä

tuo meininki.Demonihenget antavat mielellään tuonkaltaista ilmestystä,oli kuin olisin lukenut näitten henkiparantajien tarinoita.
      Jeesukseen uskova saa ilmestystä,monet näkyjä ym.mutta jotenkin kirjoittamastasi henkii eri henki,kuin Jeesuksen henki.
      Ilmestyksillä ei saisi myöskään leuhkia,vain Jumalan käskyn saaneena saa puhua,ei muuten.
      Enkelit esim.eivät ole selin,he näyttävät kasvonsa.Mitä lienee olleet haamut joita näit,mielikuvituksen tai unen tuotosta.

Jumala antaa omilleen Henkien erottelukyvyn,silloin ei paholaisen näyt riivaa.Tosin sarvipää voi tulla yrittämään peloitella,mutta kiitos Jeesuksen,saa äkkilähdöt.Herran omilla siis.

Näyt voivat olla Herran omillakin peljättäviä,esim.tulevaisuuteen liittyvät;samoin miellyttäviä,rauhaa tuovia,mutta myös riivaajat antavat helposti samankaltaista muka tietoakin.
      Oletko kokonaan jättäytynyt Herralle?Silloin ei valhehenget voi tulla piinaamaan.

• ÙGH-OLEN SANONUT.

Se ei ole näky, vaan kokemus.

TS.llä niitä näkyjä on.

• ÙGH-OLEN SANONUT.

>>>Kysynkin hältä "saanko halata" saan luvan,
      ihmettelen miten Jeesus ymmärtää minua.

mutta hups, en tunne mitään kun halaan, minulla ei ole ruumista mukana,
      minua kaduttaa, mitäs nyt, istun Jeesuksen jalkojen juureen oikealle puolelle,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      20
      2664
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1291
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      947
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      138
      925
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      881
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      842
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      806
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      795
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      165
      776
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      134
      725
    Aihe