jeesukselle

haluan antaa elämäni jeesukselle.

2

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyhä Henki vetää sinua puoleensa.

      Rukoile näin: "Herra, tässä olen. Anna syntini anteeksi ja tee minusta uusi luomus sinussa.

      Avaan sinulle sydämeni oven tulla sinne asumaan ja aterioimaan kanssani.

      Suo minun syntyä uudesti ylhäältä ja pysyä uskossa sinuun koko loppuelämäni, niin että kun aikani tulee erkaantua tästä elämästä, otat minut luoksesi taivaan ihanuuteen."

      Siunaan sinua ja omaisiasi. Olet ihanassa asemassa, kun tunnet Jumalan kutsun.

    • Anniina

      vastaanottaa Jeesus henkilökohtaisena Pelastajanasi ja Herranasi, lausu seuraava rukous ääneen juuri siellä, missä nyt olet. Me liitymme kanssasi tähän rukoukseesi ja siunaamme sinua ja päätöstäsi.
      "Rakas Herra Jeesus, minä tunnustan Sinut Pelastajanani ja Herranani. Tunnustan, että Sinä olet Jumalan Poika ja Sinut on ristiinnaulittu minun edestäni, niin että minä saan kaikki syntini anteeksi. Pyydän Sinua, anna minun kaikki elämäni synnit, ajatukset, sanat, teot ja laiminlyönnit anteeksi. Puhdista minut synnin juuristosta elämässäni. Teen parannuksen ja käännyn pois pahoilta teiltäni. Pyydän sinua Jeesus tulemaan sydämeeni ja täyttämään minut Pyhällä Hengelläsi, puhdistamaan minut, vapauttamaan minut, parantamaan ja eheyttämään minut ja tekemään minusta uuden luomuksen. Täytä minut Pyhällä Hengellä ja tulella. Tee minusta Sinun valtakuntasi uskollinen palvelija. Päätän seurata Jeesusta tästä hetkestä alkaen, lukea ja kuunnella Sinun sanaasi, seurata Pyhän Hengen innoitusta ja ohjausta. Otan nyt vastaan uskon kautta täydelllisen pelastuksen ja syntieni anteeksiantamuksen. Kiitän Sinua pelastuksesta ja Pyhän Hengen lahjasta. Vastaanotan Sinulta täysin uuden suunnitelman elämääni varten, kiitos Jeesus!"

      Nyt voit uskoa että Jeesus on vastaanottanut sinut ja antanut sinulle Hänen vanhurskautensa ja täydellisen pelastuksensa lahjana suuren rakkautensa tähden. Voit nyt luottaa Häneen, elää Hänen kanssaan ja kasvaa Häneen. Tämä on mahdollista, koska Raamattu sanoo:
      Room. 10:13: Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."

      Sinun on hyvä etsiytyä elävien uskovien yhteyteen, jossa voit kasvaa, vastaanottaa opetusta ja jakaa elämäsi muiden Jumalan lasten kanssa. Sinä olet nyt tiellä, joka johtaa sinut taivaaseen. Jeesus on peittänyt elämäsi verellään, joka on aina ja kaikkialla pelastuksesi perustus. Opi tuntemaan lisää Jeesusta ja anna Pyhän Hengen muuttaa sinua lisää Hänen kaltaisekseen. Opettele tuntemaan lisää Pyhää Henkeä ja toimimaan Hänen kanssaan yhteistyössä.
      Joh. 8:12: Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1575
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1253
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1017
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      920
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      851
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      848
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      764
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe