Paras onni on jaettu onni.

Nimetön

Jos itse voittaisin lotossa, jakaisin voittamani rahat läheisteni, Punaisen Ristin, Unicefin ja Pelastakaa Lapset Ry:n kesken, niin että jokainen saisi yhtä paljon.

Vaikka en itse olekaan kovin rikas ja joudun tekemään paljon töitä pärjätäkseni, en voi valittaa elämäntilanteestani. Jos minulta loppuisi tulot, eikä olisi rahaa esimerkiksi ruokaan, minulla on aina joku, jonka puoleen kääntyä, kuten ystävät ja sukulaiset. Valitettavasti vain murto-osalla maailman väestöstä asiat ovat näin hyvin.

Siksi antasin rahani hyväntekeväisyyteen, sillä mielestäni on suuri vääryys, että ihminen, olla on kaikkea, mitä eläminen edellyttää, kuten ruokaa, vettä, vaatteita ja katto pään päällä, käyttäisi kaikki rahat itseensä, kun maailmassa on miljoonia ihmisiä, jotka eivät tiedä, milloin saavat seuraavan kerran vettä juodakseen.

Nimin.
Ylioppilas -08

1

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • blackmagictiger

mä taas yllättäisin monet ex-koulukaverini menemällä naimisiin < ja monet tutut ja sitten viettäisin niin komeat salahäät että hääjuhla alkaisi aamulla kello 07.15 ja päättyisi päivällä 12.45 ja päivä olisi Lauantai. Morsiolla Olisi Valkea Prinsessa Puku ja Mulla taas Musta smokki < Valkoinen paita ja rusetti ja mustat housut ja itse maksaisin Puvusta 150 120-270 120-390 euroa ja sitten Morsio 500 euroa hääpuvusta ja sitten menisimme naimisiin kello 08.15 oikeasti < salaa ja Tyylillä ja Aikas Upeasti ja sitten menisimme Morsion Tädin Luo Tapanilaan kun Häät Olisivat pyhän laurin Kirkossa Vantaalla ja sitten pitäisimme pippalot morsion tädin luona Tapanilassa taikkas oikeasti salaa ja sitten siellä soisi markku aro.taiska.hurriganes.kari tapio.frederik.mudin crazy ja sitten vielä moni muu artisti ja sitten soisi jopa danny ja armikin ja monien ex-koulukaverien ällistykseksi olisimme jopa stokkallakin ostoksilla 150 eurolla 500 eurolla - 650 eurolla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      36
      2679
    2. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      13
      1439
    3. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      336
      1063
    4. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      49
      997
    5. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      45
      904
    6. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      879
    7. Niin siinä Kävi

Ettemme koskaan saaneet toisiamme
      Ikävä
      45
      780
    8. Miksi nainen nukut huonosti

Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo
      Ikävä
      61
      774
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      44
      766
    10. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      46