Annalle viisi Emma-ehdokkuuta

emma-gaala

Montakohan Emmaa Anna voittaa? Itse toivon ettei yhtäkään, sillä mielestäni hän ei niitä ansaitse. Paljon mieluummin palkinnon ansaitsee sellainen henkilö, joka on nähnyt oikeasti vaivaa tehdessään musiikkia eli sanoittanut, säveltänyt jne. eikä Abreu, joka on vain pelkkä ''laulaja''.

21

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --emm
      • ---------------------------...

        Minunkaan mielestäni Anna ei todellakaan ansaitse yhtään Emmaa, eikä ansaitsisi edes ehdokkuutta!

        Toivoisin Jipun saavan naisartisti Emman, koska Jippu on ansainnut sen, hän on avautunut kaikille omalla musiikillaan, ja hän on tosissaan!!


      • Kladia 222
        ---------------------------... kirjoitti:

        Minunkaan mielestäni Anna ei todellakaan ansaitse yhtään Emmaa, eikä ansaitsisi edes ehdokkuutta!

        Toivoisin Jipun saavan naisartisti Emman, koska Jippu on ansainnut sen, hän on avautunut kaikille omalla musiikillaan, ja hän on tosissaan!!

        Anna ei ansaitsisi monenkaan mielestä edes ehdokkuutta. Mutta kyllä kohta joku pikku anna-fani tulee ja sepittää, että "Kyllä Ansku on ansainnut Emman" ja piipittää suustaan ulos kaiken maailman tekosyyt... Jipulle Emma!


    • Anna ei niinkään...

      Sanon, että Anna Abreuta vastaan minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa, mutta Mun mielesä perinteinen Maija Vilkkumaa on paras naisartisti noista..

      Otetaan vaikkapa perusteita ja vertauksia:

      -Maija tekee sanoitukset, sävelet ja sovitukset ite, Anna ei..

      -Maija on ollu musiikki uralla pitkään, ja ollu aika helvetinmoinen menestys siinä... Anna vasta pari vuotta ja seki Idolsin pakkotoistomenetelmällä päässyt tietoisuuteen, Maija taas mukaanvetävien biisien ansiosta a ennenkaikkeaan karismaattisen ääneensä ansiosta eikä minkään laulukilpailun..

      -Maija on eniten menestynein noista kaikista ehdokkaista..

      Tää on mun mielipide, teillä omanne, raadilla omansa, mutta tuossa aika kattava peruste, miksi juuri Maija ois hyvä.

      • ..............

        Kuka on Anna Abreu, Kuka on Jippu, Kuka on Vuokko Hovatta? Aika uusia nimiä vielä, joten ei ihmiset vielä tunne noita.. Ei ainakaan vanhemmat ikäryhmät. Maijan luulis tuntevan kaikki, on se sen verran tunnettu laulaja suomenmarkkinoilla ja jopa ulkomaillaki.


      • kuin iloita
        .............. kirjoitti:

        Kuka on Anna Abreu, Kuka on Jippu, Kuka on Vuokko Hovatta? Aika uusia nimiä vielä, joten ei ihmiset vielä tunne noita.. Ei ainakaan vanhemmat ikäryhmät. Maijan luulis tuntevan kaikki, on se sen verran tunnettu laulaja suomenmarkkinoilla ja jopa ulkomaillaki.

        anna myynyt hienosti ja sehän pitää palkita


      • niinpä niin...
        kuin iloita kirjoitti:

        anna myynyt hienosti ja sehän pitää palkita

        Anna ei tee itse sävellyksiään, se vaan lauleskelee ne. Ääni on tusinakamaa, se on fakta, jonka tietää joka fani. Tavis, ei voi muuta sanoa. Maijalle tosiaan vois tulla pysti tai pari.


      • vitsiä täynnä!
        niinpä niin... kirjoitti:

        Anna ei tee itse sävellyksiään, se vaan lauleskelee ne. Ääni on tusinakamaa, se on fakta, jonka tietää joka fani. Tavis, ei voi muuta sanoa. Maijalle tosiaan vois tulla pysti tai pari.

        Vilkkumaa kyllä ansaitsisi voiton parhaana naissolistina. Muut onkin sit täyttä rupusakkia. Mut niinhän se oli viime vuonna. Sen jo tiesi, että joko Vartiainen tai Abreu voittaa. Muut oli nostettu kuin hatusta ehdolle.

        Milloin myyntiluvuista on tullut tärkeimpiä, kuin musiikin laadusta? Grammyissä voitetaan laadulla, joten mitkään Britney Spearsit eivät semmosia voita, koska "hänen" kappaleensa ovat yleensä tusinatavaraa.

        Onko sitten Emma gaala: Vakavasti otettava vai pelkkä nuorisolle tarkoitettu gaala? Jos olisi vakavasti otettava, niin tuolla olisi paljon parempia artisteja ehdolla vai ovatko parhaat pitämässä lomaa?


      • Emman....

        Oikeesti. Maija ansaitsee sen kaikista noista artisteista. Maija tekee noista kaikista eniten töitä musiikin kanssa. Vaikkakin Jippukin tekee, mutta on Maija ehkä vähän menestyneempi noin levyn myynnin kannalta.


    • Että Maija

      saa emman ainaki naisartisteista ja mahdollisesti Rockalbumista kans. Jommasta kummasta on pakko saadan.

    • Revlon Flex

      Mitä väliä sillä on jos on vain laulaja? Tekee varmaan joku Juntti-Einarikin jossain Keravalla kaikki itse ja on niin perkeleen tosissaan- lopputulos vain on hirveetä p*skaa. Joku voi muuten olla myös sitä mieltä esim. Jipun tuotannosta. Kuka laulaa sielunsa mitenkin levylle: Annalla on hyvä soundi ja kyllä sekin musiikkikin siellä taustalla on ihmisten kynistä lähtöisin.

      Emma on kaupallisen ja taiteellisen menestyksen kompromissi. Levy-yhtiöiden seläntaputtelua se lähinnä on. On siellä huonompiakin ehdokkaita kuin Anna- mun puolesta Anna saisi voittaa ainakin jotain ;)

      • Jenni -89

        "Mitä väliä sillä on jos on vain laulaja?"

        Vittu mä repesin!
        Arvaa kuule kaks kertaa miksi sillä on väliä? Kappaleiden mitä Anna laulaa laulaminen ei ole vaikeaa, mutta yrittäkääpä ite tehä semmotteita, sanat ja rytmi, soinnut sun muut!


      • juuri ajattelin
        Jenni -89 kirjoitti:

        "Mitä väliä sillä on jos on vain laulaja?"

        Vittu mä repesin!
        Arvaa kuule kaks kertaa miksi sillä on väliä? Kappaleiden mitä Anna laulaa laulaminen ei ole vaikeaa, mutta yrittäkääpä ite tehä semmotteita, sanat ja rytmi, soinnut sun muut!

        että tuo repeämistäsi edeltävä kirjoitus on harvinaisen fiksu ja asiallinen ollakseen suomi24-forkalla...

        Kyllä laulajaltakin edellytetään muuta kuin vain suunsa aukomista. Kuvitteletko laulamisen olevan helppoa, vaikka omaisikin hienon äänen?

        Turha siitä on riitelemään ruveta kumpi on haasteellisempaa, laulaminen vai laulujen tekeminen. Jotkut kokevat biisien tekemisen helpoksi, mutta antavat ne suosiolla muiden laulettavaksi.


      • Mietippä vähän!

        Jos olet huomannut.. Toinen tykkää Annasta, toinen Maijasta... Kumpis sitten voittaa, jos Maijaki vain Laulais muitten kappaleita? Ja entä, jos Maijan ääni ois vaikka samalainen, ku annalla?

        Meinaan sitä, että Jos on kyse vaikka vain biiseistä, niin ei sitä erota kumpi on parempi, sillä toisella on toisenlaisia biisejä ja toisella toisenlaisia. Eli siis molemmat oisivat yhtä hyviä/huonoja, joten olisi sama käynnistää yleisöäänestys.

        Mutta kun esim Maija tekee biisinsä ite, Anna ei. Maijalla on hyvin mieleen jäävä ääni, Annalla ei niinkään vielä. Joten Maijalla on periaatteessa eruajooikeus tässä asiassa, koska Maija tekee biisit ite, anna ei. Jotenki kumpi vois olla laulajana parempi.

        Vieläpä, ku Maija myy enemmän levyjä...


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
        Jenni -89 kirjoitti:

        "Mitä väliä sillä on jos on vain laulaja?"

        Vittu mä repesin!
        Arvaa kuule kaks kertaa miksi sillä on väliä? Kappaleiden mitä Anna laulaa laulaminen ei ole vaikeaa, mutta yrittäkääpä ite tehä semmotteita, sanat ja rytmi, soinnut sun muut!

        samaa mieltä.


      • tuon - - -
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,... kirjoitti:

        samaa mieltä.

        Jennin kanssa


    • yhden saa

      näin mä luulen.ja musta on emmansa ansainnut.

      • tyttö.

        että todennäköisempää on että Maija Vilkkumaa saa sen koska hän on ollu pidempää musa-alalla kuin hän itse.


      • pop-albumin
        tyttö. kirjoitti:

        että todennäköisempää on että Maija Vilkkumaa saa sen koska hän on ollu pidempää musa-alalla kuin hän itse.

        Olen todellakin Maijan puolella, mutta uskon, että Anna saisi parhaan Pop/dance-albumin, mutta Maija saa naisartistin, sen luulis olevan itsestään selvää...

        Ellei sit tuomaristo katso asian silleen, että Annetaan välillä muille laulajille.. (Maija on saanu aina, ku on ollu ehdokkaana, viimisen kuuden vuoden aikana) Mutta jotenki sekin epäillyttää.


    • tyttö.

      Maija kirjoittaa biisit, mutta kuka ne säveltää?

      • -.-!!!

        Edelleenki Maija tekee kaiken itse, sanat, sävelet, sovitukset, kaikki!

        Tosi bändi on mukana sovituksien teossa, mutta maija on pomo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2822
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2412
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      113
      2129
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1399
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1337
    Aihe