Katyusha saksalaisten kauhu

Punainen Vasara

Katsokaa! tässä keskityksessä varmaan muskattiin kosolti natseja. Kuvitelkaa rakettien iskevän natsien asemiin ja murskaavan ne täydellisesti.
http://www.youtube.com/watch?v=K0nIqZgnp60
http://www.youtube.com/watch?v=va9Kg8AvP6U
http://www.youtube.com/watch?v=nuUHvja4Ab0


Saksalaisten naurettavat tötteröt
http://www.youtube.com/watch?v=34xz-WPVZqg







Aluksi saksalaiset vain naureskelivat venäläisten "ali-ihsten" aseistukselle. mutta sitten eräänä päivänä vuonna 1941 tämä tapahtui:

"On July 7, 1941, an experimental artillery battery of seven launchers was first used in battle at Orsha in Belarus, under the command of Captain Ivan Flyorov, destroying the station with several supply trains, and causing massive German Army casualties."

Siitä lähtien natsien sydämeen iski kauhu kun kuulivat stalinin urkujen kamlan äänen. Saksalaisten omat raketinheittimet hävisivät nin tulivoimassa, kantamassa kuin liikkuvuudessa venäläisten raketinheittimille. Saksalaiset myös hölmösti asettivat omia raketinheittimiänsä raskailla puolitelavaunullle eivät huomattavasti halvemmille ja nopeammille kuorma-autoille.

Näin neuvosto sotilaat vain laukaisivat raketit ja häipyivät sen jälkeen paikalta.



Katsokaa! tässä keskityksessä varmaan muskattiin kosolti natseja. Kuvitelkaa rakettien iskevän natsien asemiin ja murskaavan ne täydellisesti.

5

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmisten vuoksi

      itse kannatan kokoomusta ja antisuomettumista.

      • kannatat siis

        Kannatat siis Yhtenäisen Venäjän veljespuoluetta Suomessa. Hyvä.


    • tyhjästä

      Katjusha-heittimet olivat näyttäviä ja pitivät paljon melua, mutta teho oli kyllä vaatimaton.

      • lisäksi ne oli kopioitu jenkien vastaavista!


      • Me Again
        arvo-poika kirjoitti:

        lisäksi ne oli kopioitu jenkien vastaavista!

        Ei pidä paikkaansa. Melkein päinvastoin suorastaan...

        Yhdysvalloissa tykistön rakettien kehittely ei edes alkanutkaan kuin vasta vuoden 1940 jälkeen, siinä missä Neuvostoliitto oli ollut yksi alan pioneerimaita tuolloin jo pitkän aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe