Pääseekö Hannu vielä tänään

vapaaksi

vai joutuuko odottamaan huomisaamuun?

Luulen, että Hannu pääsee vasta huomenna, koska kello on jo aika paljon.
Nyt lyötiin Capitaattien toimesta AJANKOHTAISESSA KAKKOSESSA niin kiistattomat todisteet WinCapitan rehellisyydestä tiskiin, että mitään perustetta ei lubin johtajan ja astrofyysikon pidättämiselle enään ole.

Mitäs muuten luulette, alkaako treidaaminen ja kotiutukset heti huomenna, vai pitääkö Hannu ensin lomaa?
Itse luulen, että Hannulla on ollut sen verran kova ikävä ROBBOTTIAAN, että aika äkkiä hurauttaa hengenmies takaisin Nödsjön mökiin ja lyö ensitöikseen sähköpiuhan ROBBOTILLE perseeseen ja alkaa sitten tahkoamaan taas rahua ihan sairaasti sitä tuottoa meille jäsenille.

On tätä päivää jo odoteltukkin mutta vihdoinkin totuus tuli esiin.
Vielä kun näkis MUROJEN ja vastustajien ilmeet, nyt kun kumoamattomat näytöt lubin rehellisyydestä on annettu.

Mutta tänään me capitalaiset vaan lauletaan kovaa ja korkealta:

Happy Days Are Here Again...

WinCapita for ever and ever.......

Että valuuttakauppa talousrikollisen johdolla voikin olla näin ihanaa!!!!!!....ja minä uskon, että teemme valuuttakauppaa pyhän Hannun johdolla ja suojeluksessa maailman tappiin asti..... ja minä uskon myös WinCapitaan.....ja minä uskon ROBBOTTIIN....ja....ja....KRP palakoon ikuisesti helvetin tulessa...mutta minä uskon...ja uskon....ja....

6

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cluso627.
    • Putka Vahti

Olisin päästänyt kernaasti kristuksen vapauteen mutta kopin avaimet on hukassa.Kyllä mua nyt ihan itkettää.Ylivartija lupautui heti aamusta hoitaa homman varaavaimilla.nyyh nyyh

• aijaiaijaijaijaiii

Hyväntekijä voi niin halutessaan leijailla läpi seinien ja muurien.Näi tapahtui jo 2000 vuotta sitten.
        Miksi aina rehelliset saavat kärsiä.

• oikeusvaltio !

Vaikka täysin rehellinen WinClubi antoi jopa valtakunnallisella televisikanavallla ajankohtaistoimituksen ammattitaitoisesti tekemän tiivistelmän WinCapitasta.
      WinCapitan jäsenten mielestä ohjelma oli aukoton todistus toiminnan rehelllisyydestä ja valuuttakaupan olemassaolosta. Silti Hannu on edelleen vangittuna.

Tosiasiassa televisio-ohjelmassa näkyi runsaasti tyhmyyttään häpeileviä kasvottomia ja nimettömiä ns "yrittäjiä".
      Nämä kumaraselkäiset kasvojaan peittelevät rehtireinot ja WinCapita vetistelijät käyttivät koko ohjelma-ajan sekavien sepustuksiensa esittämiseen.
      Kuka lainaili raamattua, kuka piipahti atomin ytimessä, kuka teki rikosilmoituksia KRP:stä. Yhteistä kaikille, ettei yhtäkään faktatietoa tai todistetta valuuttakaupasta esitetty.

10.000 ihmisen rahat yhteensä 100 miljoonaa on varastettu miltei vuosi sitten ja edelleen Hannu kuvailtiin mukavaksi ja hiljaiseksi kaveriksi, Vaikka Hannusta ja rahoista ei ole kuultu mitään 10 kuukauteen, lukuunotatamatta KRP:n antamia, ei niin mairittelevia tiedoitteita.

Silti huoltoasemapoppoosta kukaan ei pitänyt häntä rikollisena tai huijarina.

Jeesu mitä hulluja maailma päällään kantaa.
      Ei ihme, että Hannu onnistui vedätyksessään noinkin kömpelöllä konseptilla kun osallistujat ovat ihan mielisairauden kaltaisessa harhaisessa tilassa.

• Edellä sangen osuva viesti! WC:stä on muodostunut jo lähes uskontoa vastaava lahko, jonka jäsenet kieltävät todellisuuden ja yrittävät selvittää asiat itselleen parhainpäin. Tästä oivana osoituksena on KRP:n tiedotteiden lukeminen ja piilomerkityksien löytäminen. "KRP ei sanonut tiedotteessaan, että valuuttakauppaa EI OLISI käydyn." Paitsi että nyt kun se on sanottu, WC ei yllättäen ollutkaan kuin kirjanpitoalusta.

"Hauskaa" tuossa eilisessä ohjelmassa oli kaikkien Jeesus -vertauksien ja ydinfyysikkotarinoiden lisäksi se, että lahkon yksi omalla naamalla esiintynyt edustaja, tämä takatukka-Lahtinen, oli vakaasti sitä mieltä, että mahdolliset itsemurhat WC:n ympärillä tapahtuvat KRP:n tutkimusten takia! Ei siis sen takia että "sijoittajat" ovat hävinneet rahansa Hannun ja ylälinjan sponsoreiden taskuun...

Mutta uskon vakaasti, että Lahtisen jämäkkä esiintyminen eilen aiheuttaa sen, että KRP pelästyy ja lopettaa tutkimukset, vapauttaa Kailajärven ja takavarikossa olevat rahat välittömästi. Poliisi ja syyttäjälaitos julkaisee lisäksi Hesarin etusivulla anteeksipyynnön, jossa anellaan että Lahtinen vetäisi rikosilmoituksensa pois. Ja leikkaisi takatukkansa!

• lillukanvarret
        jaquesh kirjoitti:

Edellä sangen osuva viesti! WC:stä on muodostunut jo lähes uskontoa vastaava lahko, jonka jäsenet kieltävät todellisuuden ja yrittävät selvittää asiat itselleen parhainpäin. Tästä oivana osoituksena on KRP:n tiedotteiden lukeminen ja piilomerkityksien löytäminen. "KRP ei sanonut tiedotteessaan, että valuuttakauppaa EI OLISI käydyn." Paitsi että nyt kun se on sanottu, WC ei yllättäen ollutkaan kuin kirjanpitoalusta.

"Hauskaa" tuossa eilisessä ohjelmassa oli kaikkien Jeesus -vertauksien ja ydinfyysikkotarinoiden lisäksi se, että lahkon yksi omalla naamalla esiintynyt edustaja, tämä takatukka-Lahtinen, oli vakaasti sitä mieltä, että mahdolliset itsemurhat WC:n ympärillä tapahtuvat KRP:n tutkimusten takia! Ei siis sen takia että "sijoittajat" ovat hävinneet rahansa Hannun ja ylälinjan sponsoreiden taskuun...

Mutta uskon vakaasti, että Lahtisen jämäkkä esiintyminen eilen aiheuttaa sen, että KRP pelästyy ja lopettaa tutkimukset, vapauttaa Kailajärven ja takavarikossa olevat rahat välittömästi. Poliisi ja syyttäjälaitos julkaisee lisäksi Hesarin etusivulla anteeksipyynnön, jossa anellaan että Lahtinen vetäisi rikosilmoituksensa pois. Ja leikkaisi takatukkansa!

Ymmärtääkseni tämä onkin levinnyt juuri vapaan suunnan uskonnollisissa piireissä. He näkivät tämän siunauksena. Kova työ on takana ja he voivat levittää ilosanomaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2545
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1841
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      135
      1636
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      54
      1540
    5. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1362
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      174
      1356
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      150
      1305
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1218
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1163
    10. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1158
    Aihe