Jos henkilö on taannut jonkun lainan, niin voiko hän itse hakea lainaa ollenkaan?? Eli vaikuttaako lainan takaajana oleminen omiin tuleviin hankintoihin / lainoihin tai siis niiden saamiseen??
Lainan takaaja - voiko hakea itse lainaa??
2
860
Vastaukset
- saat
takaajan.
Mutta mene ihmeessä kysymään omaan pankkiisi koska mistä sitä tietää vaikka sinulla olisi jo mennyt luottokelpoisuus. - Moikka.
Yksityisellä ihmisellä on mahdollisuus käyttää reaalivakuutena tai talletus vakuutta .
Jos sinun asuntosi on reaalivakuutena voit myydä asuntosi jos olet myymässä sitä ja siirtää saamastasi kauppahinnasta tarve määrän talletus vakuudeksi ( sulkutili josta aina lainan lyhetessä kotiutuu rahaa käytöösi myös silloin kotiutuu rahaa käytöösi talletus vakuudesta kun vakuutta tarvitseva kohde on arvio hinta noussut ja täten talletus objektin tarve pienentynyt )joten sinulle jäi omaan vakuus tarpeeseen se määrä jonka erotus on kohde vakuus - saatu kauppahinta = ( määrä ) jota voit käytää talletus vakuutena .
Toinen jos sinulla on vakuutena vaikka osakeita ( KK)vakuutena aikaisempaan tarve kohteeseen niin sinulle jäi vielä jonkin moinen määrä osakeita käytettäväksi johonkin tulevan lainan objekti vakuudeksi .
Myös jos MK. talo joka on osittain vakuutena aikaisenpaan lainaan voidaan arvioida sen hinta - 30 % ( aikaisemman kohteen tarve € ) = € määrä vakuudeksi kelpaava / kohdistuva asunnon arvo lainaan .
jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197