Matteuksen evankeliumi (16:23) antaa ymmärtää, että apostoli Pietari oli Saatana. Kun Jeesus puhui ensi kertaa kuolemastaan, alkoi Pietari nuhdella häntä, jolloin Jeesus sanoi:
"Väisty tieltäni, Saatana! Sinä tahdot saada minut lankeamaan. Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"
Asiasta tekee erityisen huolestuttavan se tosiasia, että Pietari oli paitsi kristinuskon merkittävimpiä varhaisia vaikuttajia, myös ensimmäinen paavi. Katoliset uskovat paavin olevan Pietarin seuraaja sillä perusteella, että Jeesus antoi Pietarille taivaan valtakunnan avaimet. Tämä kuitenkin tapahtui jo ennen kuin Jeesus oli julistanut Pietarin Saatanaksi. Onko paavin virka siis itse asiassa Saatanan virka? Olisiko Jeesus todella luovuttanut taivaan valtakunnan avaimet itselleen pimeyden ruhtinaalle, vai onko hän jälleen kerran itsensä kanssa selittämättömästi ristiriitainen?
Mahdollista on toki, että Saatana on kirjoitettu vahingossa isolla alkukirjaimella. Yksi vaihtoehto on toki sekin, että Jeesus näki harhoja.
Oliko Saatana Jeesuksen opetuslasten joukossa?
12
592
Vastaukset
- Kuk regus susej
että Jeesus oli Saatana.
- -...--.-.
"Yksi vaihtoehto on toki sekin, että Jeesus näki harhoja."
Voiko tätä käyttää muuallakin? - mutta nyt se voitettu!
Eikös raamatussa sanota kutakuinkin niinkin, että Minä olen teidät kaikki 12 valinnut, mutta silti teistä yksi on Saatana!
Yleisestihän tällä ymmärretään tarkoitettettavan Juudan Iskarioitia. Mutta mainitsemasi kohta antaa kyllä ymmärtää, että myös Pietarin lihan kautta ennen ensimmäistä helluntaita oli Herramme ja Mestarimme Jeesus Kristus kiusattuna, ennen voittoaan ristinpuulla saatanasta.
Ensimmäinen voittohan oli taivaan kapinan jälkeinen Saatanan maahan syöksyminen enkeli Mikaelin toimien johdosta, joka on erityisesti Israelin kansan suojelija. Mutta myös Jeesusta palveleva enkeli.
Toinen voitto Saatanasta oli Jumalan lupaus Kristuksesta, kun Hänen täytyi tehdä vaatteet ihmiselle viattomasta eläimestä.
Ja niin näitä voiton manifestaatioita jatkui aina siihen asti kunnes Jeesus Golgatalla polki käärmeen pään rikki. Ja tyhjensi Abrahamin helman tuonelasta aiheuttaen uskossa kuolleiden manifestaation Jerusalemissa. Sekä antaem lupauksen taivaasta niille, ketkä Herraan Jeesukseen uskovat.
Ja näistä syistä on Saatanan täytynyt kiljua jalopeurana, koska se on kokoajan tiennyt entisen asemansakin takia, että sen aika vähäinen.
Ja seuraava yhteenotto onkin sitten Herraan uskovien ylösotto, taistelu Harmagedonin vuorella, 1000 vuotinen valtakunta, tulinen järvi ja pelastetuille annettavat uudet taivaat ja maat, joissa ei enää ole pahuuden häivää.
Silloin ei enää esitä epäilyjä siitä, mikä on voinut väliväiheet hävittää evoluutioketjusta, silloin tiedetään täydellisesti totuus kaikesta.
Ja mahdollisuus tähän kaikkeen on jokaisella kristitystä ateistiin, jos vain nöyrtyy, katuu syntejään ja uskoo Herraan Jeesukseen.- Olly
Kyllä sä oot sekaisin.
- bubastis.tmi
Olen samaa mieltä kanssasi :)
- TtttttttttttttttttttT
Hipheijaa :
Ilm 13:18 "Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon:
se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi."
Kolmasti kielsi hippi hän nimeltään :
Petrus, Petrus, Petrus.
6 6 6
Not Coming from Jumala-Puhuu-Elin or is it - kertoi
lähimmilleen, että ei enää luottanut Aasempoolinskaldiin, niin nämä raapivat hetken verran päätään ja sanoivat että aha!
Silloin Gyödglyff lähti suuttuneena pois, eikä kukaan kuullut hänestä sen koommin. Ja tämä tarina on tosi. - --GG---
"22. Silloin Pietari otti hänet erilleen ja rupesi nuhtelemaan häntä sanoen: "Jumala varjelkoon, Herra, älköön se sinulle tapahtuko".
23. Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten"."
pienellä se saatana on kirjoitettu.
Älä mene halpaan. Jeesus nuhtelee Pietaria syystä ko. kohdassa ja se ei tarkoita, että Pietari on saatana.- bubastis.tmi
pelkäät kaikkia salaseuroja ja liittoja, ja kaikkein suurin kusetus uppoaa kuin kuuma veitsi voihin. Fetissinsä kullakin :)
- Kössönöm
Oikeasti jesse sanoi pietarille että mene pois vittu. Ja hän tarkoitti juuri mitä sanoi, koska illalliskeitossa oli ollut erikoisia sieniä, joten jesse näki näkyjä.
siellä, missä Jeesuskin oli.
Sanoohan Raamattu näin: Ja kun oli kaiken kiusattavansa kiusannut, poistui perkele hänen luotaan ajaksi. Luuk.4:13 Näin Jeesuksen julkinen toiminta alkoi ja kuten huomaamme, saatana palasi loppuhuipennukseen kiusaamaan Jeesusta oikein olan takaa, mutta kärsi rökäletappion Golgatalla.- mielikuvitusotus
raamattu kertoo vain sen, että jeesus on saatana.
ja jos arvon hihhuli viitsii vaivautua tulkitsemaan raamattua oikein, eikä vain elele kuulopuheiden mukana. kannattaa tarkkaan miettiä mitä palvelee:
lempinimi Lucifer merkitsee "valontuojaa" tai "kointähteä", kuvataan Raamatussa "kointähtenä", joka toivoo "nousevansa taivaaseen" (Jes. 14:12-13).
Yllättävänä käänteenä Jeesus, joka tässä vaiheessa on noussut taivaaseen, paljastaa silti Raamatun lopussa: "Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti" (Ilm. 22:16).
Uskovia varoitetaan joutumasta perkeleen juonien valtaan (Ef 6:11), sen paulaan (1 Tim 3:7) ja antamasta sille sijaa (Ef 4:27). Se saattaa tekeytyä valon enkeliksi (2 Kor 11:14).
tätä väitettä tukee kaikki jeesuksen ns. ihme teot joita se teki.. nehän olivat MAALLISIA tekoja ja kukas olikaan maanpäällä se "ruhtinas"?
noh.. taivaallisista teoista ei mitään juttua olekaan(edes sellaista jonka joku olisi myöhemmin kirjannut ylös).
sanotko nyt: "jeesus kuoli syntiemme puolesta"?
kannattaa miettiä miksi lucifer teki itsestään marttyyrin ja kykeni VAIN ja AINOASTAAN maallisiin toimenpiteisiin(esim. parannnus ja vesikävely).
voisin melkein varmuudella sanoa, että jos edes jokin osa raamatusta on totta, niin SINUA ON KUSETETTU IHAN 11-0!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161