Vaimoni on jo kauan kertonut haaveilevansa seksisuhteesta mustan miehen kanssa luvallani. minuakin ajatus kiihottaa ja ollaan puhuttu paljon asiasta. Meidan suhde on hyvallä ja luottamuksellisella pohjalla ja rakastamme toisiamme. vaimoni on koko ajan sanonut että seksielämamme paranisi vielä entisestaan ja han rakastaisi minua entistä enemmän jos hänen (ja myos minun) toive tumman rakastajan mukaan ottamisesta toteutuisi. olisi kiva kuulla naisten ja miesten mielipiteita ja kokemuksia. uskon että jännityksestä huolimatta unelmamme toteutuu pian.
vaimoni haluaa mustaa miestä luvallani
11
6302
Vastaukset
- Vice President
Ei nettipalstaa ilman Barack Obamaa! En käsitä sen kundin vetovoimaa ollenkaan - mikseivät Bush tai Ahtisaari koskaan esiintyneet fantasioissa?
- musta mies
suhteeseenne mukaan.Niin olet kohta ulkopuolinen aisankannattaja.Jos siitä tykkäät,onnea ja menestystä.
- omalle paikalleen
Ehdottomasti musta mies vaimon sänkyyn! Silloin aviomies pääsee oikealle paikalleen: pitämään vaimonsa jalkoja ylhäällä, pesemään ja silittämään mustan miehen vaatteet ja kiillottamaan kengät sillä välin, kun vaimo ulvoo makuuhuoneessa, tarjoilemaan väsyneelle lemmenparille sampanjaa ja nuolemaan vaimonsa puhtaaksi. Ei olisi ollenkaan pahitteeksi sekään, jos opettaa aviomiehen nuolemaan myös mustan miehen vaimon eritteistä puhtaaksi ja imemään kalun taas taistelukuntoon.
Aviomies imemässä vaimonsa rakastajan melaa on kaunis näky!- Anonyymi
No heippa hei... meillä on vaimolla ollut sen työpaikalta Afrikan miehiä jo vuosia,ja minun on ollut se tosiseikka hyväksyä avioliiton jatkuessa....nyt kuitenkin meidän yhteiseen kotiin on pesinyt somali pakolaisia,ne vaan tulevat ovelle ja työntävät minut syrjään ja tunkevat sisään,siiis niin hävytöntä,
- Ergkhitz
Jollei tuo aloituksesi ollut provo, niin tässä muutama asia harkittavaksi:
Kerroit, että suhteenne on kunnossa. Toivottovasti, ja vaikka näin olisikin, kuitenkin olette valmiit ottamaan vastaan tuon kokeilunne sivuvaikutukset. Suhteen lujuudesta huolimatta saattaa käydä niin, että tuo ulkopuolisen kiihokkeen käyttö alkaa nakertaa ja syövyttää suhdettanne. Joka tapauksessa se tulee vaikuttamaan jollakin tavalla. Kuinka pitkään olette olleet yhdessä?
Omassa suhteessamme kävi niin, että yhteisestä päätöksestä (15 vuoden yhteiselämän jälkeen) annoimme 5 vuotta sitten toisillemme luvan käydä vieraissa. Noita jälkiä korjaillaan vieläkin, eikä suhteemme enää koskaan (välttämättä) palaa aivan takaisin normaaleille uomille. Ero vältettiin juuri ja juuri. Keskinäinen kunnioitus ja luottamus on ainakin jollain tasolla menetetty ainiaaksi - ehkä toivottavasti ei kuitenkaan. Töitä sen eteen on tehtävä...
Onnea vain valitsemallanne reitillä! - mustaa
Miehelläni oli samanlainen haave ja minä suostuin siihen. 90-luvun alussa tuli kaupunkiimme mustia miehiä ja niin vain kävi, että yksi sellainen vieraili säännöllisen epäsäännöllisesti meillä. Olin silloin n.40v ja erittäin halukas, sain munaa kaikilla herkuilla. Siitä mustasta kyrvästä on itsekehitettyjä mustavalkoisia kuvia useita ja olen näyttänyt niitä ystävättärillenikin, he eivät tosin tiedä koko totuutta. Pituutta tarkat 23,5cm, paksuus sellainen, että pitkät kynteni juuri napsoivat yhteen kun tarrasin siihen. Oma mieheni tärisi sängyn vieressä, kun John nussi minua. Kyllästyin sellaiseen, minusta on älytöntä sellainen, että kun toinen puoli tuntia panee, laskee sisään ja sitten toisen pitää välttämttä päästä nuolemaan juuri nussittu vittu. Lopulta päätin, että nyt riittää ja muutin pois, ensiksi Johnin luokse, mutta pian huomasin, että sehän se vasta vinksahtanut olikin, sillä oli muita naisia, taisi itse olla myös homo. Elän tällä hetkellä avoliitossa, en halua neuvoa ketään, enkä kerro tämän hetkisestä sexelämästäni, saatte käyttää mielikuvitustanne. Kaikki on kokemisen arvoista, vai onko? Päättäköön jokainen itse omalta kohdaltaan.
- Anonyymi
Minusta tuo kuulosti hyvältä. Oikein loistava muisto. Mitä vikaa siinä, että miehesi nuoli vitun puhtaaksi? On hänelläkin tekemistä. On ainakin mitä muistella nyt kun olet vanha. Oletko enää hengissäkään?
- Anonyymi
Tämä on yksinkertaisesti kiihottava tarina. Noihin aikoihin otin itse 15-vuotiaana kakkoseen mustalta mieheltä ja hän tuli paljaalla. Malmilla.
- Näin se menee
Meillä hoidetaan asia niin että vedän mustaa lateksia ylle, ja molemmat saa juuri sellaista kyytiä kuin on tarkoituskin.
- Anonyymi
Oltiin tyttökaverin kanssa pohjoisessa -80 luvulla majoituttiin hotelliin, kävin saunassa ja siellä oli täysin musta mies, osaan englantia ja keskusteltiin mitä pohjoisessa tehdään tähän aikaan, kerroin että ollaan menossa vaeltamaan piti kertoa mitä vaeltaminen on, innostui kovasti.
Illalla kun syötiin vinkkasin Marcon pöytään ja esittelin tyttöystävälle ja että Marco haluais mukaan kahden yön retkelle. Illalla kerroin, on totta että mustilla on iso kun hyväilin tyttöystävää sanoi se on myytti. Kerroin että näin saunassa se on tosi.
Hyväilin ja kerroin haluatko nähdä oikeasti, pitkä musta ja pää on vaalean punainen, Laura sanoi on mikä on mutta nyt naidaan jos se tulee mukaan ei voida, hyväilin Lauraa ja oli heti kiihkeänä otin edestä sohvalla ja käänsin kontalleen sanoin mustat haluaa naida takaa niin pääsevät syvemmälle tynsin että antaa hullummin kun kerron mustista sanoin että pillu voi ottaa niin ison nalkkiin kun haluttaa kovasti Laura huusi kiihkeänä ja hoputti laske nyt mustaa kyrpää kunnolla painoin sormen pyllyyn ja sanoin sitten naivat tänne Laura huusi voi kun sais tule annoin kunnon lastin sisään Laura makasi alla pitkään ja hokaili.
Seuraava päivä käveltiin polkuja Marco ihaili maisemia ja kuinka on hiljaista ja puhdasta. savuttiin autoituvalle alkuillasta. Rantasauna oli pieni lämmitettiin se samalla juotiin väkevää rommia, Laura laittoi ruokaa meidän kanssa. Kun sauna valmis sanoin Laura voisi tulla mukaan jos suostut, katsoi Lauraa mitä olet mieltä Laura lupasi. Oltiin oltu saunassa ja mentiin uimaan kun Laura tuli Marco nousi vedestä huomasin että kalu oli kaarella kun Laura oli ollut katselemassa uintia.
Saunassa Marco istui välissä, hhuomasin että kalu ei laske ehkä vähän kasvaa, nousin ja pesin ja juoksin järveen viruttelemaan. Huusin ulkoa mene jo mökille.
Laura ja Marco tuli myöhemmin, Laura kertoi että Marcolla seisoi oikein kunnolla kun olin lähtenyt kysyin poiltteliko, nauroi ja sanoi arvaaolisin varmaan halennut siihen. Illalla oltiin jo aika humalassa, näyttelin enemmän kuin olin, menin seinän viereen levähtämään, katsoin kun istuivat kaminan vieressä ja nauorivat tänne kohta tukehtuu ei laiteta puita enää. Laura tuli ensinsänkyyn pukki minua anna vilttiä olin nukkuvinani,Marco tuli reunaan näin kun antoi Lauralle villtiä, Laura nukkui minuunpäin, seurasin kun käsi kulki Lauran kyljellä Lauran kasvoista näki että jotain tapahtuu, silmät oli kiinni ja otsa rypisty tosissaan kohta kultani sai isoa mustaa, alkoi varovainen liike hämärässä näin että nostaa jalkaa että saa kunnolla sisään jatkui jonkin aikaa.
Laura pukki minua urahtelin vaan ja jatkoin nukkumista, Laura kääntyi liukuiMarcon päälle painui peiton alle näin kun viltti nousi ja laski kohta viltti pois Laura piti kaksin käsin kiinni valtavasta kalusta ja yritti imeä.
Nousi hiljaa ja asetteli pillulleen kuului hiljainen ooouh kun sai sisään osan liikkui hiljaa syvemmälle, Näin sivusta himmeän sihuetin kun kaminan hiillos valaisi isot kourat puristeli rintoja Laura piti päätä taakse taivutettuna tyttöni kiinteä pylly souti kalun varassa se eilinen kiima oli paljon isompaa tosi kiimassa Lauralta valuu limaa kunnolla tunsin kun Lauran jalat tärisi ja pitkäänn pieni ulina kuului koko ajan ja sitten Marco tuli Laura rojahti päälle ja tärisi pitkään, odottivat jonkin aikaa ja nousivat.
Laura herätteli kun en reakoinut menivät ulos, kävivät pesulla järvessä ja menivät saunaan lämmittelemään, kävelin saunan viereen Laura jo kiljahteli kun musta mies nai takaa kunnolla Laura kuiski kuinka haluttaa isoa kuulin äänestä nyt saa Marco urahteli ja laski sisään, kertoi Lauralle menen ensin sisään.
Kun Marco lähti avasin oven miten si... miten olet täällä, työnsin Lauran penkille ja panin sisään. Katsoin koko illan teidän naintia anna pillua panin takaa tosi liukkaaseen pilluun Laura huusi nyt vapaasti ja kertoi panette kumpikin ihanaapillu lotisi kiimasta ja spermasta. Sanoin Lauralle menet sisään ja imet kalua kunnolla haluan nähdä ison kalun sinun suussa. Kun menin sisään Laura imi kalua menin viereen ja katsoin kohta tyttöni nousi ja nai koko kiimallaan isoa huusi ja nai Marco käänsi Lauran katsoin kun pillu venyi kalun ulostullessa. Nukahtivat herätin aamulla syömään, käveltiin varmaan kymmenen kilometriä ja pysähdyttiin sanoin Marcolle saat naida Laurrakun haluat, Marco nousi nuoli pillua pitkään Laura ulisi hyvänolon tunteesta, naitiin kumpikin. Sanoin Lauralle anna olla sisässä niin ei tule kipeäksi. Toisella kämpällä oli nuoripari ja aika humalassa, työtn poikakaveri oli vapaaehtoinen käymään Lauran kanssa uimassa, kuultiin kun saunasta alkoi kuulua Lauran ääni. Sanottiin tytölle meille kans, Marco nousi ja paljasti kalun, tyttö halusi sen heti pilluun vei meidät sisälle, Marco aukaisi tytön ensimmäisenä irstat näky kun nuori pienilantioinen tyttö sai isoa huusi koko ajan ja Marco laukasi sisään menin tilalle tyttö veti pakaroista kunnolla ja kuiskasi sinä et satuta yhtään pane minua tyttö alkoi taas täristä laskin sisään.- Anonyymi
Vasta 12 vuotta halunnu. Oli jo aikaki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"648864Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545554Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1274996Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään133864Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853460Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä372716En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102661Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392603- 241737