VR:n ahneudella ja kylmyydellä ei ole mitään rajaa. Junalippuista kiskotaan ryöstöhintoja. Vastineksi firma on koko ajan huonontanut palvelujaan ja aikataulujaan. Kalustokin on perseestä. Vanhat pikajunat ovat saatanan sottaisessa kunnossa, intercity junia ei mene joka vuorolla ja pendolinot jämähtävät talveen. VR ei osaa edes hoitaa asioitaan säädyllisesti. Boikotoin VR:ää tästä eteenpäin. Siirryn oman auton tai express-bussin käyttäjäksi. Liittykää muutkin boikottiin.
VR boikottiin
8
906
Vastaukset
- tai niitä vastaan
löytyy adressi adressit.com:sta.
Väärin valtion omistaman firman tehdä voittoa. Varsinkin kun ajattelee, miten tärkeää olisi käyttää niitä julkisia kulkuneuvoja.- TÖRKEÄT HINNAT
Esim. menopaluu Seinäjoki-Helsinki 100 euroa ! Eikä siihen hintaan sisälly edes lasillista vettä. Pikavuorosta saa sentään kahvit ja sanomalehdet luettavaksi. VR on kyllä panostanut ns. erityisryhmiin, löytyy invapaikkaa ja lasten leikkivaunua ja koiravaunua, mutta me tavalliset lipunostajat, joilla ei ole mitään erityisiä vaatimuksia, maksamme itsemme kipeiksi emmekä saa yhtikäs mitään vastinetta rahoillemme. Epämukavalla istuimella istutaan ruuhka-aikoina kuin sillit suolassa. Jos radiota haluaa kuunnella niin kuulokkeetkin pitää ostaa !! Elokuvavaunuja ei ole ollut enää vuosiin.
Ei ymmärrä maalaisjärjellä, kuinka voi olla mahdollista, että omalla autolla tulee halvemmaksi käydä Helsingissä, kun ajattelee, minkälaiset volyymit VR:llä on. Kaiken järjen mukaan yhden matkustajan liikuttamiskustannukset pitäisi olla junassa vain murto-osa siitä mitä henkilö-autossa.
Itse olen ruvennut boikotoimaan VR:ää jo kauan sitten. - verorahoilla
TÖRKEÄT HINNAT kirjoitti:
Esim. menopaluu Seinäjoki-Helsinki 100 euroa ! Eikä siihen hintaan sisälly edes lasillista vettä. Pikavuorosta saa sentään kahvit ja sanomalehdet luettavaksi. VR on kyllä panostanut ns. erityisryhmiin, löytyy invapaikkaa ja lasten leikkivaunua ja koiravaunua, mutta me tavalliset lipunostajat, joilla ei ole mitään erityisiä vaatimuksia, maksamme itsemme kipeiksi emmekä saa yhtikäs mitään vastinetta rahoillemme. Epämukavalla istuimella istutaan ruuhka-aikoina kuin sillit suolassa. Jos radiota haluaa kuunnella niin kuulokkeetkin pitää ostaa !! Elokuvavaunuja ei ole ollut enää vuosiin.
Ei ymmärrä maalaisjärjellä, kuinka voi olla mahdollista, että omalla autolla tulee halvemmaksi käydä Helsingissä, kun ajattelee, minkälaiset volyymit VR:llä on. Kaiken järjen mukaan yhden matkustajan liikuttamiskustannukset pitäisi olla junassa vain murto-osa siitä mitä henkilö-autossa.
Itse olen ruvennut boikotoimaan VR:ää jo kauan sitten.Eikähän koko firma ole rakennettu meidän rahoilla? Siitä syystä sen ei pitäisi olla voittoa tavoitteleva, vaan ihmisiä palveleva yhtiö.
- Anonyymi
TÖRKEÄT HINNAT kirjoitti:
Itse olen ruvennut boikotoimaan VR:ää jo kauan sitten.Taas uusi hinnankorotus, kun hinnoittelu uudistui.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17874690/vrkin-ajaa-ihmisia-yksityisautoiluun
VR boikottiin!
- pakko matkaaja........
töihin en pääse 7:ksi täältä mis asun, mutta nyt löysin onneksi työn joka alkaa taas klo 8 olen taistellut vuosia työpaikkojen takia kulkeminen hankalaa.Asun rantaradalla:-D täs kulkee junaa kyllä mutta väärinä aikoina..
Nyt tein myös valinnan, valitsin bussin, toiseksi kulkuvälineeksi.Ostin kalliimman bussilipun.En mitään YTV hössäkkää.Olis ihana päästä kokonaan VR ikeestä liput liian kalliit.Ja todella junat huonossa kunnossa, epäsiistit.Matkaan myös pitkän linjan junissa joskus. - Anonyymi
Vr pitää saada boikottiin, täyttää suomen venäläisillä.Allergolle vielä lisävuoroja perkele.
- Anonyymi
Allegro heti poikottiin,,kärrää tänne noita ryssiä oikein urakalla,Junakiskot rullalle vain ,jos muu ei auta.Hyh hitto tota tommoista VR:n touhua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2946666Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652049- 1801790
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151267- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691170Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71146RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531037Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288972