Uuden tutkimuksen mukaan monet naiset tuntevat itsensä kauneimmaksi plus 30-vuotiaana.
– Itsensä kauniiksi tunteminen on yhteydessä itsevarmuuteen ja elämänkokemukseen. 32-vuotias nainen on kokenut enemmän kuin 22-vuotias.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1128596/A-beautiful-age-Many-women-feel-attractive-early-30s-study-reveals.html
naiset
63
12103
Vastaukset
- Tomppak
ole pelkästään tunne, vaan tosi asia:)
Ei silti, kyllä kaikki naiset ovat kauniita, myös rumatkin....joillekkin:)- rouva-32
Olen 32-vuotias ja tunnen itseni nyt parhaimillaan olevaks!!! :)...jokainen ihminen on omalla tavallaan kaunis...kauneus tulee katsojan silmistä!!!
- Jetska
rouva-32 kirjoitti:
Olen 32-vuotias ja tunnen itseni nyt parhaimillaan olevaks!!! :)...jokainen ihminen on omalla tavallaan kaunis...kauneus tulee katsojan silmistä!!!
Osa vasta 32v naisista on naamaltaan jo hieman tummanpuhuvia ja siten aika ällöttäviä. Varsinkin tupakoivat :)
- happivähenee
Jetska kirjoitti:
Osa vasta 32v naisista on naamaltaan jo hieman tummanpuhuvia ja siten aika ällöttäviä. Varsinkin tupakoivat :)
ja vielä kerran nauran. Se on miehen oikeus. Anteeksi, siis MIEHEN oikeus.
- eri-mies
- 30-50 naiset
Nainen on seksikkäimmillään 30-50 vuoden iässä.
- go on keeper
ite ainaki kattelen mieluummin noita parikymppisiä naisia...
- rouva-32
mies on parhaimillaan 43-vuotiaana.
- sexy46
Voihan se olla noinkin. Olen 46 ja vientiä piisaa enemmän kuin 32 vuotiaana.Nimenomaan nuoremmat miehet kuumina..
Enkä ole rupsahtanut pahemmin.Tietty ikä tekee tehtävänsä...mut kummasti vaan miehet katselee.
Ja en ole jakorasia, vaik noin kirjoitinkin.Oma kulta 30 vee..nammm. - ihmeellistä...?
sexy46 kirjoitti:
Voihan se olla noinkin. Olen 46 ja vientiä piisaa enemmän kuin 32 vuotiaana.Nimenomaan nuoremmat miehet kuumina..
Enkä ole rupsahtanut pahemmin.Tietty ikä tekee tehtävänsä...mut kummasti vaan miehet katselee.
Ja en ole jakorasia, vaik noin kirjoitinkin.Oma kulta 30 vee..nammm.Eiks nuoremmat miehet ole aina kuumina? Ei siihen tarvita mitään erityistä seksikkyyttä.
Olen 36-v. mutta minua todella ällöttää jos joku minua nuorempi mies on minusta kiinnostunut. Ekana teen selväksi, että kai hän varmasti tajuaa, että olen häntä vanhempi (jos ei ulkonäöstä selviä) ja sen jälkeen (jos ei ikä auta) asia loppuu siihen muilla keinoilla :))) - vielä lapsia
go on keeper kirjoitti:
niinkuin taidat olla itekkin!
sexy46 kirjoitti:
Ja en ole jakorasia, vaik noin kirjoitinkin.Oma kulta 30 vee..nammm.vuoden pästä olete eronneet.....
go on keeper kirjoitti:
ovat täysin kokemattomia,estokkaita,ei mihinkään!
- ajattelet vain...
go on keeper kirjoitti:
sänkyhommia.Tuskimpa jos olet itse yli 30v. teillä on paljonkaan yhteisiä keskustelun aiheita kaksikymppisen kanssa.Tai siätten itse olet hemmän elämänkokemusta omaava.
- ovat sitä
ei pelkästään tunne niin.
- +30 vuotias
se johtuu, siitä ettei enää tällä iällä ole liikaa yritystä. Naama ei tuosta kummene vaikka kuin yrittäis, päinvastoin pahenee kun liikaa tällää. Ja, että ei olisi niin yksipuolista niin miehetkin ovat komeimmillaan kun ovat ylittäneet tuon 3kympin.
- mielipide on tämä
Kyllä naiset ovat kauneimmillaan noin 27-35 vuoden tienoilla mielestäni. Itsevarmuus ja usein itsestä huolehtiminen on lisääntynyt valtavasti. Vartalokin on usein kohdallaan tuossa iässä.
Miehet...no harvemmin, monet lihovat kolmenkympin jälkeen, jos eivät urheile. Monesti elintavat ovat mitä ovat ja nuoruuden ryyppäykset jääneet päälle :( - rypsahtaneita!
mielipide on tämä kirjoitti:
Kyllä naiset ovat kauneimmillaan noin 27-35 vuoden tienoilla mielestäni. Itsevarmuus ja usein itsestä huolehtiminen on lisääntynyt valtavasti. Vartalokin on usein kohdallaan tuossa iässä.
Miehet...no harvemmin, monet lihovat kolmenkympin jälkeen, jos eivät urheile. Monesti elintavat ovat mitä ovat ja nuoruuden ryyppäykset jääneet päälle :(Eipä ne naisetkaan(suomalaiset) kovin hyvässä kunnossa ole enään kolmekymppisinä. On selluliittia, "pelastusrengas", raskausarvet jne....
"Monesti elintavat ovat mitä ovat ja nuoruuden ryyppäykset jääneet päälle :("
Tutkimusten mukaan suomessa naisten alkoholin käyttö on lisääntynyt räjähdydsmäisesti... joten....
http://www.paihdelinkki.fi/Tietoiskut/291-nainen-ja-alkoholi
http://yle.fi/genreportaalit/portaali.php?genre=terveys&osannimi=ajassa_paihteet&jutunid=4912
Älä lässytä puppua! - pian 50v.
rypsahtaneita! kirjoitti:
Eipä ne naisetkaan(suomalaiset) kovin hyvässä kunnossa ole enään kolmekymppisinä. On selluliittia, "pelastusrengas", raskausarvet jne....
Tutkimusten mukaan suomessa naisten alkoholin käyttö on lisääntynyt räjähdydsmäisesti... joten....
http://yle.fi/genreportaalit/portaali.php?genre=terveys&osannimi=ajassa_paihteet&jutunid=4912
Älä lässytä puppua!alkoholia ja olen ottanut teinistä saakka.
Silti useat luulee mua alle 40 vuotiaaksi. Ei rypyn ryppyä, ei harmaita hiuksia. Solakka ja lapsellinen aikuinen olemus tekee minut nuorekkaaksi, elämän tavat, ja liikkuminen jalkaisin ilman autoa tekee terää. En sairastele ja jaksan sen saman kuin 20 nuoret. Olen itse itseeni tyytyväinen ja kuten ystävätkin ihmettelee, mikä nuorena pysymisen salaisuus ?
Oikeassa mittasuhteessa voi alkoholiakin ottaa se rentouttaa ja ei tule silmä pusseja kun nukkuu rentoutuneena yön yli. Sanotaan että kylmä kahvi kaunistaa, sekin voi olla osa syynä. Olen aina juonut kahvini melkein kylmänä. Ja vatsa on solakka, ei makkaroita, tosiaan kun liikuntaa ja syömistä harrastaa. - tässä hiukan
rypsahtaneita! kirjoitti:
Eipä ne naisetkaan(suomalaiset) kovin hyvässä kunnossa ole enään kolmekymppisinä. On selluliittia, "pelastusrengas", raskausarvet jne....
Älä lässytä puppua!Sinä olet varmaan tuollainen mies kuin edelläkirjoittanut kertoi : "monesti elintavat on mitä ovat ja nuoruuden ryyppäykset jääneet päälle", koska sinulle on niin kovin tärkeää, että myös naiset olisivat selluliittisia ja raskausarpisia :))))
- 50 olen
tässä hiukan kirjoitti:
Sinä olet varmaan tuollainen mies kuin edelläkirjoittanut kertoi : "monesti elintavat on mitä ovat ja nuoruuden ryyppäykset jääneet päälle", koska sinulle on niin kovin tärkeää, että myös naiset olisivat selluliittisia ja raskausarpisia :))))
nainen !
- aziraal
Juu niin on kunhan antaa takaapäin ja on tyhmä.
- tiitu_12
paikkaans .. Kypsä nainen on kaikkein kaunein , monikaan 32 vuotias ei ole paljon mitään vielä kokenut . kypsä nainen 40 on kaikkein kaunein :)))))))))9
- tahtoo sellaisen
NAINEN on 40v nainen ,,,on muodokas ,,ja tietää mitä tahtoo
- tissimo
nainen oli kauneimmillaan kapakka illan jälkeen ja iästä riippumati ja aamulla kuin variksen pelätin,liekkö ollu alkkomahoolilla merkitystä ken ties.Mutta nainen on aina kaunis sillä niin monta mieltä kuin miestä.
- 32-vuotta
toihan oli erittäin kiva kuulla- täytin just 2 viikkoa sitte...
- sami suhonen
nainen alkaa kukoistamaan useimmiten kolmenkympin tienoilla ja sen jälkeen! tälläisten naisten kanssa on ilo olla ja seurustella, kun vertaa usein pikkutyttömäisiin pelkästään juhlijoihin nuorempiin. Tokin sekin vaihe kuuluu elämään, mutta yli kolmekymppiselle miehelle yli kolmekymppinen nainen on parasta :)
- Mä vaan
sami suhonen kirjoitti:
nainen alkaa kukoistamaan useimmiten kolmenkympin tienoilla ja sen jälkeen! tälläisten naisten kanssa on ilo olla ja seurustella, kun vertaa usein pikkutyttömäisiin pelkästään juhlijoihin nuorempiin. Tokin sekin vaihe kuuluu elämään, mutta yli kolmekymppiselle miehelle yli kolmekymppinen nainen on parasta :)
Onpas ikänormatiivista tuo, että "yli 30 vuotiaalle yli 30 vuotias nainen." Ei ihmisen persoonaa pidä liikaa määritellä iän mukaan. Ihmisten erilaisuus kunniaan!
- 41v mies
Mä vaan kirjoitti:
Onpas ikänormatiivista tuo, että "yli 30 vuotiaalle yli 30 vuotias nainen." Ei ihmisen persoonaa pidä liikaa määritellä iän mukaan. Ihmisten erilaisuus kunniaan!
No toi on totta, kyse on yksilöistä.
Ikärasismi on muutenkin aika ankeaa. Nainen on jokaisena ikäkautena kaunis, jos on ollakseen - Aikuinen nainen
41v mies kirjoitti:
No toi on totta, kyse on yksilöistä.
Ikärasismi on muutenkin aika ankeaa. Nainen on jokaisena ikäkautena kaunis, jos on ollakseenja voiko mies oikeastaan vienosti kohteliaammin sen sanoa.... illalla mennään nukkumaan tyttösenä ja poikasena ja eipä aikaakaan kun huomataan et herätään mummin ja papan vierestä.
- lässähtäneestä lattaperseestä
jolla on vielä kynitty kananpeetukka. harva akka pysyy kunnossa enää yli kolmekypäsenä. no sisäinen kauneushan se on pääasia "hahah"
- katsojan silmässä
varmaan oma ikä vaikuttaa myös siihen mikä on kaunista. itse reilu 40vmiehenä pidän yli 40vuotiaista, ja muistan kyllä että teiniässä ne oli ikäloppuja.
- aikansa kutakin
katsojan silmässä kirjoitti:
varmaan oma ikä vaikuttaa myös siihen mikä on kaunista. itse reilu 40vmiehenä pidän yli 40vuotiaista, ja muistan kyllä että teiniässä ne oli ikäloppuja.
Ihan samoja mietteitä. Kun olin 15v, olivat 13-18 ihania tyttöjä. Kun olin 25v, yli 40-vuotiaat oli mummoja ja 70-vuotiaat kuolleita :)
Nyt kun olen 49v, alle 40-vuotiaat tyttö-naiset on lapsia, 45-55v ihania ja 70-vuoitaat ja vanhemmat niitä mummoja :)
Oma ikä on aina paras ikä sanotaan.
- Sössössöö
Kyllä nainen on parhaimmillaan siinä 17-21 vuotiaana, tämän jälkeen alkaa loppuelämän kestävä ns. rupsahtamisvaihe.
- se..
kauneus riippuu paljolti siitä ,miten ulkonäköä hoidetaan! joku 30-kymppinen voi olla 40kymppisen näköinen tai päin vastoin.
50-kymppisestä alkaa todellinen vanheneminen.
mut onneksi mieli tasantuu ijän myötä myös. - timmi mimmi
Kyllä saleilla ja jumpissa sen huomaa. Vanhemmat naiset ovat paljon paremmassa kunnossa kuin nuoremmat. Ikä 35 - 45, siinä minusta parhaimmat. Osaavat pitää itsestään huolta, syövät terveellisesti ja hoitavat samalla myös mieltään. Nuoremmat eivät ehdi, eivätkä osaa.
Mutta niinkuin joku sanoi, nainen on aina kaunis, jos on ollakseen, iästä riippumatta.- nainen 42
Joku on kerrankin samaa mieltä kanssani. 32 vuotiaana kyllä tuntui, että on parhaimmillaan, mutta kun katsoo jälkeenpäin kuvia niin huh huh. Mustat renkaat silmien ympärillä, väsynyt naama yms. Lapset silloin pieniä ja veivät kaiken mehun. Kun on hyvä mieli ja sinut itsensä kanssa, näyttää myös ulospäin kauniimmalta. Mikäs hätä tässä enää on, vaikka ikää tulee koko ajan lisää. Aikaa on itseään hoitaa, ehtii ja osaa. Ja sitten kun vielä joku mies erehtyy kauniiksi kehumaan, niin voi voi. Mannaa sielulle ja sydämelle :D.
- itse pian 50v.
ja tunnen olevani kuin 36-40 vuotias. Jaksan paljon ja mieli on kuin teini tytöllä...
Useat luuleekin että olen alle 40v. kun ei rypyn ryppyä, nuorekas olemus ja hieman lapsellinen aikuinen, solakka tekee kevyen ja nuoren olon. Elämän tavoilla onsuuri merkitys.. - rupikonnankin
Itse salilla toistakymmentä vuotta viihtyneenä olen huomannut ihon vanhenevan näillä 30 naisilla.
Toki pakkelilla ja leikkauksilla, botoxia unohtamatta, saa muutaman lisävuoden kadonneeseen nuoruuteen..
Nämä daamit on "treenaavinaan", yleensä heikohkoin tuloksin. Suklaapatukka ei istu joka paikkaan, ei ainakaan treenisalille.
Joo, olen 34v. Mies. Rasva % 12. - kirjoituksessasi
itse pian 50v. kirjoitti:
ja tunnen olevani kuin 36-40 vuotias. Jaksan paljon ja mieli on kuin teini tytöllä...
Useat luuleekin että olen alle 40v. kun ei rypyn ryppyä, nuorekas olemus ja hieman lapsellinen aikuinen, solakka tekee kevyen ja nuoren olon. Elämän tavoilla onsuuri merkitys..Kirjoituksessasi kulminoituu joka naisen kateus nuoruutta kohtaan.
"tunnen olevani kuin 36-40 vuotias"
-Olet edelleen viiskymppinen, älä katsele eiliseen. Se ei koskaan enää palaa. Myönnä ikäsi itsellesi.
"mieli on kuin teini tytöllä"
-Voisiko johtua lähestyvästä vanhuudesta? Tunnetusti ihminen ikääntyessään palaa ns. lapseksi..
"Useat luuleekin että olen alle 40v"
-Kohteliaat ihmiset ovat oppineet amerikkalaiset kohteliaisuudet, joilla ei aina ole mitään tekemistä totuuden kanssa. Small talkkia..
"nuorekas olemus ja hieman lapsellinen"
-Edelleen vanhat on höpsöjä..
"nuoren olon".
-Voitko oikeasti väittää muistavasi elämässäsi 35v. taaksepäin ja löytää sen fiiliksen, mikä sinulla oli? Epäilen.
Sinussa heijastuu joka naisen ongelma. Ei pystytä elämään siinä hetkessä, sen ikäisenä kun on vaan haikaillaan jotain muuta. - pitää
huolta terveydestä ja harrastaa liikuntaa,jotta vartalo pysyisi timmissä kunnossa,ei kerro vielä mitään kauneudesta. Kaduilla näkee päivittäin timmissä kunnossa olevia naisia ja ilman ryppyjä vaikka ikääkin on 40v ja ylikin,mutta kun se naama on kuin petolinnunp***se. Se on vaan kylmätotuus,jos on ruma,ei siihen auta jumpat eikä muut elintavat.
- vai kysyitkö
rupikonnankin kirjoitti:
Itse salilla toistakymmentä vuotta viihtyneenä olen huomannut ihon vanhenevan näillä 30 naisilla.
Toki pakkelilla ja leikkauksilla, botoxia unohtamatta, saa muutaman lisävuoden kadonneeseen nuoruuteen..
Nämä daamit on "treenaavinaan", yleensä heikohkoin tuloksin. Suklaapatukka ei istu joka paikkaan, ei ainakaan treenisalille.
Joo, olen 34v. Mies. Rasva % 12.Ihmettelen aina miehiä jotka puhuu naisten iästä. Oletko varmistanut iän, vai arvioinut?
- Siskosisko
Useilla parikymppisillä on vielä meno päällä, alkoholia kuluu, valvotaan ja syödään miten sattuu - ja mitä sattuu. Monesti tosiaan nämä 35 - 45 vuotiaat, terveet ja liikunnalliset elämäntavat omaavat leidit ovat paremmassa kunnossa, kuin ne puolta nuoremmat - jotka elävät kuin pellossa.
Ja se muuten näkyy, vaikka nämä nuoret luulevat olevansa kaikkivoipia ja kauniita...
Riivattu selluliitti ei muuten ole iästä kiinni, kuten joku ilmeisen pikkuinen poika tässä ketjussa totesi. Nuorella ja hoikallakin voi olla selluliittia, eikä siihen aina edes liikunta auta.
Ja tiedoksi, en ole 30 vaan nuorempi. Olen vain omassa ikäpolvessani nähnyt sen tosiasian, että velttous, roskaruoka ja valvominen näkyy, sori vaan sisaret! - 50 olen pian
kirjoituksessasi kirjoitti:
Kirjoituksessasi kulminoituu joka naisen kateus nuoruutta kohtaan.
"tunnen olevani kuin 36-40 vuotias"
-Olet edelleen viiskymppinen, älä katsele eiliseen. Se ei koskaan enää palaa. Myönnä ikäsi itsellesi.
"mieli on kuin teini tytöllä"
-Voisiko johtua lähestyvästä vanhuudesta? Tunnetusti ihminen ikääntyessään palaa ns. lapseksi..
"Useat luuleekin että olen alle 40v"
-Kohteliaat ihmiset ovat oppineet amerikkalaiset kohteliaisuudet, joilla ei aina ole mitään tekemistä totuuden kanssa. Small talkkia..
"nuorekas olemus ja hieman lapsellinen"
-Edelleen vanhat on höpsöjä..
"nuoren olon".
-Voitko oikeasti väittää muistavasi elämässäsi 35v. taaksepäin ja löytää sen fiiliksen, mikä sinulla oli? Epäilen.
Sinussa heijastuu joka naisen ongelma. Ei pystytä elämään siinä hetkessä, sen ikäisenä kun on vaan haikaillaan jotain muuta.valitettavasti asialle ja nuoruudelleni en voi mitään. Tosin ymmärrän ikäni ja ymmärsin sen kun täytin 40 että hups, ikää tulee ja varmaan istua pian kiikkustuolissa harmaine hiuksineni ja kudon lapsen lapselle pikkusia töppösiä.
Myös n. 40 ajatteli, pian saattaa alkaa terveys reistailee ja yhä edelleen käy mielessä ja entäs sitten,, se kuuluu asiaan tai sitten olen yhtä terve kuin äitini. 80 pian plakkarissa ja nuorekas ja hyvä käsiala ym.
Minulla on kaksi lapsen lasta, olen mummo ja se vasta kivaa on!
Tietää tehneensä tässä elämässä jotain kaunista kuin omat lapset ja lapsieni lapset. Heidän näkökulmaansa en tiedä; olenko minkä ikäisen oloinen ja näköinen kun en edes kysyisi heiltä, vaan syliinpähän rientävät ja huutelevat, mummi mummi missä leluja, mennään ulos, saanko nukkua vieressäsi ym. ym.
Et mielelläni hieman pöyhkeilen !
Ei tarvitse kateilla, kyllä tuolla mun aidan takana on vihreempåå ruohoo. Ollaan kiukkusia silti,vai on hienot autot, asuntoine, asuntovaunuine, matkustelevat ja kurtistuvat jokavuotisten thaimaa, kypros, afrikka auringon palvomisien jälkeen. Meikäpä täällä vaan katsoo lepsusti, että kyllä kaikkesa hommataan ja kiukutellaan, eivät saa kuitenkaan niistä mitään mukaansa, sitt ku se hetki koittaa.
Siitähän ne huolet ja rypyt tulee ja vanhuus kun eletään liian stressaavaa elämää. Kiukutellaan veloissa, Itse olen aina tyytynyt vähään, niin vähään että voisin asua jossain risumajassa ja elää luonnon antimilla, ilman sähköä,
Luonnosta saa myös sellasta energiaa johon kaupunki ei millään pysty! Luonnossa piilee myös pitkän iän ja terveyden salaisuus.
- Virya
Mä olin kuitenkin jo 22-vuotiaana aika kaunis. Siitähän on todisteena ihana mies, jonka kohtasin silloin. Ei kai nyt noin upee mies mitään kovin epäedustavaa olisi halunnut, kokematonta ja epävarmaa...
- on vitsi
Varmaan olit upea ja edustava :) ja olet kaikkien naisten sanansaattaja :)
- Virya
on vitsi kirjoitti:
Varmaan olit upea ja edustava :) ja olet kaikkien naisten sanansaattaja :)
Niin olinkin, ja sen kun kaunistun vaan koko ajan. Mikään naisten lähetyssaarnaaja en ole todellakaan, hyi helkkari!
- se menee
Kaikki pissikset on niin helkkarin epävarmoja että siitä kumpuaa paaaaljon ongelmia, mm. huono itsevarmuus jne.
- Kranttu
kuin olla ja voi. Vaimoni on 40-vuotias ja niin äärettömän RUMA, että siinä rumuudessaan vaikuttaa jopa kauniilta. Rumuutta kun on riittävä määrä niin se alkaa muuttua kauneudeksi.
Sisältä kaunis nainen on kaunis myös ulkoa, oli ikä mikä hyvänsä. Tää on taivahan tosi! - Nuijamies .
Tämähän nyt on aivan typerintä lajissaan. Laittakaa nyt hyvä ihme jotain järkevää näihin otsikoihinne toimittelijat - tämä on roskaa pahemmasta päästä ja joutaa Ämmänsuolle!
- sen jälkeen
Nainen on 20-30v. parhaimmillaan. Tämän jälkeen alkaa liha (erioten ihra) roikkumaan..
Rinnat kokee maan vetovoiman houkuttelevan niitä kohti napaa..
Perse roikkuu, vatsaa ja jenkkakahvoja unotamatta..
Hiukset ohenee, rypyt valtaa naaman..
Jep, näin se menee.
t.Tytti 22v.- tytti noin ole
olen nähnyt niin monen 20-30v tytön olevan kauhea siiderimaha ja ovat yli kolmikymppisenä ottaneet itseään niskasta kiinni, aloittaneet kovan kuntoilun = tuloksena kiinteä keho
- kiitän onneani että
nimeni ei ole mikään Tytti joka viittaa pikkulikkaan.
Aika kornia kun vanhenee...
- en susko
muttei ainakan suomalainen nainen :-( rupsahta jo 25v iässä , nussittu miljoona kerta 100 eri äijiä , pari kersa päällä ja peli on pelattu ....
- BlondiB
tunnen itseni kyllä nelikymppisenä kauniiksi koska myös itsevarmuus tekee temppunsa;)En ole koskaan tupakoinut enkä liiemmin alkoholia käyttänyt ja muutenkin pitänyt itseni kunnossa.
- Eva58
2-kymppisenä muistuttaa vielä lasta, nelikymppisenä taas on pientä rupsahtelua jo ilmassa. Kolmekymppisenähän sitä kauneimmillaan ihmislapsi on.
- Julli,
Miksi sitten missit ovat yleensä 18-22 vuotiaita?
- gassgfag
Ei se missien pintakauneus ole mikään mittari. Kokonaiskauneus syntyy muustakin kuin virheettömästä ihosta.
- kab54
Nainen on kauneimmillaan missä iässä vaan milloin vaan kun se sitä haluaa.
- Tarjuska
Olen sitä mieltä et nainen on silloin kauneimmillaan,kun siltä tuntuu,ei voida sanoa et juuri 32v.on parhaassa iässä,minulla ei näin ainakaan ollut,koska olin masentunut vaikka oli 9v. nuorempi mies,nyt minulla on 17v. vanhempi mies ja olen hyvin onnellinen ollut jo monta vuotta ja tunnen nyt itseni 42v. paljon hehkeämmäksi ja itsevarmaksi kuin 10v. sitten.Minun ei tarvitse mielyttää ketään nuorempaa eikä vanhempaa miestä,haluan näyttää hyvältä vain itseäni varten ja tietty omaa kultaani varten.Onneksi me kaikki täältä vanhenemme joka päivä,jopa nuoretkin naiset...minua ei haittaa jos rupsahtaa,rypistyy,se kuuluu elämän kiertokulkuun...mukavaa loppuelämää teille kaikille,älkääkä murehtiko turhia...
- Paljon nähnyt 26v
Ei ole iästä kiinni elämänkokemuksen määrä. Olin jo 18-vuotiaana kokenut paljon enemmän elämää kuin jotkut 30-vuotiaat (lapsi, avioliitto, vaikeita sairauksia lähipiirissä, oma yritys jne). Ja jotkut 30-veet saattavat olla henkisesti paljon lapsellisempiakin, elämänhallinta hukassa enemmän jne. Eli ei voi yleistää.
Ja kauneus on myöskin katsojasta ja kokijasta kiinni :) - kalaturk
Kauneimmillaan mielestäni 18-100v. iässä. Riippuu tietysti vähän naisesta.
Tämä ei perustu tutkimuksiin vaan omaan subjektiiviseen näkemykseen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636180
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284426- 553873
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950