MYÖHÄSTYITTE!

mielikuvitusotus

ette voi enää pelastua. voitte siis hylätä jumalanne ja elää elämänne onnellisena loppuun saakka!

22

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivusta seurannut

jopas uutisen kerroit. Mites nyt sitten sun käy?
      Minä itse olen uskossa Jeesukseen, niin minun käypi hyvin, mutta entä sinä?

Kerron kitenkin, että sinullakin on vielä mahdollisuus pelastua, kun pidät kiirutta ja otat Jeesuksen vastaan!

• mielikuvitusotus

se on myöhäistä, myös sinulle. Jeesus kävi jo n. 1900 vuotta sitten hakemassa omansa. olemme nyt helvetissä jonne meidät on jumalamme hylännyt.
        uskosi on siis turha, koska Jeesus ei tule enää kolmatta kertaa.

• mielikuvitusotus
        mielikuvitusotus kirjoitti:

se on myöhäistä, myös sinulle. Jeesus kävi jo n. 1900 vuotta sitten hakemassa omansa. olemme nyt helvetissä jonne meidät on jumalamme hylännyt.
        uskosi on siis turha, koska Jeesus ei tule enää kolmatta kertaa.

homma on yksinkertaisempi kuin moni on tullut ajatelleeksi. raamatussa sanotaan(tm) että jesse tulee takaisin ja aika pian.. taisi olla jo niiden yksien tyyppien elinaikana.
        no siitä on nyt kulunut väkisinkin vähintään 1800 vuotta joten jeesus on jo käynyt toisen kerran.

eli se onko jumalaa olemassa vaiko eikö on täysin yhden tekevää, koska jesse ei ole tulossa kolmatta kertaa.

lauma on tempaistu sinne taivaaseen harppua soittamaan ja me majailemme nyt täällä maanpäällisessä helvetissä ikuisesti. tietenkin tähän helvettiin kuuluu myös tätä paskaa eli kaikki on vähän miten sattuu..

ilmeisesti kuitenkin mykyisin hihhuloivat ovat tehneet jotain todella pahaa, koska heille on jäänyt usko jumalaan ja pelastukseen. se on varmasti turhauttavaa kun mahikset meni jo.

• Samuel Beckett

homma on yksinkertaisempi kuin moni on tullut ajatelleeksi. raamatussa sanotaan(tm) että jesse tulee takaisin ja aika pian.. taisi olla jo niiden yksien tyyppien elinaikana.
        no siitä on nyt kulunut väkisinkin vähintään 1800 vuotta joten jeesus on jo käynyt toisen kerran.

eli se onko jumalaa olemassa vaiko eikö on täysin yhden tekevää, koska jesse ei ole tulossa kolmatta kertaa.

lauma on tempaistu sinne taivaaseen harppua soittamaan ja me majailemme nyt täällä maanpäällisessä helvetissä ikuisesti. tietenkin tähän helvettiin kuuluu myös tätä paskaa eli kaikki on vähän miten sattuu..

ilmeisesti kuitenkin mykyisin hihhuloivat ovat tehneet jotain todella pahaa, koska heille on jäänyt usko jumalaan ja pelastukseen. se on varmasti turhauttavaa kun mahikset meni jo.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Huomenna_hän_tulee

• mielikuvitusotus

• Yritetään

• mielikuvitusotus

• kerta vielä:

• sivusta seurannut

ettei jesse tule takaisin, eikä hänen tulollaan mitään merkitystä olisikaan. Mutta Jeesus tulee takaisin ja Hänen tulollaan onkin sitten jo merkitys.

• mielikuvitusotus
        kerta vielä: kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Huomenna_hän_tulee

Jos ei toimi, voi googlettaa vaikka:

Huomenna hän tulee Samuel Beckett

Hyvä näytelmä, sekä lavalla nähtynä että luettuna :)

mitä ihmeen internet exploderia sinä käytät kun ei edes linkkejä voi pastettaa toimivana? :D:D:D:D

ei minua kyllä toisaalta kiinnosta samuel pecketin tulemiset ja menemiset.

• Kun Jeesus tulee hakemaan omansa, ei jää asiasta minkäänlaista epäselvyyttä. Ja Jumalan ajat ja suunnitelmat ovat erillaiset kuin vajavaisen ihmisen vastaavat.

• mielikuvitusotus

ei tietenkään jää epäselvyyttä. nimittäin niille, jotka sinne taivaaseen lähti. ei meillä helvetissä olijoilla ole mitää väliä vaikka luultaisiin mitä. sehän vain parantaa helvetin ideaa.

oikeastaan aika todella nerokas helvetti tää mesta. täytyy nostaa jumalalle hattua. oikein hieno suoritus.

• mielikuvitusotus

• mielikuvitusotus kirjoitti:

ei tietenkään jää epäselvyyttä. nimittäin niille, jotka sinne taivaaseen lähti. ei meillä helvetissä olijoilla ole mitää väliä vaikka luultaisiin mitä. sehän vain parantaa helvetin ideaa.

oikeastaan aika todella nerokas helvetti tää mesta. täytyy nostaa jumalalle hattua. oikein hieno suoritus.

Sinä voit tukeutua omiin tulkintoihisi,minä tukeuden Raamattuun, katsotaan sitten kumpi on oikiassa. Vajavainen ihminenkö vai Jumala. Mää pistän taalani Jumalalle ;)

• mielikuvitusotus
        juhani1965 kirjoitti:

Sinä peilaat tuota tapahtumaa oman aikataulusi ja ajan käsityksen mukaan, mikä on erillainen kuin Jumalan vastaava. Jälleen pistän roponi Jumalan vastaavalle ;)

se vain on turhaa. sen sanoo raamattukin.

• vieläkö mahdut

siihen kahden miehen ainoa-ja-oikea-opin seurakuntaan. Siellä kaikki pelastuu eikä ole helvettiä pelottelemassa! :)

• mielikuvitusotus
        vieläkö mahdut kirjoitti:

siihen kahden miehen ainoa-ja-oikea-opin seurakuntaan. Siellä kaikki pelastuu eikä ole helvettiä pelottelemassa! :)

miksi? ei ketään enää kannata palvoa. se on jo myöhäistä.

• WeijoLindroos

miksi? ei ketään enää kannata palvoa. se on jo myöhäistä.

Siunausta!

Ihminen voi olla vapaa ja onnellinen vain silloin kun hän ottanut vastaan Jeesuksen Kristuksen syntiensä sovittajaksi ja elämänsä Herraksi! Aamen.

Näin sanoo Jeesus kaikille:
        "Jos te pysytte minun Sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan Totuuden, ja Totuus on tekevä teidät vapaiksi. ... ... Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi." Joh. 8:31-36.

Tuo pätee sinuunkin....
        Syntien anteeksiantamuksen kautta päästään vapauteen ja onnelliseen elämään ... kaikkine arjen harmauksineen ja vaikeuksineen. !!!
        Elämä Jeesuksen kanssa on parasta. Se on Jumalan tahto!

• mielikuvitusotus
        WeijoLindroos kirjoitti:

Siunausta!

Ihminen voi olla vapaa ja onnellinen vain silloin kun hän ottanut vastaan Jeesuksen Kristuksen syntiensä sovittajaksi ja elämänsä Herraksi! Aamen.

Näin sanoo Jeesus kaikille:
        "Jos te pysytte minun Sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan Totuuden, ja Totuus on tekevä teidät vapaiksi. ... ... Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja. Mutta orja ei pysy talossa iäti; Poika pysyy iäti. Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi." Joh. 8:31-36.

Tuo pätee sinuunkin....
        Syntien anteeksiantamuksen kautta päästään vapauteen ja onnelliseen elämään ... kaikkine arjen harmauksineen ja vaikeuksineen. !!!
        Elämä Jeesuksen kanssa on parasta. Se on Jumalan tahto!

jeesus kävi jo ajat sitten hakemassa omansa pois. näin lukee raamatussa. sinun on siis turha enää sitä palvoa, koska olet ihan yhtä menetetty tapaus kuin minäkin. eläkäämme nyt vain täällä helvetissä elämämme loppuun.

• mielikuvitusotus kirjoitti:

Olen jo laittanut ja saanut moninkertaisena takaisin. Ja näinhä Raamattukin lupaa,tässäkin Jumalan Sana pitää paikkaansa :)

• WeijoLindroos

jeesus kävi jo ajat sitten hakemassa omansa pois. näin lukee raamatussa. sinun on siis turha enää sitä palvoa, koska olet ihan yhtä menetetty tapaus kuin minäkin. eläkäämme nyt vain täällä helvetissä elämämme loppuun.

pelastuisit!

Jeesus toimii vielä pelastaen etsiviä sieluja.
        Pian Hän tulee takaisin noutamaan seurakuntansa tykönsä.
        Ota vastaan Jeesus syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi! Näin pääset Taivas-joukkoon eli seurakuntaan !!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      69
      3804
    2. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      88
      3179
    3. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      100
      2441
    4. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      15
      1659
    5. Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä

Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m
      Ikävä
      70
      1418
    6. Mikä tekee naisesta

Seksikkään ja viehättävän? Entä miehestä?
      Ikävä
      98
      1290
    7. Varusmiehen kuolema

Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä
      Kajaani
      47
      1229
    8. Mitä ajattelet rakkaastasi tällähetkellä?

Itse haluaisin jo hänen viereen..
      Ikävä
      50
      1031
    9. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      1
      1031
    10. Huippu, kaupunki ostaa hotellin

Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä
      Ähtäri
      56
      1030
    Aihe