Olenko tyhmä kun uskon edelleen että sivut aukeavat kunhan saadaan hannu vapaaksi ja todistettua että kävimme valuuttakauppaa?
Olenko tyhmä?
5
1050
Vastaukset
- iyryv y
Et ole!
En nyt sinua tyhmänä pidä, mutta tuohon Hannun vapaaksi saamiseen saattaa mennä hetkinen riippumatta siitä onko sitä valuuttakauppaa tehty vai ei. Ainakin kun katselee sitä mistä herraa epäillään.
- Velllihousu
Tämmöisten huijausten on tapana tehdä vielä niinsanottu loppuvedätys, mutta koska tämä huijaus on saanut todella paljon huomiota, on todennäköistä, että sitä ei tehdä, joten sivut eivät enää aukea.
- ...
Tai sitten mielenvikainen.
Mikään konkreettinen asia ei viittaa siihen, että mitään valuuttakaupaa koskaan käytiinkään. Ja sitä kautta Hannuakaan ei saada vapaaksi vähään aikaan, petos kun on.
Joten jos olettamuksesi sivujen aukeamisesta perustuu nimenomaan siihen, todellakin olet tyhmä. - kjh..
Aivan varmasti sivut aukeavat jos valuuttakauppa tuottoineen saadaan todistettua.
Kirjanpidon puuttuminen vaikeuttaa jollei tee peräti mahdottomaksi todistelun.
Väitetään että säätiön Panamassa ei tarvitse pitää kirjanpitoa ja nyt se tulee kostautumaan.
Rahat on häviksissä eikä kirjanpitoa - tulkitaan petokseksi valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499