Olenko tyhmä kun uskon edelleen että sivut aukeavat kunhan saadaan hannu vapaaksi ja todistettua että kävimme valuuttakauppaa?
Vastaukset 5
- iyryv y
Et ole!
En nyt sinua tyhmänä pidä, mutta tuohon Hannun vapaaksi saamiseen saattaa mennä hetkinen riippumatta siitä onko sitä valuuttakauppaa tehty vai ei. Ainakin kun katselee sitä mistä herraa epäillään.
- Velllihousu
Tämmöisten huijausten on tapana tehdä vielä niinsanottu loppuvedätys, mutta koska tämä huijaus on saanut todella paljon huomiota, on todennäköistä, että sitä ei tehdä, joten sivut eivät enää aukea.
- ...
Tai sitten mielenvikainen.
Mikään konkreettinen asia ei viittaa siihen, että mitään valuuttakaupaa koskaan käytiinkään. Ja sitä kautta Hannuakaan ei saada vapaaksi vähään aikaan, petos kun on.
Joten jos olettamuksesi sivujen aukeamisesta perustuu nimenomaan siihen, todellakin olet tyhmä. - kjh..
Aivan varmasti sivut aukeavat jos valuuttakauppa tuottoineen saadaan todistettua.
Kirjanpidon puuttuminen vaikeuttaa jollei tee peräti mahdottomaksi todistelun.
Väitetään että säätiön Panamassa ei tarvitse pitää kirjanpitoa ja nyt se tulee kostautumaan.
Rahat on häviksissä eikä kirjanpitoa - tulkitaan petokseksi valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5072292Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35908SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht462863Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39844- 71828
- 55751
- 44695
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40640Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40636- 63573