Aamulla Ruotsin puolta ajaessani kuuntelin Suomen radioa niin pitkään kuin kuuluvuutta riitti. Jossain vaiheessa aiheena oli Obaman muuttama USA:n aborttilaki, joka siis kumosi Bushin allekirjoittaman lain.
Vaikka kuuluvuus oli jo heikohko, niin sen verran ehdin kuulla, että Bushin laki oli täysin epäonnistunut. Odottavia äitejä oli kuollut aivan turhaan monista syistä ja vain (laillisella) abortilla heidät olisi voitu pelastaa. (Puhuttiin mm. raskausmyrkytyksistä ja komplikaatioista.) Laittomiin abortteihin oli myös hyvin usein turvauduttu.
Täälläkin eräs hihhulipelle moitti ymmärtämättömyyttään Obamaa kyseisen lain muuttamisesta, mutta tarkemmin kysyttäessä halusi jättää abortista päättämisen raskaana olevan naisen vastuulle, minkä Obama nyt sitten tekikin.
Onneksi USA (ja muu maailma) vapautui pikkunatsistaan. Obama näyttäisi lyhyen alun perusteella olevan oikeamielinen ja oikealla tiellä. Toivottavasti hän onnistuu, saa jatkaa ja viitoittaa oikeaaa tietä myös seuraajilleen, (kuten Putin Venäjällä).
Bush oli pikkuhitler ja mengele
11
221
Vastaukset
- KARVINISTI
kuin eilinen sanomalehti ja Bush.
- eri-mies
olla majuri joka kutsuu itsensä sotaharjoituksiin. ;=)
- Jeah!
eri-mies kirjoitti:
olla majuri joka kutsuu itsensä sotaharjoituksiin. ;=)
Tässä on hieno venäläinen tiedetutkimuskeksintö:
http://farm2.static.flickr.com/1169/995373078_177a0c2834_o.jpg - (e-m)
Jeah! kirjoitti:
Tässä on hieno venäläinen tiedetutkimuskeksintö:
http://farm2.static.flickr.com/1169/995373078_177a0c2834_o.jpgMiksiköhän minun pitäisi avata linkki?
- lapsen elämää ?
Kairakettu kirjoitti:
USA:n aborttilaki puhuttanut mediassa viimeksi tänään, päivänpolttava aihe siis edelleen.
- tottakai elämän oikeus on myös sikiöllä ,josta on tulossa itsenäinen ihminen . Abortti on periaatteessa häikäilemätön murha.
lapsen elämää ? kirjoitti:
- tottakai elämän oikeus on myös sikiöllä ,josta on tulossa itsenäinen ihminen . Abortti on periaatteessa häikäilemätön murha.
Jos on valittava äidin elämä, tai molempien kuolema, niin abortti on ok.
Hyväksyisitkö muuten muslimiterroristin raskaaksi raiskaaman vaimosi lapsen omaksi kasvatettavaksi?- että kysymys
Kairakettu kirjoitti:
Jos on valittava äidin elämä, tai molempien kuolema, niin abortti on ok.
Hyväksyisitkö muuten muslimiterroristin raskaaksi raiskaaman vaimosi lapsen omaksi kasvatettavaksi?on Sinulle yhdentekevä - et itsekään vastannut sikiön oikeuksista mitään.
Tottakai tuohon jokotai-tilanteeseen on helppo vastata ainoastaan noin - ja oikein. että kysymys kirjoitti:
on Sinulle yhdentekevä - et itsekään vastannut sikiön oikeuksista mitään.
Tottakai tuohon jokotai-tilanteeseen on helppo vastata ainoastaan noin - ja oikein.Minä kun en voi raskaaksi tulla. Varsinaiseksi ehkäisykeinoksi en kuitenkaan aborttia hyväksy, mutta muuten jätän päätäntävallan niille, jotka raskaaksi tulevat. Niinhän teki Obamakin päätöksellään, toisin kuin sekopää Bush. Yllättäen muuten kiihkohihhuli Hitmankin hyväksyy naisten päätöksen, vaikka ensin ei halunnut naisille Bushin tapaan antaa oikeuksia asiassa.
- HEHEHEE!
Jäät jauhamaan Bushia vammasi loppuun saakka.
http://farm2.static.flickr.com/1168/1044177851_d4c2395e91_o.jpg
http://www.l-o-2.com/blog/2007-09/Russian Bottle-thumb.jpg - vaikka et
ehkä kykene oivaltamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694303
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163133Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102344IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251471Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069