Bush oli pikkuhitler ja mengele

Aamulla Ruotsin puolta ajaessani kuuntelin Suomen radioa niin pitkään kuin kuuluvuutta riitti. Jossain vaiheessa aiheena oli Obaman muuttama USA:n aborttilaki, joka siis kumosi Bushin allekirjoittaman lain.

Vaikka kuuluvuus oli jo heikohko, niin sen verran ehdin kuulla, että Bushin laki oli täysin epäonnistunut. Odottavia äitejä oli kuollut aivan turhaan monista syistä ja vain (laillisella) abortilla heidät olisi voitu pelastaa. (Puhuttiin mm. raskausmyrkytyksistä ja komplikaatioista.) Laittomiin abortteihin oli myös hyvin usein turvauduttu.

Täälläkin eräs hihhulipelle moitti ymmärtämättömyyttään Obamaa kyseisen lain muuttamisesta, mutta tarkemmin kysyttäessä halusi jättää abortista päättämisen raskaana olevan naisen vastuulle, minkä Obama nyt sitten tekikin.

Onneksi USA (ja muu maailma) vapautui pikkunatsistaan. Obama näyttäisi lyhyen alun perusteella olevan oikeamielinen ja oikealla tiellä. Toivottavasti hän onnistuu, saa jatkaa ja viitoittaa oikeaaa tietä myös seuraajilleen, (kuten Putin Venäjällä).

11

221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KARVINISTI

kuin eilinen sanomalehti ja Bush.

• eri-mies

olla majuri joka kutsuu itsensä sotaharjoituksiin. ;=)

• USA:n aborttilaki puhuttanut mediassa viimeksi tänään, päivänpolttava aihe siis edelleen.

• Jeah!

• (e-m)

• lapsen elämää ?
        Kairakettu kirjoitti:

USA:n aborttilaki puhuttanut mediassa viimeksi tänään, päivänpolttava aihe siis edelleen.

- tottakai elämän oikeus on myös sikiöllä ,josta on tulossa itsenäinen ihminen . Abortti on periaatteessa häikäilemätön murha.

• lapsen elämää ? kirjoitti:

- tottakai elämän oikeus on myös sikiöllä ,josta on tulossa itsenäinen ihminen . Abortti on periaatteessa häikäilemätön murha.

Jos on valittava äidin elämä, tai molempien kuolema, niin abortti on ok.

Hyväksyisitkö muuten muslimiterroristin raskaaksi raiskaaman vaimosi lapsen omaksi kasvatettavaksi?

• että kysymys
        Kairakettu kirjoitti:

Jos on valittava äidin elämä, tai molempien kuolema, niin abortti on ok.

Hyväksyisitkö muuten muslimiterroristin raskaaksi raiskaaman vaimosi lapsen omaksi kasvatettavaksi?

on Sinulle yhdentekevä - et itsekään vastannut sikiön oikeuksista mitään.
        Tottakai tuohon jokotai-tilanteeseen on helppo vastata ainoastaan noin - ja oikein.

• että kysymys kirjoitti:

on Sinulle yhdentekevä - et itsekään vastannut sikiön oikeuksista mitään.
        Tottakai tuohon jokotai-tilanteeseen on helppo vastata ainoastaan noin - ja oikein.

Minä kun en voi raskaaksi tulla. Varsinaiseksi ehkäisykeinoksi en kuitenkaan aborttia hyväksy, mutta muuten jätän päätäntävallan niille, jotka raskaaksi tulevat. Niinhän teki Obamakin päätöksellään, toisin kuin sekopää Bush. Yllättäen muuten kiihkohihhuli Hitmankin hyväksyy naisten päätöksen, vaikka ensin ei halunnut naisille Bushin tapaan antaa oikeuksia asiassa.

• HEHEHEE!
    • vaikka et

ehkä kykene oivaltamaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      69
      4303
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3133
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2802
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2572
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2344
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1471
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1069
    Aihe