KlamydiaKo

ikäviä oireita

exällä oli klamydia 10vuotta sitten,minulla ei todettu mitään testissä.
Nytten on virtsavaivoja,pidätysongelmia,tihentynyttä virtsaamisen tarvetta,"liraus" kuitenkin kerrallaan.

Kivekset tai joku kiveksen vieressä(lisäkives?)todella kipee ajoittain.
Kivekset välillä aivan kylmät,ym.ym.
Ei kirvelyä missään tilanteessa.

Elikkä voiko klamydia "elää" minussa noitten oireiden perusteella vai jokin muu syy?
Ikää n.30v. ettei vielä luulis iästä johtuvan.

Asiallisia vastauksia kaipaillen.

6

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olevan se

      kyllä nuo vaikuttas klamydian oireilta,mut parhaiten selviää kun käyt testeissä.Ei se täällä selviä kyselemällä.

    • Testitulos on OIKEIN OTETTUNA 100% varma. Aika outoa jos hoitamaton klamydia oireilisi nyt vasta 10 vuoden päästä. Kipin kapin lääkäriin, kerkeät vielä pelastamaan heppisi.

      • mutta......

        oireet ei ole ilmennyt vasta nyt.
        Niitä on ollut kokoajan!!!!!


      • Sairas olet
        mutta...... kirjoitti:

        oireet ei ole ilmennyt vasta nyt.
        Niitä on ollut kokoajan!!!!!

        Oikeen kehtaat painottaa, että oireita ollut koko ajan. Siis 10 vuottako? Kuolen nauruun. Ja nytkö sitten 10 vuoden oireilun jälkeen kysyt keskustelupalstalta? Voi tsiisus. Odota ruumiinavaukseen, selviää sitten siellä. Hoitamaton klamydiahan aiheuttaa mm. lapsettomuutta, mutta tyhmien ihmisten ei tarvitse lapsia saadakaan. Mitä kieltä puhut? Ymmärrätkö näitä vinkkisanoja; lääkäri, tohtori, urologi, terveyskeskus, sukupuolitautitesti, lisäkivestulehdus, inkontinenssi, vaippa?


      • noin...
        Sairas olet kirjoitti:

        Oikeen kehtaat painottaa, että oireita ollut koko ajan. Siis 10 vuottako? Kuolen nauruun. Ja nytkö sitten 10 vuoden oireilun jälkeen kysyt keskustelupalstalta? Voi tsiisus. Odota ruumiinavaukseen, selviää sitten siellä. Hoitamaton klamydiahan aiheuttaa mm. lapsettomuutta, mutta tyhmien ihmisten ei tarvitse lapsia saadakaan. Mitä kieltä puhut? Ymmärrätkö näitä vinkkisanoja; lääkäri, tohtori, urologi, terveyskeskus, sukupuolitautitesti, lisäkivestulehdus, inkontinenssi, vaippa?

        Olen oikeesti huolissani ja kyselen vakavissani.
        Eli olen sairas,niinkö?
        Kynnys mennä lääkärille on tosi suuri,kun aina vähättelevät asioita.
        Ottaisikohan lääkäri nyt jo sitten vakavasti oireet?
        En tiedä onko vakavasta asiasta kyse,mutta kiusallisia ainakin oireet on.

        Eikä sitä tahallaan viittis tartuttaa toisiin,jos se nyt edes klamydia on.
        Anteeksi jos vääriä asioita painoti,en tarkoittanut muuta kuin kertoa tosiasin.


      • pettynyt
        noin... kirjoitti:

        Olen oikeesti huolissani ja kyselen vakavissani.
        Eli olen sairas,niinkö?
        Kynnys mennä lääkärille on tosi suuri,kun aina vähättelevät asioita.
        Ottaisikohan lääkäri nyt jo sitten vakavasti oireet?
        En tiedä onko vakavasta asiasta kyse,mutta kiusallisia ainakin oireet on.

        Eikä sitä tahallaan viittis tartuttaa toisiin,jos se nyt edes klamydia on.
        Anteeksi jos vääriä asioita painoti,en tarkoittanut muuta kuin kertoa tosiasin.

        On se kurja kun jotkut täällä ei osaa asiallisia vastauksia antaa. Itsellänikin on ollut nyt tässä lähiaikoina virtsaamisvaikeuksia ja ihme vuotoa. Olen tosin nainen, mutta jokatapauksessa. Alussa ajattelin, että se on ihan normia, mutta kai sitä pitäisi testeihin mennä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe