KlamydiaKo

ikäviä oireita

exällä oli klamydia 10vuotta sitten,minulla ei todettu mitään testissä.
Nytten on virtsavaivoja,pidätysongelmia,tihentynyttä virtsaamisen tarvetta,"liraus" kuitenkin kerrallaan.

Kivekset tai joku kiveksen vieressä(lisäkives?)todella kipee ajoittain.
Kivekset välillä aivan kylmät,ym.ym.
Ei kirvelyä missään tilanteessa.

Elikkä voiko klamydia "elää" minussa noitten oireiden perusteella vai jokin muu syy?
Ikää n.30v. ettei vielä luulis iästä johtuvan.

Asiallisia vastauksia kaipaillen.

6

1046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olevan se

      kyllä nuo vaikuttas klamydian oireilta,mut parhaiten selviää kun käyt testeissä.Ei se täällä selviä kyselemällä.

    • Testitulos on OIKEIN OTETTUNA 100% varma. Aika outoa jos hoitamaton klamydia oireilisi nyt vasta 10 vuoden päästä. Kipin kapin lääkäriin, kerkeät vielä pelastamaan heppisi.

      • mutta......

        oireet ei ole ilmennyt vasta nyt.
        Niitä on ollut kokoajan!!!!!


      • Sairas olet
        mutta...... kirjoitti:

        oireet ei ole ilmennyt vasta nyt.
        Niitä on ollut kokoajan!!!!!

        Oikeen kehtaat painottaa, että oireita ollut koko ajan. Siis 10 vuottako? Kuolen nauruun. Ja nytkö sitten 10 vuoden oireilun jälkeen kysyt keskustelupalstalta? Voi tsiisus. Odota ruumiinavaukseen, selviää sitten siellä. Hoitamaton klamydiahan aiheuttaa mm. lapsettomuutta, mutta tyhmien ihmisten ei tarvitse lapsia saadakaan. Mitä kieltä puhut? Ymmärrätkö näitä vinkkisanoja; lääkäri, tohtori, urologi, terveyskeskus, sukupuolitautitesti, lisäkivestulehdus, inkontinenssi, vaippa?


      • noin...
        Sairas olet kirjoitti:

        Oikeen kehtaat painottaa, että oireita ollut koko ajan. Siis 10 vuottako? Kuolen nauruun. Ja nytkö sitten 10 vuoden oireilun jälkeen kysyt keskustelupalstalta? Voi tsiisus. Odota ruumiinavaukseen, selviää sitten siellä. Hoitamaton klamydiahan aiheuttaa mm. lapsettomuutta, mutta tyhmien ihmisten ei tarvitse lapsia saadakaan. Mitä kieltä puhut? Ymmärrätkö näitä vinkkisanoja; lääkäri, tohtori, urologi, terveyskeskus, sukupuolitautitesti, lisäkivestulehdus, inkontinenssi, vaippa?

        Olen oikeesti huolissani ja kyselen vakavissani.
        Eli olen sairas,niinkö?
        Kynnys mennä lääkärille on tosi suuri,kun aina vähättelevät asioita.
        Ottaisikohan lääkäri nyt jo sitten vakavasti oireet?
        En tiedä onko vakavasta asiasta kyse,mutta kiusallisia ainakin oireet on.

        Eikä sitä tahallaan viittis tartuttaa toisiin,jos se nyt edes klamydia on.
        Anteeksi jos vääriä asioita painoti,en tarkoittanut muuta kuin kertoa tosiasin.


      • pettynyt
        noin... kirjoitti:

        Olen oikeesti huolissani ja kyselen vakavissani.
        Eli olen sairas,niinkö?
        Kynnys mennä lääkärille on tosi suuri,kun aina vähättelevät asioita.
        Ottaisikohan lääkäri nyt jo sitten vakavasti oireet?
        En tiedä onko vakavasta asiasta kyse,mutta kiusallisia ainakin oireet on.

        Eikä sitä tahallaan viittis tartuttaa toisiin,jos se nyt edes klamydia on.
        Anteeksi jos vääriä asioita painoti,en tarkoittanut muuta kuin kertoa tosiasin.

        On se kurja kun jotkut täällä ei osaa asiallisia vastauksia antaa. Itsellänikin on ollut nyt tässä lähiaikoina virtsaamisvaikeuksia ja ihme vuotoa. Olen tosin nainen, mutta jokatapauksessa. Alussa ajattelin, että se on ihan normia, mutta kai sitä pitäisi testeihin mennä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe