KlamydiaKo

ikäviä oireita

exällä oli klamydia 10vuotta sitten,minulla ei todettu mitään testissä.
Nytten on virtsavaivoja,pidätysongelmia,tihentynyttä virtsaamisen tarvetta,"liraus" kuitenkin kerrallaan.

Kivekset tai joku kiveksen vieressä(lisäkives?)todella kipee ajoittain.
Kivekset välillä aivan kylmät,ym.ym.
Ei kirvelyä missään tilanteessa.

Elikkä voiko klamydia "elää" minussa noitten oireiden perusteella vai jokin muu syy?
Ikää n.30v. ettei vielä luulis iästä johtuvan.

Asiallisia vastauksia kaipaillen.

6

1050

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olevan se

kyllä nuo vaikuttas klamydian oireilta,mut parhaiten selviää kun käyt testeissä.Ei se täällä selviä kyselemällä.

• Testitulos on OIKEIN OTETTUNA 100% varma. Aika outoa jos hoitamaton klamydia oireilisi nyt vasta 10 vuoden päästä. Kipin kapin lääkäriin, kerkeät vielä pelastamaan heppisi.

• mutta......

oireet ei ole ilmennyt vasta nyt.
        Niitä on ollut kokoajan!!!!!

• Sairas olet
        mutta...... kirjoitti:

oireet ei ole ilmennyt vasta nyt.
        Niitä on ollut kokoajan!!!!!

Oikeen kehtaat painottaa, että oireita ollut koko ajan. Siis 10 vuottako? Kuolen nauruun. Ja nytkö sitten 10 vuoden oireilun jälkeen kysyt keskustelupalstalta? Voi tsiisus. Odota ruumiinavaukseen, selviää sitten siellä. Hoitamaton klamydiahan aiheuttaa mm. lapsettomuutta, mutta tyhmien ihmisten ei tarvitse lapsia saadakaan. Mitä kieltä puhut? Ymmärrätkö näitä vinkkisanoja; lääkäri, tohtori, urologi, terveyskeskus, sukupuolitautitesti, lisäkivestulehdus, inkontinenssi, vaippa?

• noin...
        Sairas olet kirjoitti:

Oikeen kehtaat painottaa, että oireita ollut koko ajan. Siis 10 vuottako? Kuolen nauruun. Ja nytkö sitten 10 vuoden oireilun jälkeen kysyt keskustelupalstalta? Voi tsiisus. Odota ruumiinavaukseen, selviää sitten siellä. Hoitamaton klamydiahan aiheuttaa mm. lapsettomuutta, mutta tyhmien ihmisten ei tarvitse lapsia saadakaan. Mitä kieltä puhut? Ymmärrätkö näitä vinkkisanoja; lääkäri, tohtori, urologi, terveyskeskus, sukupuolitautitesti, lisäkivestulehdus, inkontinenssi, vaippa?

Olen oikeesti huolissani ja kyselen vakavissani.
        Eli olen sairas,niinkö?
        Kynnys mennä lääkärille on tosi suuri,kun aina vähättelevät asioita.
        Ottaisikohan lääkäri nyt jo sitten vakavasti oireet?
        En tiedä onko vakavasta asiasta kyse,mutta kiusallisia ainakin oireet on.

Eikä sitä tahallaan viittis tartuttaa toisiin,jos se nyt edes klamydia on.
        Anteeksi jos vääriä asioita painoti,en tarkoittanut muuta kuin kertoa tosiasin.

• pettynyt
        noin... kirjoitti:

Olen oikeesti huolissani ja kyselen vakavissani.
        Eli olen sairas,niinkö?
        Kynnys mennä lääkärille on tosi suuri,kun aina vähättelevät asioita.
        Ottaisikohan lääkäri nyt jo sitten vakavasti oireet?
        En tiedä onko vakavasta asiasta kyse,mutta kiusallisia ainakin oireet on.

Eikä sitä tahallaan viittis tartuttaa toisiin,jos se nyt edes klamydia on.
        Anteeksi jos vääriä asioita painoti,en tarkoittanut muuta kuin kertoa tosiasin.

On se kurja kun jotkut täällä ei osaa asiallisia vastauksia antaa. Itsellänikin on ollut nyt tässä lähiaikoina virtsaamisvaikeuksia ja ihme vuotoa. Olen tosin nainen, mutta jokatapauksessa. Alussa ajattelin, että se on ihan normia, mutta kai sitä pitäisi testeihin mennä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      153
      1681
    2. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      547
      1450
    3. Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"

Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1370
    4. Sinkut-palstan suurin valhe

Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va
      Sinkut
      249
      879
    5. Miesten suusta kuultua

Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "
      Sinkut
      173
      877
    6. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      796
    7. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      56
      718
    8. Miten usein

Vielä siellä muistelet meitä tai minua?
      Ikävä
      54
      716
    9. Haluaisin mies tietää pari juttua

Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt
      Ikävä
      26
      710
    10. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      52
      619
    Aihe