Haastoin lukijat kirjoittamaan rakkaudesta, mutta
vain 1 vastasi haasteeseen. Nyt lienee oma vuoro
vastata rakkauden haasteeseen.
Rakas pariskunta, veli ja sisar, ovat vuosikymmenet tunteet varmaksi ja turvalliseksi
adventtikirkkonsa, eikä suotta, sillä julkinen
eee-sivukin yhtyy tuohon tunteeseen:
"Mutta ennen kaikkea usko adventtisanomaan on vahvistunut.
Adventisteilla ei ole mitään syytä alemmuuskompleksiin.
On mahtava etuoikeus olla seitsemännen
päivän adventisti
ja tietää, että kirkon teologinen
ja organisatorinen perustus
on varma ja turvallinen.""
(Adventtikirkon viralliselta www-sivulta)
Myt ol itullut kirje, että kaikille veljille ja
sisarille täytyisi tiedottaa eräänlaisesta
hätäkokouksesta, että rukoilisivat ja ehkä tulisivat paikan päälle kuulemaan ja puhumaan ja
ennen muuta rukoilemaan.
Jotain on kadoksissa varmasta turvallisuudesta.
Jotain hukassa, sillä tahdotaan tietää ja julistaa, "missä ja mihin mennään".
Niin - aina voivat veljet ja sisaret rukoilla ja
pyytää Jumalaa näyttämään, missä mennään ja mihin.
Tärkeintä on rukoilla Isää, että "tapahtukoon
Sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa!".
Silloin aletaan taas tietää, missä mennään ja
mihin.
Kaaikki nuoretkin rukoilemaan, sillä kirkko kuin
kirkko jää aina nuorten käsiin! Jumala näyttää
tahtonsa, kun vilpittömän hartaasti rukoillaan.
Ja kun Jumala jotakin järjestöä siunaa, ei hän
sinänsä järjestön menestystä ajattele, vaan
niiden ihmisten. Siksi organisaationkin puolesta
täytyy rukoilla. Että Herran tahto saisi tapahtua.
"Keskustelutilaisuus Piikkiön Adventtikirkossa. Korvenmäentie 11, PIIKKIÖ 5. helmikuuta klo ,18.00 . Aihe; Missä ja minne mennään Adventtikirkossa? Alustuksia; Atte Helminen (Unionin pj), Aimo Helminen (Kirjeopiston pj), Anne Leskinen (sihteeri), Harri Saarinen (taloudesta vastaava), Kauko Puottula (Aktiivinen maallikko), ja mahd. Kalervo Aromäki (vs. Piirikunnan pj.) YHTEISTILAISUUS SISARILLE JA VELJILLE! TERVETULOA!" PS. POSTIAKIN VOI LÄHETTÄÄ (?)luettavaksi siellä, jos ei pääse paikalle; suosittelen; Osoite; Tapio Saurus/5.2.2009 Kokous, Piikkiön Adventtikirkko, Korvenmäentie 11, PIIKKIÖ/KAARINA."
Tule Herra Jeesus!
Siunaten ja rukoillen
Antti
Sain hätäviestin ... rukoilkaa
5
510
Vastaukset
- rukoussivuilta:
>>>>Rukoilin aikoinaan yli viisitoista vuotta myös oman pelastumiseni suhteen. Mitään(?)varsinaista täsmävastausta en saanut. Kuulin vaan, miten muut uskovat puhuivat kielillä ja olivat onnessaan saamasta pelastusvarmuudesta, mitä minulla ei ollut, vaikka kuinka yritin ja yritin uskoa näännyksiin asti. Mutta monien koettelemusten; maallistumisien ja epäonnistumisien jälkeen aiattelin etten kelpaa Jumalalle, kun olen niin syntinen ja huono uskova, etten kehdannut ns. todistaa. Sairastuin ja masennuin sängynpohjalle. Mutta vielä pienellä sinisellä liekillä kädet ristiin sulkien, AUTA minua Herra! Kun olin aivan tyhjä, tuli vastaus rukouksiini, niihin kaikkiin viidentoista vuoden satoihin rukouspyyntöihin, mitkä olivat monissa itkumaljoissa uitettu. "Tästä päivästä lähtien MINÄ puhun sinulle. Herra on ollut vaiti, koska Hän rakastaa sinua." Sitten muistin että odottihan Mooseskin erämaassa jotain rukousvastausta neljäkymmentä vuotta, niin lyhyt aikahan tuo nyt olikin omalla kohdalla. Minulle Herra on näyttänyt pelastuksen tien tarkalleen, mitä hengellisesti seuraa mistäkin vaelluksen seikasta. Minulla ei vieläkään ole sellaista ns. pelastusvarmuutta, mutta kun Herra ilmestyy, niin minä tiedän tarkalleen, missä mennään. Hän sanoi, että on vielä yksi seikka selvittävä, mutta Hän sanoi, että sinä löydät sen. Yksityiskohtaisesti niitä ei tässä ilmapiirissä voi kertoa, mutta hengelliset kristityt sen lukiessaan saavat kiinni. Olen saanut satoja rukousvastauksia. Jokainen päivä Herrassa on rukousvastaus. Koska ne, jotka vaeltavat rukouksin, MINÄ johdatan heidän tietänsä. Myös enkeli-ilmestykset ovat tarvittaessa puuttuneet matkalla ihan konkreettisesti. Kaikki on mahdollista sille joka uskoo, Jeesukseen-on tie, totuus, elämä, ikuinen.
- Vai Pirkko Jalovaaran?
Nuo Herraa lähellä olevat suurinpiirtein kaikki
"suuret" ... he todistaisivat tolla lailla.
Erämaassa Herra opitaan tuntemaan apuna.
- Saimme aikaa rukoilla!
Varmaankin Jumalan sormi tuossa, että siirrettiin
maaliskuulle jäsensitön kokous.
Olkoon ilmapiiri rakkaudellinen ja ylös Herraan
katsova sekä omassa sydämessä olevaan Herraan.
Minä olen niitä joka uskon että siunausta
ratkaisuihin, mistä sitten onkin kyse, tuo
siunausta lähestyminen ei-adventistisia uskovia.
On aika poistaa kuolemantuomio sunnuntaikristittyjen päältä ja etsiä yhteyttä,
jos kerran Ellenkin on eristäytymistä vastaan. Uskonkirjat.net Päivän Sana
"Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut-että tekin niin rakastatte toisianne. Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."
Joh. 13:34-35 (KR33/38)
Tuskin mitään tämän suurempaa käskyä pystyy kukaan
koskaan antamaan.
Sillä siellä missä rakkatta on, siellä varsin
vähän joudutaan lakia lukemaan. Ei mitään pöytätapojen pilkkujen viilaamista eikä tarvitse
kalenterista katsella, onko nyt saunapäivä vaiko
pyhäpäivä.
Mutta kun rakkaus lopahtaa, aletaan lakia lukemaan, ensin omalle "akalle" tai "ämmälle"
(Jarlaun määritelmät) ja lopulta kaikille luoduille, kissat ja koirat mukaan lukien.
Valoisaa perjantaita ja viikonloppua kaikille!- Bestseller
Tuli vaan mieleen. Tuo aikanaan menestyskirja.
Jonkun John(?) Sherrillin vai kenenkä. Niin. aivan,
"Täyden Evankeliumin Liikemiesten" perustajan
kirjoittama se kaiketi oli.
Kertoo helluntaikansasta, sellaisesta, jonka
kanssa Atte Helminenkin vietti juhannusta
Keuruulla viime juhannuksena.
Henkikaste, tuo rakkauden kaste, kastelee elämän
kuin kevätsade kuivan kylvömaan.
Hejssan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564