Millainen on höyrysauna Kuusamon tropiikissa, eli onko kaitella erotettu miesten/naisten puoli ja kuinka paksu höyry siellä on?
Kuusamon tropiikki
9
7376
Vastaukset
- Julle Ankanpää
Kyllä siellä perverssille jotain katseltavaa löytyy. Naiset ja miehet on samassa osastossa ja höyry ei pilaa liikaa näkyvyyttä..
- nti
Siellä on liian vähän höyryä ja ihan yhtenäinen kaikille se sauna on.
Muista kuitenkin että siellä käy paljon lapsiperheitä!- Jupe
Tiedoksi kaikille pervoksi epäileville, olen NAINEN!!!! En mikään tirkistelijä.
Kyselin siksi,uskataako tälläinen ei missin mitoissa oleva mennä sinne. - Vähän estoinen
Jupe kirjoitti:
Kyselin siksi,uskataako tälläinen ei missin mitoissa oleva mennä sinne.Miksi pitäisi olla missin mitoissa,vaikka ei olisi höyryä härän henkäyksen vertaa?
- mitoissa?
Jupe kirjoitti:
Kyselin siksi,uskataako tälläinen ei missin mitoissa oleva mennä sinne.Tarkoitatko miss Pullukkaa? Kyllä sinne pullukatkin ovat tervetulleita, mukaan vain!
- mies
Ihan yhtä lailla nainen voi olla tirkistelijä! Miksi ihmeessä se aina on miesten synti??
- Anonyymi
Tänään atleettimiehiä tulossa nakuilemaan? Sporttimimmi 98 kuuden jälkeen menossa nakuileen Tropiikkiin klo 18 jälkeen
- Anonyymi
Isomelaiset tervetuloa löylyyn.
- Anonyymi
Olet väärällä palstalla, pervot eivät ole tervetulleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 55752
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450