Millainen on höyrysauna Kuusamon tropiikissa, eli onko kaitella erotettu miesten/naisten puoli ja kuinka paksu höyry siellä on?
Kuusamon tropiikki
8
6587
Vastaukset
- Julle Ankanpää
Kyllä siellä perverssille jotain katseltavaa löytyy. Naiset ja miehet on samassa osastossa ja höyry ei pilaa liikaa näkyvyyttä..
- nti
Siellä on liian vähän höyryä ja ihan yhtenäinen kaikille se sauna on.
Muista kuitenkin että siellä käy paljon lapsiperheitä!- Jupe
Tiedoksi kaikille pervoksi epäileville, olen NAINEN!!!! En mikään tirkistelijä.
Kyselin siksi,uskataako tälläinen ei missin mitoissa oleva mennä sinne. - Vähän estoinen
Jupe kirjoitti:
Kyselin siksi,uskataako tälläinen ei missin mitoissa oleva mennä sinne.Miksi pitäisi olla missin mitoissa,vaikka ei olisi höyryä härän henkäyksen vertaa?
- mitoissa?
Jupe kirjoitti:
Kyselin siksi,uskataako tälläinen ei missin mitoissa oleva mennä sinne.Tarkoitatko miss Pullukkaa? Kyllä sinne pullukatkin ovat tervetulleita, mukaan vain!
- mies
Ihan yhtä lailla nainen voi olla tirkistelijä! Miksi ihmeessä se aina on miesten synti??
- Anonyymi
Tänään atleettimiehiä tulossa nakuilemaan? Sporttimimmi 98 kuuden jälkeen menossa nakuileen Tropiikkiin klo 18 jälkeen
- Anonyymi
Isomelaiset tervetuloa löylyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1365631Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1713289- 282587
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4562438- 2012285
- 1811822
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1211409Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361212Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721026- 481018