Millainen on höyrysauna Kuusamon tropiikissa, eli onko kaitella erotettu miesten/naisten puoli ja kuinka paksu höyry siellä on?
Kuusamon tropiikki
9
6784
Vastaukset
- Julle Ankanpää
Kyllä siellä perverssille jotain katseltavaa löytyy. Naiset ja miehet on samassa osastossa ja höyry ei pilaa liikaa näkyvyyttä..
- nti
Siellä on liian vähän höyryä ja ihan yhtenäinen kaikille se sauna on.
Muista kuitenkin että siellä käy paljon lapsiperheitä!- Jupe
Tiedoksi kaikille pervoksi epäileville, olen NAINEN!!!! En mikään tirkistelijä.
Kyselin siksi,uskataako tälläinen ei missin mitoissa oleva mennä sinne. - Vähän estoinen
Jupe kirjoitti:
Kyselin siksi,uskataako tälläinen ei missin mitoissa oleva mennä sinne.Miksi pitäisi olla missin mitoissa,vaikka ei olisi höyryä härän henkäyksen vertaa?
- mitoissa?
Jupe kirjoitti:
Kyselin siksi,uskataako tälläinen ei missin mitoissa oleva mennä sinne.Tarkoitatko miss Pullukkaa? Kyllä sinne pullukatkin ovat tervetulleita, mukaan vain!
- mies
Ihan yhtä lailla nainen voi olla tirkistelijä! Miksi ihmeessä se aina on miesten synti??
- Anonyymi
Tänään atleettimiehiä tulossa nakuilemaan? Sporttimimmi 98 kuuden jälkeen menossa nakuileen Tropiikkiin klo 18 jälkeen
- Anonyymi
Isomelaiset tervetuloa löylyyn.
- Anonyymi
Olet väärällä palstalla, pervot eivät ole tervetulleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273