Hei ku tost tulee se uus leffa, ni onko tietoo koska se tulee, tai muutakaa tietoo kyseisestä leffasta??? Se ykkösosa oli niin hyvä, et ootan ihan fiiliksissä toista osaa!!!!!!!! Ja sanokaa myös mielipiteit ekast leffast kans...
Uus leffa!!!
3
752
Vastaukset
- aikaa
Eiköhän tuon toisen leffan tulemiseen mene vielä aikaa ainakin parisen vuotta. Ensin katsos käsikirjoitus, nythän ne on vasta päättäneet että tulee toinen elokuva, sitten kuvaukset, editoinnit yms. Paljon siis tarvitaan ennenkuin kakkososa saadaan elokuvateattereihin...
- jijuui
mutta toisaalta se buumi on nyt käynnissä nii ei siihe voi kovin montaa vuotta mennnä, hirmu markkinoinnit sitte taas uusiks ku laskenu se hullutus sen ympäriltä.
- nannaressu
Sex and the City - The Movie oli aivan LOISTAVA! Olen Sinkkuelämää fani henkeen ja vereen, olohuoneen hyllystä löytyy kaikki tuotantokaudet ja tietenkin myös se leffa.
Olen kyllä innoissani että seuraava on jo tulossa, mutta tosiaan toivon ettei se floppaa. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133808Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283143Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2843026Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin82000- 2431741
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61540Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2141322- 751311
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi391122Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41091