kaikesta huolimatta,mukavaa perjantaita

blondeistablondein72hki

kaikille!!!

Kaverini poika oli eilen hakannut jonkun pojan koulussa ja kaverini vasta tänään asiasta pojalleen mainitsi ja isäpuoli ei tiedä asiasta vaikka pojan elämässä läsnä 99 prossaa enempi ku oma isä;/

Rupes pikkasen huolettamaan,pelottamaan,vituttamaan....... jatko siis kaverini perhen jatko kun poikansa äitiään ylenkatsoi ja ei todellakaan rakastavasti eikä kunnioittavasti

40

2006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sama 13 vee

      poika joka lintsaileekin jne. ?

      • blondeistablondein72hki

        sama poika on.

        äitinsä on silloin kun poika oli hieman pienempi,usein lastaan kuristanut ja poika äitiään kaksi kertaa lyönyt.

        perheen äiti on kaikkien lasteni kummi ja mä oon kummina 13v pojalle sekä 1.5v natiaiselle ja ollaan tunnettu noin 28 vai joko siitä kohta 29vuotta tulee.

        hän on kaverini mutta entinen ystävä...

        kolmas poika joka 11v,huomasin eilen ettei hänkään oikein "perusta" äitinsä sanomisista...

        käytiin nuorimman likan kanssa aamulla haltialan-tilalla ja saatiin yhtäkkinen päätös ja käytiin järvenpään abc-myymälässä aamupalalla.

        viimeyön 11v likka oli yläkerrantytön kanssa sen tytön mummilla ja sama tyttö tulee meille ensi yöksi,jos pääsee.

        vanhin tyttö lähti kaverinsa kanssa johki kaverinsa tutulle tai siis se jolle ne meni asuu lähellä äitiäni.


    • blondeistablondein72hki

      kerroin aikaisemmassa ketjussa kuinka kaaduin töihin mennessäni..
      Nooh perjantaina kaaduin uudestaan ja satutuin polveni ja töissä löin kyynärpääni eli kohelo mikä kohelo;)

      Mulla vieläkin kipeenä alaselkä läheltä häntäluuta viimeviikkoisesta kaatumisesta ja istuminen edelleen vaikeeta;<

      Kertoilen jatkossa enempi itsestäni,lapsistani,tosta äijästä.....nimiä mainitsematta tietty vaikkakin kaikki mitä kertoilen,on jo tiettyjen immeisten tiedossa eli en salaisuuksia kertoile ja edelleenkään ei nimiä.

      Mä todellakin oon LIIAN AVOIN LIIAN KILTTI LIIAN REHELLINEN ja se ei aina oo hyvä asia;/

      • blondeistablondein72hki

        jälleen tulla komiodraama kun tapasin entisen naaputini jonka mies yritti iskee mua ja lähtiessään pois pyysi mukaansa,muijansa jäi sinne vielä..

        La yön 11v likka oli poissa yötä ja seuraavan yön sama kaveri meillä ja vanhin likka viime yön kaverillaan.

        Vanhin sisko eilen minut houkutteli kapakkaan,minut kiltin tytön,oli hauska ilta;O)


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        jälleen tulla komiodraama kun tapasin entisen naaputini jonka mies yritti iskee mua ja lähtiessään pois pyysi mukaansa,muijansa jäi sinne vielä..

        La yön 11v likka oli poissa yötä ja seuraavan yön sama kaveri meillä ja vanhin likka viime yön kaverillaan.

        Vanhin sisko eilen minut houkutteli kapakkaan,minut kiltin tytön,oli hauska ilta;O)

        kävimme haltialan-tilalla ja tänään falkullassa.

        ja eieln päähänpistona aamupalalla järvenpäässä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kävimme haltialan-tilalla ja tänään falkullassa.

        ja eieln päähänpistona aamupalalla järvenpäässä.

        maksettua isonpinon laskuja vaikka nyt tilillä ei rahaa olekaan mutta on ainakin tärkeät maksettu,vaikkakin jäi taaskin maksamatta useita tärkeitä laskuja #raskas huokaus#

        Tänään vapaata mutta seuraavat seitsemän päivää onkin töitä ja vasta iltaisin klo 19 kotona tai sen jälkeen eli rankkaa tulee olemaan ja väsyttävää.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        maksettua isonpinon laskuja vaikka nyt tilillä ei rahaa olekaan mutta on ainakin tärkeät maksettu,vaikkakin jäi taaskin maksamatta useita tärkeitä laskuja #raskas huokaus#

        Tänään vapaata mutta seuraavat seitsemän päivää onkin töitä ja vasta iltaisin klo 19 kotona tai sen jälkeen eli rankkaa tulee olemaan ja väsyttävää.

        kuulusteluissa ja ei tiedä mikä tuomio tulee...

        Kävi naapurit kahvilla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kuulusteluissa ja ei tiedä mikä tuomio tulee...

        Kävi naapurit kahvilla.

        lettuja nam-


      • Hittoa
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kuulusteluissa ja ei tiedä mikä tuomio tulee...

        Kävi naapurit kahvilla.

        On menny tekemään, tämäkin vielä.


      • blondeistablondein72hki
        Hittoa kirjoitti:

        On menny tekemään, tämäkin vielä.

        helvetin hyvin menee mutta menkööt!

        Noo sitä syytetään kahdesta pahoinpitelystä joita ei ole tehnyt ja mulle tulee kutsu kuulusteluun myös mutta todistajana kun ukkoa epäillään rikoksesta.
        Huomenna poliisi soittaa mulle.En tiedä kyseleekö puhelimessa vai pyytääkö käymään että siihen malliin mutta ei stressiä ei.

        Olipa helvetinmoinen päivä tänään töissä.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        helvetin hyvin menee mutta menkööt!

        Noo sitä syytetään kahdesta pahoinpitelystä joita ei ole tehnyt ja mulle tulee kutsu kuulusteluun myös mutta todistajana kun ukkoa epäillään rikoksesta.
        Huomenna poliisi soittaa mulle.En tiedä kyseleekö puhelimessa vai pyytääkö käymään että siihen malliin mutta ei stressiä ei.

        Olipa helvetinmoinen päivä tänään töissä.

        aamulla ja jaa-a saas nähä mikä tuomio..

        Ei siis oo hakannut ketään vaan se on nimike suomen laisssa kun syytetään että ois alaikäisille viinaa antanut..

        Väsyttää ja kaatumisen jäljiltä vaikee istua aaargh ja mä vielä kompuroin uudestaan kun lauanatina kapakasta tulin.

        Hyvää RUNEBERGIN PÄIVÄÄ;O))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        aamulla ja jaa-a saas nähä mikä tuomio..

        Ei siis oo hakannut ketään vaan se on nimike suomen laisssa kun syytetään että ois alaikäisille viinaa antanut..

        Väsyttää ja kaatumisen jäljiltä vaikee istua aaargh ja mä vielä kompuroin uudestaan kun lauanatina kapakasta tulin.

        Hyvää RUNEBERGIN PÄIVÄÄ;O))

        käväistiin kaupassa ja vaan kotona ollut.Levättävä kun töitä huomenna.Fiilis ok vaikka paikkoja särkee.

        Siskoni homokämppis huvittaaa ja vituttaa kun se on siskosta sairaas mustis,siksi ei huvita siel pahemmin käydä.....


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        käväistiin kaupassa ja vaan kotona ollut.Levättävä kun töitä huomenna.Fiilis ok vaikka paikkoja särkee.

        Siskoni homokämppis huvittaaa ja vituttaa kun se on siskosta sairaas mustis,siksi ei huvita siel pahemmin käydä.....

        Järvenpäähän ja huomenna haetaan veke mun töiden jälkeen.

        11v tytölle tulee kaverit yöksi ala-,ja yläkerrasta.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        käväistiin kaupassa ja vaan kotona ollut.Levättävä kun töitä huomenna.Fiilis ok vaikka paikkoja särkee.

        Siskoni homokämppis huvittaaa ja vituttaa kun se on siskosta sairaas mustis,siksi ei huvita siel pahemmin käydä.....

        iloinen kun minuun otti yhtetyttä se yksi yhdenyön juttu jonka luona vain nukuin ei ees pussattu ja se haluaa tavata sekä se ihanan tyyppi jota pitkään tapailin mutta joka jätti minut...


      • Blondi parka
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        iloinen kun minuun otti yhtetyttä se yksi yhdenyön juttu jonka luona vain nukuin ei ees pussattu ja se haluaa tavata sekä se ihanan tyyppi jota pitkään tapailin mutta joka jätti minut...

        Kyllä se ens kerralla voi jo pussatakkin ja oisko tullu pimpsanpuute sille toisellekin.
        Oletko koskaan ajatellu, että olisko ne ihan oikeesti kiinnostunu Sinusta ihan ihmisenä, vai onko sillä mitään väliäkään.


      • blondeistablondein72hki
        Blondi parka kirjoitti:

        Kyllä se ens kerralla voi jo pussatakkin ja oisko tullu pimpsanpuute sille toisellekin.
        Oletko koskaan ajatellu, että olisko ne ihan oikeesti kiinnostunu Sinusta ihan ihmisenä, vai onko sillä mitään väliäkään.

        ja siksi aionkin hänet kahvilla nähdä ja ottaa asiasta selvää ja tän toisen nään myöskin että mitä hällä mielessä sillä jos vain seksi niin sanon kiitos mutta ei kiitos.

        Olipa työntäyteinen viikonloppu takana mutta onneksi oli jotain järkevää tekemistä.

        Haettiin likka järvenpäästä,juotiin siellä kahvit,kävin suihkussa,14v likka teki iltapalan ja kohta nukkumaan.

        Eilen tyttö teki ruuan ja tänään 11v tyttö omasta aloitteestaan siivosi koko kämpän ja pesi keittiön lattian;)

        Väsynyttä KYNTTILÄNPÄIVÄÄ!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja siksi aionkin hänet kahvilla nähdä ja ottaa asiasta selvää ja tän toisen nään myöskin että mitä hällä mielessä sillä jos vain seksi niin sanon kiitos mutta ei kiitos.

        Olipa työntäyteinen viikonloppu takana mutta onneksi oli jotain järkevää tekemistä.

        Haettiin likka järvenpäästä,juotiin siellä kahvit,kävin suihkussa,14v likka teki iltapalan ja kohta nukkumaan.

        Eilen tyttö teki ruuan ja tänään 11v tyttö omasta aloitteestaan siivosi koko kämpän ja pesi keittiön lattian;)

        Väsynyttä KYNTTILÄNPÄIVÄÄ!

        naapurissa töiden jälkeen,ukko teki ruuan ja tulin hetki sitten suihkusta.

        jes nyt alkoi kolmen päivän vapaat ja takana 7 päivän työputki.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        naapurissa töiden jälkeen,ukko teki ruuan ja tulin hetki sitten suihkusta.

        jes nyt alkoi kolmen päivän vapaat ja takana 7 päivän työputki.

        meni muuten hyvin mutta systerin homokämppis rupes vituttamaan kun se rupes turhasta riitelemään siskoni kanssa.

        En ollut kauan ja himassa rupesin lähes samantien nukkumaan.

        Kävin eilen sitä ennen Kalliossa systerin seurana.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        meni muuten hyvin mutta systerin homokämppis rupes vituttamaan kun se rupes turhasta riitelemään siskoni kanssa.

        En ollut kauan ja himassa rupesin lähes samantien nukkumaan.

        Kävin eilen sitä ennen Kalliossa systerin seurana.

        6 päivän työputki.

        Eilen vein kaverini kanssa koirat iltalenkille ja se yritti saada mut kapakkaan,sanoin ei kiitos.

        Tänään käymme äitilläni kun ukko pääsee töistä.

        Viimeyönä vanhin tyttö valvoi kun siltä yhtäkkiä rupesi valumaan verta nenästä ja sitä kesti 1.5t


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        6 päivän työputki.

        Eilen vein kaverini kanssa koirat iltalenkille ja se yritti saada mut kapakkaan,sanoin ei kiitos.

        Tänään käymme äitilläni kun ukko pääsee töistä.

        Viimeyönä vanhin tyttö valvoi kun siltä yhtäkkiä rupesi valumaan verta nenästä ja sitä kesti 1.5t

        ja kiva päivä töissä vaikka vasta klo18 jälkeen pääsinkin.

        Aamulla oli palaveri pomon kanssa,himaan tullessani kävin kahden vanhimman likan ja ukon kanssa salilla.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja kiva päivä töissä vaikka vasta klo18 jälkeen pääsinkin.

        Aamulla oli palaveri pomon kanssa,himaan tullessani kävin kahden vanhimman likan ja ukon kanssa salilla.

        kahvit käytiin naapurissa.

        Annoin muutama päivä sitten likoille rahaa joilla he ostivat tarvitsemiaan vaatteita.

        Töissä kuultua "KAIKKI BLONDIT PITÄISI LÄHETTÄÄ VENÄJÄLLE TAI ARABIMAAHAN,YHDESTÄ BLONDISTA SAISI 15 KAMELIA."
        JA
        "KOIRA PAREMPI KUIN LAPSI,LAPSI EI HYVÄ"
        SEKÄ MULLE :
        "MINÄ TYKKÄÄN SINUSTA BLONDI,SINÄ TEET PALJON TÖITÄ,OLEN HUOMANNUT SEN"
        Tuo oli mahtava vilpitön kohteliaisuus ja itsekseni ajattelin että toivottavasti muutkin sen ovat huomanneet;)

        Kävimme saunassa,kohta nukkumaan.

        Ystävä pyysi tänään tuopille,en lähtenyt koska töitä huomenna.


      • bruneteista brunetein
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kahvit käytiin naapurissa.

        Annoin muutama päivä sitten likoille rahaa joilla he ostivat tarvitsemiaan vaatteita.

        Töissä kuultua "KAIKKI BLONDIT PITÄISI LÄHETTÄÄ VENÄJÄLLE TAI ARABIMAAHAN,YHDESTÄ BLONDISTA SAISI 15 KAMELIA."
        JA
        "KOIRA PAREMPI KUIN LAPSI,LAPSI EI HYVÄ"
        SEKÄ MULLE :
        "MINÄ TYKKÄÄN SINUSTA BLONDI,SINÄ TEET PALJON TÖITÄ,OLEN HUOMANNUT SEN"
        Tuo oli mahtava vilpitön kohteliaisuus ja itsekseni ajattelin että toivottavasti muutkin sen ovat huomanneet;)

        Kävimme saunassa,kohta nukkumaan.

        Ystävä pyysi tänään tuopille,en lähtenyt koska töitä huomenna.

        aamulla kävin lenkillä, tein kotihommia ja iltapäivällä piipahdin vähän töissä.

        Naapureissa en käynyt kahvilla, kuten en yleensäkään. Toisella muksulla oli yävieraita viime yönä ja toisella edellisenä. Kohta menen saunaan ja sit kai nukkumaan. Mukavaa alkavaa viikkoa. Ai nin koira kai pitäis vielä käyttää lenkillä ennen saunaa.


    • blondeistablondein72hki

      maananatian naapurit ja ite käytiin kavereilla.

      Järvenpäästä hoitotyttö 8v tuli,isänsä toi.14v likka kävi mun nuorimman ja tän "hoitolikan" kanssa luistelemassa.

      Tiistaina töiden jälkeen kahden nuorimman likan sekä tän 8v tytön kanssa Tennispalatsiin katsomaan 3D BOLT.Oli hyvä.

      Tänään kävi ukon synttärikahvilla kaksi pariskuntaa naapurista sekä kaveripariskunta joiden pojan kummia ollaan.

      Ukko vei tän perheen miehen kanssa 9v likan,8v tytön ja äitinsä Järvenpäähän.

      14v tytön poikakaveri ei juo ei polta,toivottavasti hyvä vaikutus likkaan;O))

      15v tyttö oli maananatiata tähän päivään kaverinsa mummilla yötä ja töissä.

      • blondeistablondein72hki

        olin salilla kahden vanhimman likan ja ukon kanssa.

        Mulla piti olla treffit tänään mutta se toinen ei tullut koska nukkui liikaa..
        Se jota aikaoja sitten tapailin...


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        olin salilla kahden vanhimman likan ja ukon kanssa.

        Mulla piti olla treffit tänään mutta se toinen ei tullut koska nukkui liikaa..
        Se jota aikaoja sitten tapailin...

        jo lasten kanssa siivonneet koko kämpän,on suihkussa käyty ja 14v tytön kanssa salilla.

        Kohta pelaan korttia tytön kanssa,nyt pelaavat 11v ja 14v.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        jo lasten kanssa siivonneet koko kämpän,on suihkussa käyty ja 14v tytön kanssa salilla.

        Kohta pelaan korttia tytön kanssa,nyt pelaavat 11v ja 14v.

        meillä sen tapauksen takia josta olen kertonut.

        Ihana ihminen,jäi hyvä fiilis,ei laita eteenpäin juttua koska ei aihetta ole mutta pidän tiedot ylhäällä.

        juotiin kahvit ja juteltiin.

        Ukko lähti 11v tytön kanssa auttamaan 89v mummia ostoksille kun se ostaa pojalleen sängyn.

        14v likka kaverinsa kanssa ulkona ja 15v tyttö koneella,musa soi kajareista ja on ihana rauha kun ei toi yksi oo valittamassa "JA SE MUSA POIS!"

        Lumista torstaita!

        Mulla onkin seuraavat kolme päivää töitä klo 10-18.

        Ihanaa nähdä ensi tiistaina -maananatai vapaa- emäntä jälleen.Saa nauraa;>


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        meillä sen tapauksen takia josta olen kertonut.

        Ihana ihminen,jäi hyvä fiilis,ei laita eteenpäin juttua koska ei aihetta ole mutta pidän tiedot ylhäällä.

        juotiin kahvit ja juteltiin.

        Ukko lähti 11v tytön kanssa auttamaan 89v mummia ostoksille kun se ostaa pojalleen sängyn.

        14v likka kaverinsa kanssa ulkona ja 15v tyttö koneella,musa soi kajareista ja on ihana rauha kun ei toi yksi oo valittamassa "JA SE MUSA POIS!"

        Lumista torstaita!

        Mulla onkin seuraavat kolme päivää töitä klo 10-18.

        Ihanaa nähdä ensi tiistaina -maananatai vapaa- emäntä jälleen.Saa nauraa;>

        pidän -ja vanhin likka- kirjahyllyssä ELVIS-muki,seinällä ELVIS-tauluja sekä kuvia ja kirjakin löytyy,ostin PEZ-karkkeja koska niissä ELVIS-kuva eli ne hyllyssä koristeena ja niitä EI AUKAISTA:O))))


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        pidän -ja vanhin likka- kirjahyllyssä ELVIS-muki,seinällä ELVIS-tauluja sekä kuvia ja kirjakin löytyy,ostin PEZ-karkkeja koska niissä ELVIS-kuva eli ne hyllyssä koristeena ja niitä EI AUKAISTA:O))))

        ja hännästä toista.Ai miks?
        No toisella niiiiin iiiihana pehmeä kuono ja toisella ihana pitkä häntä kippura häntä possun häntä;D


      • Mistäs
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        ja hännästä toista.Ai miks?
        No toisella niiiiin iiiihana pehmeä kuono ja toisella ihana pitkä häntä kippura häntä possun häntä;D

        Otat ukkoas kiinni:)))


      • blondeistablondein72hki
        Mistäs kirjoitti:

        Otat ukkoas kiinni:)))

        en mistään vaan yritän pysyä mahdollisimman kaukana;))

        Perjantaina 11v likka meni äitilleni ja ukko haki 9v tytön kotiin järvenpäästä ja sen kaveriksi tuli meille 11v likan kaveri yläkerrasta ja viime yön meil oli 14v likan poikakaveri.

        Töissä kuultua
        MENEN ULKOMAILLE AINA TOUKOKUUSSA KUN SILLOIN SIELLÄ PUHDASTA JA LAKANATKIN PUHTAAT.

        OIKEA MIES EI SYÖ VIHANNEKSI,JOSKUS PAKKO JOS HALUAA PYSYÄ TERVEENÄ.

        SUOMESTA PITÄISI KIELTÄÄ BANAANIT.SE
        APINOIDEN RUOKAA.

        NO MOIKKA VAAN JOS EI ENÄÄ NÄHDÄ KUN LÄHDEN KOHTA KOTIIN.KELLOKIN JO KOLME. ja puolitoista tuntia myöhemmin. AI NIIN,UNOHDIN ETTÄ PÄÄSENKIN VASTA KAHDEKSALTA.

        Tämän sanoi kaverini mies muijastaan
        SELVINPÄIN SEN HUUMORI MIINUS 2 MUTTA KÄNNISSÄ JOPA PLUS KYMMENEN.

        HYVÄÄ LASKIAISSUNNUNTAITÀ!


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        en mistään vaan yritän pysyä mahdollisimman kaukana;))

        Perjantaina 11v likka meni äitilleni ja ukko haki 9v tytön kotiin järvenpäästä ja sen kaveriksi tuli meille 11v likan kaveri yläkerrasta ja viime yön meil oli 14v likan poikakaveri.

        Töissä kuultua
        MENEN ULKOMAILLE AINA TOUKOKUUSSA KUN SILLOIN SIELLÄ PUHDASTA JA LAKANATKIN PUHTAAT.

        OIKEA MIES EI SYÖ VIHANNEKSI,JOSKUS PAKKO JOS HALUAA PYSYÄ TERVEENÄ.

        SUOMESTA PITÄISI KIELTÄÄ BANAANIT.SE
        APINOIDEN RUOKAA.

        NO MOIKKA VAAN JOS EI ENÄÄ NÄHDÄ KUN LÄHDEN KOHTA KOTIIN.KELLOKIN JO KOLME. ja puolitoista tuntia myöhemmin. AI NIIN,UNOHDIN ETTÄ PÄÄSENKIN VASTA KAHDEKSALTA.

        Tämän sanoi kaverini mies muijastaan
        SELVINPÄIN SEN HUUMORI MIINUS 2 MUTTA KÄNNISSÄ JOPA PLUS KYMMENEN.

        HYVÄÄ LASKIAISSUNNUNTAITÀ!

        lapsilta eli

        15v tytön suusta kun ei jaksanut vastata isälleen kysymykseen että mitä likka hakee opiskelemaan Tampereelle HUORAKAS MÄ SINNE LÄHEN OPISKELEMAAN!

        Naurettiin että ai siihenkin tarttee nykyään tutkinto ja sanoin likalle SIINÄPÄ VASTA AMMATTI JOSTA VOIN YLPEÄNÄ KERTOILLA LAPSENI TEKEVÄN ;D

        Kun isänsä katsoi lauantaina kaverinsa leffoja Sammatissa,yhdessä oli naisella paljaat rinnat,siihen 9v tyttö TE AINA HARRASTATTE ÄITIN KANSSA TOTA , isänsä kysyi mitä, NO SEKSIÄ , kuului likalta hmm no just joo,ei kiitos ei ton kanssa...

        Kertoilen lisää kun muistan ;>


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        lapsilta eli

        15v tytön suusta kun ei jaksanut vastata isälleen kysymykseen että mitä likka hakee opiskelemaan Tampereelle HUORAKAS MÄ SINNE LÄHEN OPISKELEMAAN!

        Naurettiin että ai siihenkin tarttee nykyään tutkinto ja sanoin likalle SIINÄPÄ VASTA AMMATTI JOSTA VOIN YLPEÄNÄ KERTOILLA LAPSENI TEKEVÄN ;D

        Kun isänsä katsoi lauantaina kaverinsa leffoja Sammatissa,yhdessä oli naisella paljaat rinnat,siihen 9v tyttö TE AINA HARRASTATTE ÄITIN KANSSA TOTA , isänsä kysyi mitä, NO SEKSIÄ , kuului likalta hmm no just joo,ei kiitos ei ton kanssa...

        Kertoilen lisää kun muistan ;>

        11v tyttö mummilleen lauantaina ONNEKSI PÄÄSEN TÄÄLTÄ HUOMENNA KOTIIN
        mumminsa kysyi ai miksi kun tiesi ettei vakavasta ole kyse
        NO SIKSI KUN AINA PAKKO KATSOA HIIHTOA JA HIIHTOA JA AINA VAAN HIIHTOA ;O>

        Ukko oli eilen 9v likan,kaverinsa ja kummipoikamme kanssa Sammatissa auttamassa kaveriinsa talon rakentamisessa.

        Eilen 11v tyttö,mummi ja tätinsä sekä sen mies kävi toisen siskoni pojalla jolla dysfasia ja nyt kun systeri ja sen mies olivat kerrankin selvinpäin viikonlopun niin autolla pääsivät.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        11v tyttö mummilleen lauantaina ONNEKSI PÄÄSEN TÄÄLTÄ HUOMENNA KOTIIN
        mumminsa kysyi ai miksi kun tiesi ettei vakavasta ole kyse
        NO SIKSI KUN AINA PAKKO KATSOA HIIHTOA JA HIIHTOA JA AINA VAAN HIIHTOA ;O>

        Ukko oli eilen 9v likan,kaverinsa ja kummipoikamme kanssa Sammatissa auttamassa kaveriinsa talon rakentamisessa.

        Eilen 11v tyttö,mummi ja tätinsä sekä sen mies kävi toisen siskoni pojalla jolla dysfasia ja nyt kun systeri ja sen mies olivat kerrankin selvinpäin viikonlopun niin autolla pääsivät.

        kaverini tosikkomaisuus kun kuuli likan lausahduksesta eli sen mies oikeassa muijansa huumorista tai oikeastaan sen puutteesta.

        Tänään vapaapäivä.Onneksi tytöt koulussa,saan nauttia rauhasta.

        Vein aamulla lenkille pienemmän koiran,nyt pyörii pyykkikone ja kohta vaihdettava lakanat.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kaverini tosikkomaisuus kun kuuli likan lausahduksesta eli sen mies oikeassa muijansa huumorista tai oikeastaan sen puutteesta.

        Tänään vapaapäivä.Onneksi tytöt koulussa,saan nauttia rauhasta.

        Vein aamulla lenkille pienemmän koiran,nyt pyörii pyykkikone ja kohta vaihdettava lakanat.

        kyseisen kaveriperheen luona kahvilla ja sen jälkeen salilla.

        9v likka sanoi isälleen joka syntynyt ruotsissa mutta muuttanut vauvana suomeen kun kinastelivat
        ÄLÄ SINÄ SIINÄ PUHU MITÄÄN KUN ET EDES OSAA SUOMEA SENKIN RUOTSALAINEN.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        kyseisen kaveriperheen luona kahvilla ja sen jälkeen salilla.

        9v likka sanoi isälleen joka syntynyt ruotsissa mutta muuttanut vauvana suomeen kun kinastelivat
        ÄLÄ SINÄ SIINÄ PUHU MITÄÄN KUN ET EDES OSAA SUOMEA SENKIN RUOTSALAINEN.

        piristää kun vien koiran ulos aamuina jolloin olen vapaalla tai menen iltaan,käyn salilla vapaa päivinäni sekä ainakin kahtena iltana jotta likatkin pääsevät.

        Vihdoinkin sain maksettua mun,vanhimman likan sekä molempien nuorimpien tyttöjen Tallinnan matkan.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        piristää kun vien koiran ulos aamuina jolloin olen vapaalla tai menen iltaan,käyn salilla vapaa päivinäni sekä ainakin kahtena iltana jotta likatkin pääsevät.

        Vihdoinkin sain maksettua mun,vanhimman likan sekä molempien nuorimpien tyttöjen Tallinnan matkan.

        pesivät lattiat ja veivät matot ulos.

        Tänään oli ihana päivä töissä kun vain viitisen tuntia piti olla.

        Käytetään myöhemmin mummia kaupoilla ja viedään nuorin likka serkuilleen kun menee niiden kanssa ruotsin laivalle huomenna.

        eilen näin likan harkoissa työtoverini ajalta jolloin olin 18v;O)

        tänään shoppaillaan huomiset bailukamat.


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        pesivät lattiat ja veivät matot ulos.

        Tänään oli ihana päivä töissä kun vain viitisen tuntia piti olla.

        Käytetään myöhemmin mummia kaupoilla ja viedään nuorin likka serkuilleen kun menee niiden kanssa ruotsin laivalle huomenna.

        eilen näin likan harkoissa työtoverini ajalta jolloin olin 18v;O)

        tänään shoppaillaan huomiset bailukamat.

        helvettiä mitä vittuä tämä paska reistaileee n noo en i vei
        eli
        nuorin likka nytten ruotsin laivalla kun se serkuilleen vietiin,
        meillä oli kämppä täys jengii ja oius mnenty kapakkaan,
        olinkin mutta muuaalee,parempaa,n,
        ei inoostanut.....

        yks likka alhaalla..


      • blondeistablondein72hki
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        helvettiä mitä vittuä tämä paska reistaileee n noo en i vei
        eli
        nuorin likka nytten ruotsin laivalla kun se serkuilleen vietiin,
        meillä oli kämppä täys jengii ja oius mnenty kapakkaan,
        olinkin mutta muuaalee,parempaa,n,
        ei inoostanut.....

        yks likka alhaalla..

        eilen oli kiva ilta.
        järjestettiiin ystävälle meillä 40v bileet.
        naapureitakin oli ja sain lainaksi ainutlaatuisen eli ei oo muilla boolimaljan.
        15v likka eilen kolmen jätkäkamunsa kanssa elokuvissa viel puol 5 ja sit tuli himaan.olivat nukkuneet siellä.
        14v tytön kavereita oli ja kivoja sellasia,juttelin heidän kanssaan ja yksi pojista auttoi minua yöllä siivoomaan.
        mulla hyvä olo mutta nautin helvetisti kun ukolla kankkunene ja se eilen kaatuillut.
        ystävä taas eilen räväytti ja suuteli kahta kaveriaan ja laittoi käden ukon reidelle.. ;)))
        joku yritti iskee ukkoo kapakassa ja kaverini meni pussaamaan sitä ja sanoi hei kulta miksi olet noin masentunut ja se muija oli lähtenyt poi.
        11v tyttö viimeyön alakerrassa 14v kaverillaan ja he ovat nytten kenkiä shoppailemassa ja 14v poikakaverinsa kanssa vuokraamassa filmiä.
        kivaa kalevalan päivää!!!!


      • outta työ kyllä
        blondeistablondein72hki kirjoitti:

        eilen oli kiva ilta.
        järjestettiiin ystävälle meillä 40v bileet.
        naapureitakin oli ja sain lainaksi ainutlaatuisen eli ei oo muilla boolimaljan.
        15v likka eilen kolmen jätkäkamunsa kanssa elokuvissa viel puol 5 ja sit tuli himaan.olivat nukkuneet siellä.
        14v tytön kavereita oli ja kivoja sellasia,juttelin heidän kanssaan ja yksi pojista auttoi minua yöllä siivoomaan.
        mulla hyvä olo mutta nautin helvetisti kun ukolla kankkunene ja se eilen kaatuillut.
        ystävä taas eilen räväytti ja suuteli kahta kaveriaan ja laittoi käden ukon reidelle.. ;)))
        joku yritti iskee ukkoo kapakassa ja kaverini meni pussaamaan sitä ja sanoi hei kulta miksi olet noin masentunut ja se muija oli lähtenyt poi.
        11v tyttö viimeyön alakerrassa 14v kaverillaan ja he ovat nytten kenkiä shoppailemassa ja 14v poikakaverinsa kanssa vuokraamassa filmiä.
        kivaa kalevalan päivää!!!!

        melekosta porukkoa...


      • blondeistablondein72hki
        outta työ kyllä kirjoitti:

        melekosta porukkoa...

        taidetaan olla mutta ei kaikkee kannata ottaa liian vakavasti.

        Ystäväni on aina kännissä kaikkia suutelemassa mutta mutta siihen on jo totuttu;>

        Kaverini taas ainakin kapakassa aina kaikille itteensä tyrkyttää ja miehensä kanssa ne paljon riiteli perjantaina hmmm siihenkin tottunut.

        Meillä oli viimeyön alakerran tyttö ja 14v likka poikakaverillaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe