Poliisi TV lavastettu

EX kyttä

Ei poliisi toimi noin kun ohjelmassa annetaan ymmärtää,todellisuudessa poliisi käyttää väkivaltaa(tarpeetonta)joppa lapsia kohtaan.
>>Eikä poliisin kielenkäyttö ole niin sivistynyttä kuin lavastetussa ohjelmassa on,todellisuudessa se on karjumista,uhkailua ja panettelua(vittuilua)lisäksi oikea poliisi provosoi nuorisoa mellakointiin,saadakseen viedä putkaan ja kohdella erittäin kovakouraisesti,ties mitä tekevät nuorille tytöille ja pojillekin.

9

311

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitään uutta

ollu jo tiedossa siitä lähtien kun on näytetty tveessä.

• Vai ompi lavastettuja. Ei poliisi taida olla joka paikassa todellisuutta kuvaamassa.
      Liioittelua sinun aistimuksesi poliisi toimista.

Täysin perätön väite provosoinnista, näemmä pitäisi kannustaa mellakointiin ja tuhoamaan kaiken eteensä tulevan.

T. Entinen nuori, siihen aikaan poliisille tuttavaksi tullut - ihan omaa syytään.

• Viel silloin kun itse olin alkoholin normikuluttaja näin useinkin poliisien partiointia kapakoissa ja kaduilla. Kyllä vaan käyttäytyivät hienosti ja antoivat häiriköillekin mahdollisuuden korjata asennettaan mutta jos ei kelvannu niin sitten saattoivat rauhallisesti häirikön ulos.

Vain katkerat häiriköt väärentää asioita.

• olet ollut

poliisin pidätettävänä?

• olet ollut kirjoitti:

poliisin pidätettävänä?

En kertaakaan kun en ole katsos tehnyt mitään sellaista että olisi ollut tarvetta pidättää.
        Kannattaa katsoa hieman itseään peilistä jos on joutunut pidätetyksi.

• lystikkäitä otuksia

ovat poliisit,räntäsateessa kurapuku päällä pillinauha vyöllä,pitämässä puhallusratsiaa,todella koominen näkyu.

• sehän on selvä

Mutta kuka kertoo miksi poliisien virka-asu pitää olla niin perkeleen ruma,on kuin sian astuttajalla,ja miksi ihmeessä "maija" on maalattu pystyraidoilla? perkeleen kottero on kuin pyörille nostettu paska hyysi.

• kalteritko

kotoinen oloko.

• SEKSIKÄS ON

Mikäs sen seksikkäämpää kuin karski ja karu poliisi pamppuineen ja käsirautoineen?

Tämä jätkä komppaa satasella!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1445
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      33
      1365
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1361
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1309
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      316
      1077
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe