Ei poliisi toimi noin kun ohjelmassa annetaan ymmärtää,todellisuudessa poliisi käyttää väkivaltaa(tarpeetonta)joppa lapsia kohtaan.
>>Eikä poliisin kielenkäyttö ole niin sivistynyttä kuin lavastetussa ohjelmassa on,todellisuudessa se on karjumista,uhkailua ja panettelua(vittuilua)lisäksi oikea poliisi provosoi nuorisoa mellakointiin,saadakseen viedä putkaan ja kohdella erittäin kovakouraisesti,ties mitä tekevät nuorille tytöille ja pojillekin.
Poliisi TV lavastettu
9
311
Vastaukset
- ei mitään uutta
ollu jo tiedossa siitä lähtien kun on näytetty tveessä.
Vai ompi lavastettuja. Ei poliisi taida olla joka paikassa todellisuutta kuvaamassa.
Liioittelua sinun aistimuksesi poliisi toimista.
Täysin perätön väite provosoinnista, näemmä pitäisi kannustaa mellakointiin ja tuhoamaan kaiken eteensä tulevan.
T. Entinen nuori, siihen aikaan poliisille tuttavaksi tullut - ihan omaa syytään.Viel silloin kun itse olin alkoholin normikuluttaja näin useinkin poliisien partiointia kapakoissa ja kaduilla. Kyllä vaan käyttäytyivät hienosti ja antoivat häiriköillekin mahdollisuuden korjata asennettaan mutta jos ei kelvannu niin sitten saattoivat rauhallisesti häirikön ulos.
Vain katkerat häiriköt väärentää asioita.- olet ollut
poliisin pidätettävänä?
olet ollut kirjoitti:
poliisin pidätettävänä?
En kertaakaan kun en ole katsos tehnyt mitään sellaista että olisi ollut tarvetta pidättää.
Kannattaa katsoa hieman itseään peilistä jos on joutunut pidätetyksi.
- lystikkäitä otuksia
ovat poliisit,räntäsateessa kurapuku päällä pillinauha vyöllä,pitämässä puhallusratsiaa,todella koominen näkyu.
- sehän on selvä
Mutta kuka kertoo miksi poliisien virka-asu pitää olla niin perkeleen ruma,on kuin sian astuttajalla,ja miksi ihmeessä "maija" on maalattu pystyraidoilla? perkeleen kottero on kuin pyörille nostettu paska hyysi.
- kalteritko
kotoinen oloko.
- SEKSIKÄS ON
Mikäs sen seksikkäämpää kuin karski ja karu poliisi pamppuineen ja käsirautoineen?
Tämä jätkä komppaa satasella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013