Kuka on nerokkuudessaan keksinyt tuon nimen? Itselleni siitä ei tule muuta mieleen kuin kuin kakkakikkare.
Olisiko nimi voinut olla hieman ronskimmin Anna Paska? Tai ehkä Anna Uloste olisi ollut kliinisyydessään vielä parempi.
Lähes jokainen suomalainen tietää, että "poo" lausuttuna tarkoittaa englanniksi kakkaa. Sellaisen ihmisen levyä ei voi edes lapselle ostaa.
Anna Kakka?
12
1189
Vastaukset
- Jopas jotain
No jos et lukemaasi tajua, niin siinä uutisessa kyllä sanotaan ihan selvästi, että Anna itse on nimen keksinyt. Joko nyt tajuat?
- sanotaan?
Totta kai uutisessa sanotaan että Anna on nimen keksinyt. Varmaan joku pystymetsästä nostettu idols-tytteli pystyy paljonkin puuttumaan monikansallisen levy-yhtiön markkinointipäätöksiin.
Sä olet tosi herttainen, uskot varmaan myös joulupukkiinkin. :)
- ja yllättävää
Onpas siinä ollut luovuus huipussaan. Mikä vika siinä omassa nimessä muka oli? Odotan mielenkiinnolla, mikä tulee A.Riitijoen taiteilijanimeksi. "Riittijo"?
- loppuun asti
mietitty? Toivottavasti ehtii vielä vetää takas:D Anna Puusti t. Anna Järvi ois olleet parempia vaihtoehtoja. Anna Poo, yöks, haiskahtaa..
- nimi........................
Anna Puu. Hei muuten; anna puu. Ihan hirvee. Kyllä on naurettava pohjanoteeraus viime vuoden idolssi että oikein naurattaa...........................
- mieleen: puu
Miksei lapselle voisi ostaa? Kakkahan on sanana ihan lasten ekana oppimia sanoja.
Mulla kyllä tulee puusta mieleen ihan puu, tiedätkö koivut jne. Mutta mielleyhtymänsä kullakin. - tulee mieleen
Nalle Puh joka kerta kun kuulen tuon nimen.
- tosiaan.
Anna ei ottanut nimekseen Anna Puh.
- parempi olisi
ollut Anna Pötky. =)
- huohuoh
Tyyppi on asunut jossain Chiilessä ja muutenkin matkustellut ympäri maailmaa, eikö hän tajunnut miten tyhmältä hänen artistinimensä kuulostaa englanniksi? huh huh -.-*
- ja merkityksiä
Paska tarkoittaa seuraavia:
* Paska, Ari Peltosen yhtye
* Paska, Irvine Welshin romaani
* Paska, kunta Saksassa
* paska, ukrainalainen pääsiäisleipä
* paska, yksi suomen kielen yleisimmistä kirosanoista
* Gabor Paska, unkarilainen pianisti ja säveltäjä
* Pavel Paska, tšekkiläinen pelaaja-agentti
* Pavol Paška, Slovakian parlamentin puhemies
* uloste, arkikielessä paska, eläimen peräaukosta poistuva ruoansulatuksen jäte.
(Wikipedia)
- luet väärin
Luetko sinä muitakin kaksoisvokaalin sisältäviä sanoa väärin?
Kuu koo
Suukko sookko
Puukko pookko kuten puu poo
Etkö ajattele että vika voi olla sinussa jos ajattelet kakkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331458