Olenko ainoa maailmassa?

Rahat meni!

Hei, tunnetteko tai tiedättekö ketään, joka on jättänyt autokoulun kesken yhden inssin jo ajettuaan? Minun on kai pakko tehdä niin, kun ei ajot ala sujumaan, enkä varmaan saa korttia edes 10 inssin jälkeen. Lohduttaisi tietää, jos minulla olisi jossain kohtalotoveri.

5

1609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajokertaa

tuli lisää?

• Toivoton!

Ilmoitin autokoulun opettajalle, joka on ollut aika ilkeä minua kohtaan, että en taida enää uskaltaa yrittää. n haluaisi enää ajaa hänen ainakaan hänen kanssaan. Pyysin lähettämään loppulaskun. Sain laskun ja minulle lähetettiin todistukset ajo-opetustunneista, pimeän ajon kurssista ja pyydettiin säilyttämään todistus inssiajosta. Onkohan minun mahdollista mennä näiden papereiden kanssa toiseen autokouluun keväällä, jos harjoittelen kavereiden kanssa lisää? En halua mennä enää samaan autokouluun. Kesällä voisi olla helpompi saada inssi läp. Vastatkaa Kiitos!

• lopputilit

vaa ja yritä uudestaa keväämmällä, onnistuu muuallakin!

• Voit vaihtaa koulua ihan hyvin. Kun menet uuteen kouluun, niin mukaan juuri mainitsemasi paperit. Ts. todistus saamastasi opetuksesta ja ekan inssin tuomio. Pimeän todistusta ei välttämättä tarvii. Se tarvitaan vasta kakkosvaiheessa. Sitä kaverin kanssa harjoittelua ei kannata tehdä. Siitä kosahtaa helposti vuoden ajokielto.

• muitakin joo

Olen kuullut muistakin tapauksista, ketkä on sitten jättäneet autokoulun kesken, siksi, koska on tullut inssistä hylätty. On mahdollista, että vaihdat autokoulua kesken, muistat vaan pitää tallessa tosiaan ne paperit, ja se inssistä saatu hylätty paperi voi olla viisasta pitää tallessa, eipähän tarvitse arvailla jos tulee tarpeeseen jostain syystä.

Joo, se kavereiden kanssa jossain parkkipaikalla treenailu tosiaan voi alkaa jälkeenpäin harmittamaan, jos poliisit saa teiät kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4913
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2117
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2069
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1705
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1121
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe