Voisiko GEENIS lakata sähläämästä.

Greenis

Himoateisti "Geenis" kovasti haluaa nyt esiintyä G*R*eeniksenä.

-----

Näköjään jo muutkin alkavat kyllästyä. Sinänsä vanhojen pitkien (hyvin PITKIEN) nettilorujen tänne kopsiminen (copy/paste) onkin kyllästyttävää, mutta tavallaan on "hyvä asia".

Kaikki alkavat kyllästyä noihin jo moneen kertaan väärennetyiksi osoittautuneisiin loruihin lopullisesti.

-----

Tätähän tämä on.

Kun on ateisti ja kun ei ole mitään aitoa esitettävää, niin sitten täytyy alkaa KOULUKIUSAAJAKSI.

4

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan sama mitä mieltä sinä olet?
      Ketä voisi oikeasti kiinostaa hihhulin mietteet?

• geenis

Ja miksi väität minun olevan himoateisti?
      ja mikä on himoateisti??? :)

kyllä täällä kaikki tietävät Greeniksen ja Geeniksen erot!!!!

et näköjään ole varma itsestäsi kun pitää tuollalailla hermostua ja tuoda asiasi oikein esille!

en ole yrittäny olla sinä millään tavalla sillä tekstini ei ole missään vaiheessa ollut ähelläkään sinun plörinöitäsi!

onko selvä?

ja miten asiani on väärennetty? historiaahan se on! lähteet olivat tekstin alaosassa!
      vai haluatko tarkentaa?

ja miten liität koulukiusaamisen tähän? häh?
      sinun käymisesi minun kimpuun on kiusamista!

olitko sinä koulukiusaaja? taisit olla tuon sinun agressiivisen käyttäytymisen pohjalta!

lisäksi väitit olevasi aikuinen aikaisemmin mutta et kyllä kirjoittele sen mukaisesti!

• -DW-

pojat kiusii!

Mikset tee niin kuin Elijah, eli rukoilla jahvee että tämä lähettäisi karhuja riepomaan lapsia jotka haukkuivat häntä kaljupääksi. (Kuninkaiden kirja 2:23-34)

Mutta ethän sinä niin tee kun kuitenkin sisälläsi tiedät ettei rukous toimi.

• nimi erkki

Minä olin aikoinaan koulukiusattu ja kaikki ne minun kiusaajani olivat Jumalaan uskovia kristittyjä. Eivät minua ateistit koskaan kiusanneet.

Ja voisitko sinä vastenmielinen ääliö joskus, siis edes kerran kirjoittaa tänne jotain järkevää ja fiksua? Jos kirjoitat aina vain idioottimaista sontaa, niin ei pitäisi ihmetellä että saat tasan sitä samaa vastauksissakin.
      Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan jne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1576
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      96
      1504
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1051
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      201
      953
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      124
      849
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      797
    7. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      760
    8. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      724
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60