WIN 2000 salasana hukassa

tumpelo kaipaa kiireellistä...

Semmoista kysyisin teiltä tietäviltä että pojan kone kärsi muutossa aikamoisen kolauksen ja hajosi mm. sisältä niin että emolevy ym. säpäleinä. Kovalevy kuitenkin toimii, olen sen testannut omalla koneella jossa XP. Pojan koneessa on käyttiksenä Win 2000. Nyt ongelmana on kuitenkin se että ennen täräystä poika meni vaihtamaan salasanan eikä muista sitä enää :(

Onko siis mahdollista:

1) Siirtää kovalevy uuteen runkoon ja laittaa se masteriksi ja käyttää olemassa olevaa käyttistä win2000?

2) Ja se varsinainen iso huoli on se että saisiko sitä win2000 salasanaa mitenkään muutettua 'ulkoa käsin' eli kun kovo on mun koneessa, missä win XP?

Jo etukäteen kiitollinen avusta.

7

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumpelo kaipaa apua

Lisätietona vaan että tässä on eräs toinen tumpelo (ei siis aikaisemmin apua pyydellyt) joka kaipaa apua Win2000 salasanaan :)

• vilkok

(ei kyllä liity asiaan) mulla oli muuten aivan sama ongelma. Windows 2000 professional oli tuolloin sitten lähes käyttökelvoton (vaikka muuten täysin kunnossa).. Asensimpa tuohon samaan masiinaan sitten XP:n, joten enää nou broblemou :)

• vilkok kirjoitti:

(ei kyllä liity asiaan) mulla oli muuten aivan sama ongelma. Windows 2000 professional oli tuolloin sitten lähes käyttökelvoton (vaikka muuten täysin kunnossa).. Asensimpa tuohon samaan masiinaan sitten XP:n, joten enää nou broblemou :)

Tossa vaihoin käyttäjän nimee, pistin et ei salasanaa ja restarttasin. Kone Käynnistyy sit uudellee ni väittää et salasana väärä... Pitäs kans pistää uuttas käyttöjärjestelmää peliin :D (Itelläni on XP, siinä ei oo ollu mitään vikaa salasanojen kanssa... Joskus on ollu Vistakin... Sitä en suosittele kellekkään)

• juhakorkeapudas

1) On mahdollista mutta yleensä siitä tulee ongelmia ellei uusi kone ole laitteistoltaan täysin samanlainen kuin vanha.

2) Saa toki mutta tiedostot kannattaa siirtää levyltä talteen ja asentaa käyttöjärjestelmä uudelleen.

• kovalevy.........

slaveksi uuteen runkoon.

En ole testannut miten orjalevyn salasana aukeaa, mutta masteri aukeaa kun imuroit

http://ophcrack.en.softonic.com/download

Ja poltat se levykuvaksi eli imageksi. Boottaa levyltä kon käyntiin, kohtapa salasanat ei olekaan salasanoja

• Tumpelo

Kiitokset asiallisista kommenteista ja vastauksista!

• onko "poika" tiet...

ja näin sitä vain murtauduttiin "pojan" tiedostoihin...hienoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe