Kuinkas käy,ketä pysyy divarissa? Warkis ainaki vieny Eaglesia tänään... millanen peli sitten lienee ollutkaan..?
Divarikarsintaaaaa
2
1086
Vastaukset
- mä.....
oli kahtomassa pelin ja ei siinä ollu kun yhteen päähän pelaamista...warkkis teki myös ihan alivoimalla maaleja...ei kovin ollut mitään katsottavaa kun häkki heilui vaan toisessa päässä :) maalin mankuun pääs aika moni...juutilainen jopa 9kertaa!!! warkkis ainkin säilyttää divaripaikan
- drike
Warkiksen Juutilainen on kyllä ollut aika kovassa vedossa divarikarsinnassa. Ois ihan jännä nähdä, miten hän pärjäis korkeammalla sarjatasolla ja joukkueessa jossa sais vähän enemmän tukea joukkuekavereilta. Tai en tiiä olisko hänestä syöttelijäksi, vai yrittäiskö hän kuitenkin aina vaan yksin...? Mut eipä ainakaan divarikarsinnan joukkueissa näytä olevan tarpeeksi taitoa kyseistä pelaajaa pysäyttämään. Aina löytyy niitä heikompia lenkkejä joiden edestä Juutilainen maalit pääsee iskemään.
Veikkaisin että divarikarsinnassa neljän parhaan joukossa on Warkis, Tappara, K-Oulu sekä Ouhu. Kraft on aloittanut karsinnan ihan hyvin, mutta ei pysty haastamaan divarijoukkueita. Enkä usko että Kraft K-Oulua pystyy enää Oulussa voittamaan, varsinkaan jos K-Oululla on käytössä kaikki parhaat pelaajat. Viime viikonloppuna taisivat olla liikkellä vähän karsitulla kokoonpanolla, näytti muutama kova nimi ottelupöytäkirjasta puuttuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152161Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631476Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061439Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61312Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681275Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001184Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell731134Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.301079Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311067En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521046