Profetia

Voi teitä vanhimmat

Te olette ylpistyneet ettekä näe seurakuntien vanhimmat tilaanne, tehkää nopiaan parannus.
Samoin te papit ja piispat, vaikka teillä on elävä Sanani kädessäni niin en tunne teitä.
Profeetat ovat lähteneet Pyhän Hengen mukana ulos valitettavan monesta seurakunnastamme.
Jumala ei tee mitään ilmoittamatta sitä ensin Profeettojensa kautta.
Tuomiot tulevat ja ne alkavat näistä kuolleista seurakuntien johtajista jotka ovat jo vuosia sammuttaneet herätystä.
Herätys tulee, mutta voi näitä jotka ovat kapuloina rattaissa ja pilkanneet profeettojamme.
Voi näitä leipä paimenia ja velkaisia seurakuntia, voi näitä vapaa ja helluntaiseurakuntia jotka ovat alkaneet korva syyn mukaan opettamaan ja juoruamaan ja joita lihassa johdetaan.
Muistakaa sanani vertaus viinitarhan isännästä joka lähetti paimenensa ja lopuksi poikansa viinitarhaan, jolla viisautta on hän ymmärtää että teen samoin seurakunnilleni jotka ovat profeettani ja Poikani ulos heittäneet.

18

1170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakkaa tuota

rohvetiijjaa... :)

• pasuna

Eikö se ole Jaakob kun sanoo kirjeessään.Älkää kovin moni pyrkikö opettajiksi,sillä te tiedätte että sitä kovemman tuomion me saamme.Nykyään riittää,kun ole käynyt pappiskoulun,Raamattukurssin.Heillä on porton henki.Joutuvat tuomiolle.Sillä papin huulten pitää tallettaman tieto.Kootaan lohkoja ja lahkoja.Sanotaan että Herra käski.Ei Hän käske,jotka eivät ole edes vielä,rintaruokinnasta päässeet.Odotan tässä sellaista Jumalan voimaa,jota ei ole koskaan Raamatun historian aikana ollut.Pietarin aikana jäi ruumis.Tulevassa ei jää edes ruumista,vaan ne palavat.Vasta silloin valtaa Jumalan pelko.Näyttää myöskin siltä,että Raamatun profetiat alkavat olla täynnä,tälle ajalle.Siunausta

• Jumala toteuttaa Raamatun S...

Nimimerkki pasuuna, kiitos että odotat Voimaani.
        Voimani tulee yllättämään jopa sinut suuruudellaan ja muutkin jotka Minua odottavat.
        Minä vien sen loppuun minkä olen Sanassani Raamatussa ilmoittanut, minä haluan että otatte armolahjat käyttöönne ja tulen virittämään lahjanne palaviksi. Sairaat paranevat ja teette suurempia tekoja mitä Poikani Jeesus teki keskuudessanne, mutta älkää ottako kunniaa Minun teoistani itsellenne. Minä tulen pian muistakaa Minun Poikani Jeesus tulee pian teitä rakkaat lapseni noutamaan.

• pasuna
        Jumala toteuttaa Raamatun S... kirjoitti:

Nimimerkki pasuuna, kiitos että odotat Voimaani.
        Voimani tulee yllättämään jopa sinut suuruudellaan ja muutkin jotka Minua odottavat.
        Minä vien sen loppuun minkä olen Sanassani Raamatussa ilmoittanut, minä haluan että otatte armolahjat käyttöönne ja tulen virittämään lahjanne palaviksi. Sairaat paranevat ja teette suurempia tekoja mitä Poikani Jeesus teki keskuudessanne, mutta älkää ottako kunniaa Minun teoistani itsellenne. Minä tulen pian muistakaa Minun Poikani Jeesus tulee pian teitä rakkaat lapseni noutamaan.

Kun se alkaa,kestää vain noin puoli vuotta.Kärkijoukko viedään ylös.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko (7-v)maailmalle.Ei kuulu enää minuun,tekevätkö he kääntymyksen.Siunauksin

• Te kivisydämmet
        pasuna kirjoitti:

Kun se alkaa,kestää vain noin puoli vuotta.Kärkijoukko viedään ylös.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko (7-v)maailmalle.Ei kuulu enää minuun,tekevätkö he kääntymyksen.Siunauksin

Hei Pasuuna, ellei meillä ole hätä tässä ja nyt hukkuvista saatanan omista sieluista !!!
        Polvistu nopiaan Herrasi Jeesuksen edessä ja pyydä että saisit mukaasi mahdollisimman monen.
        Sillä asenne minä itte ja muiden ei väliä, on sairaan sydämmen asenne, Samoin kuin asenne että haluan itselleni kaikki siunaukset.
        Sillä autuaampaa on antaa kuin ottaa.
        VOI VOI VOI tämän hetken Jeesukseen uskovien sydämmen tilaa, ellette te itke hukkuvia kadotukseen meneviä sieluja niin ette te näe Minun taivaallisen ISÄNNE tahtoa.

• pasuna
        Te kivisydämmet kirjoitti:

Hei Pasuuna, ellei meillä ole hätä tässä ja nyt hukkuvista saatanan omista sieluista !!!
        Polvistu nopiaan Herrasi Jeesuksen edessä ja pyydä että saisit mukaasi mahdollisimman monen.
        Sillä asenne minä itte ja muiden ei väliä, on sairaan sydämmen asenne, Samoin kuin asenne että haluan itselleni kaikki siunaukset.
        Sillä autuaampaa on antaa kuin ottaa.
        VOI VOI VOI tämän hetken Jeesukseen uskovien sydämmen tilaa, ellette te itke hukkuvia kadotukseen meneviä sieluja niin ette te näe Minun taivaallisen ISÄNNE tahtoa.

Nyt ei vielä ole aika.Vasta silloin kun Herra alkaa toimia.En halua viedä ihmisiä porttouteen,enkä babyloniaan.Näitä touhuajia on aivan tarpeeksi.

• Älkää estäkö
        pasuna kirjoitti:

Nyt ei vielä ole aika.Vasta silloin kun Herra alkaa toimia.En halua viedä ihmisiä porttouteen,enkä babyloniaan.Näitä touhuajia on aivan tarpeeksi.

Herra on toiminut aina ja toimii aina ja iankaikkisesti, Herramme ja hänen Poikansa Jeesuksen tahto ei ole yhdenkään ihmisen hukkuminen. Isä Poika ja Pyhähenki haluavat toimia ja käyttävät tällä hetkellä jopa kuolleita kiviä kun uskovat haluavat elää omaa elämäänsä. Nyt on aika rukoilla ja vielä on työn aikaa ja parannuksen teon aika.
        Jumalan tahto oli antaa maallemme jo aiemmin herätys elintason vuosinamme, tämä tulee muistaa tulevina elintason laskun vuosina.

• "maan alle"
        pasuna kirjoitti:

Ne ovat ne Ilm 11: luvun säkkipukuiset todistajat. Ne eivät liity näihin maallisiin porukoihin.

• pasuna
        "maan alle" kirjoitti:

Ne ovat ne Ilm 11: luvun säkkipukuiset todistajat. Ne eivät liity näihin maallisiin porukoihin.

Olen niin monasti kirjoitellut näillä sivuilla,miten asiat profetallisten kirjoitusten mukaan menee.En ala uudelleen selittämään.Minusta ei myös saa kiistakumppania.Niitä on sivuilla aivan tarpeeksi.ts.ota yhteys heihin.

• 1. Tess. 4: 16:
        pasuna kirjoitti:

"Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        sitten meidät, jotka olemme elossa. olemme jääneet tänne (ei ole vainoissa tapettu) temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin, ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        Joten kaikki yhtä joukkoa ja heillä yksi yhteinen tempaus, Amen

• lujassa
        1. Tess. 4: 16: kirjoitti:

"Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
        sitten meidät, jotka olemme elossa. olemme jääneet tänne (ei ole vainoissa tapettu) temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin, ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
        Joten kaikki yhtä joukkoa ja heillä yksi yhteinen tempaus, Amen

että uskovat muka temmataan pois ennen antikristuksen aikaa. Se harha lähti alkuun Englannista teinitytön, Margared Cambellin, kotikokouksessa annetussa profetiassa.
        Se sopi kaikkien korvasyyhyyn ja nielaistiin sellaisenaan tarkistamatta sanalla.
        Saatanan onnistunut harha.

• Ihmetyttää
        pasuna kirjoitti:

"Ei kuulu enää minuun,tekevätkö he kääntymyksen."

Kuullostaa todella kylmältä ja kovalta tuollainen teksti uskovan ihmisen suusta.

Eikö meidän uskovien tehtävä ole nimenomaan kantaa rukouksessa, Jeesuksen Kristuksen nimessä kaikkia lähimmäisiä Jumalan armon alle, että nämä "onnettomat" voisivat Jumalan armosta oikean tien löytää.

Kuullostit nyt kyllä aika ylimieliseltä. Liikaa ylpeyttä. Varohan ettet ylpisty siitä, että kuulut kärkijoukkoon.

Sinulla on ollut ihan hyvääkin tekstiä näillä palstoilla, joten ihmettelen tuota edellä sanomaasi lausetta.

• minä ensin

Vaikka mut ylöstemmattaisiin, haluaisin silti
      jäädä maan päälle auttamaan vähäosaisia ja muita
      avuntarvitsijoita.

• Viikn.

Ennen ylöstempausta pitäisi olla jo kaikki kunnossa; puhdistettu, kirkastettu, koeteltukin monin tavoin, ja sitten lamput palamassa ja öljyä lampuissa ettei jäisi oven ulkopuolelle (Matt. 25). Kun ovi suljetaan, on liian myöhäistä tehdä enään yhtään mitään.

• Uskossa
        Viikn. kirjoitti:

Ennen ylöstempausta pitäisi olla jo kaikki kunnossa; puhdistettu, kirkastettu, koeteltukin monin tavoin, ja sitten lamput palamassa ja öljyä lampuissa ettei jäisi oven ulkopuolelle (Matt. 25). Kun ovi suljetaan, on liian myöhäistä tehdä enään yhtään mitään.

Pasuna kirjoitti hyvin.
        Asia on juuri näin. Ensin voima ja sitten toiminta kun on Jumalan aika. Eikä Pasuna tarkoittanut sitä, että ei olisi tuskaa nyt hukkuvista sieluista ja etteikö työtä tehdä koko ajan rukouksin ja töin. Mutta varsinainen leikkuutyö tehdään kun saamme oikein kunnon "voimalatauksen".
        Mutta sen jälkeen kun meidät on temmattu Jeesuksen luokse emme enää huolehdi jäljelle jääneistä vaan iloitsemme Karitsan kanssa häissä niin kuin morsiamen kuuluukin.
        Pistetään lamput kuntoon ja öljyä lamppuun ja astiaan.
        Siunausta

• Parannuksen tekoon
        Uskossa kirjoitti:

Pasuna kirjoitti hyvin.
        Asia on juuri näin. Ensin voima ja sitten toiminta kun on Jumalan aika. Eikä Pasuna tarkoittanut sitä, että ei olisi tuskaa nyt hukkuvista sieluista ja etteikö työtä tehdä koko ajan rukouksin ja töin. Mutta varsinainen leikkuutyö tehdään kun saamme oikein kunnon "voimalatauksen".
        Mutta sen jälkeen kun meidät on temmattu Jeesuksen luokse emme enää huolehdi jäljelle jääneistä vaan iloitsemme Karitsan kanssa häissä niin kuin morsiamen kuuluukin.
        Pistetään lamput kuntoon ja öljyä lamppuun ja astiaan.
        Siunausta

HO HO kyllä kaikkein tärkein asia on sydämmen asia ei se onko meillä varmasti oikea raamatun tulkinta esim. ylösotosta ja tiedämmekö jonkin asian varmasti oikein.
        Jumala näkee meidän uskovien sydämmen ja sen miten me olemme sydämmeltämme köyhiä.
        Herra haluaa muistuttaa teitä sanansa paikasta Hänen pidoistaan ja miten monella kutsutulla oli este, kenellä oli mitäkin estettä...
        Herra täyttikin pöytänsä yllättäin monen kutsutun mielestä hyljäksytyillä ihmisillä ja ihmisillä joilla ei ollut sitä oikeaa tietoa miten mikin asia menee.
        Minä sanon teille uskovat jotka olette saaneet terveenä vaeltaa te olette ylpistyneet ja korottaneet itsenne ja tällä hetkellä Jumala on mielistymässä enenmänkin yhteiskuntamme pohjasakkaan ja heidän sydänmiinsä.
        Te sairaat Minun omani joita on pilkattu ja hyljeksitty ja jotka olette olleet Minun ahjossani teidät Minä tulen parantamaan ja tulen antamaan teille suuren Voimani. On sairautenne ollut henkistä tai fyysistä Minä parannan teidät.
        Minä nostan alhaisen ja särjetyn sydämmen ja kutsun teiltä ja aitovieruilta nauttimaan pitopöytäni antimia.
        Muistakaa lapseni minä katson sydänmeenne ja tulen mullistamaan maailman ja maailmanne ja monet valitut joiden sydän on mykkä tulevat loukkaantumaan Minuun. Minä teen tämän siksi että tekisitte vielä parannuksen ja tulisitte taivaallisen Isänne luokse.

• merim.raimo
        Parannuksen tekoon kirjoitti:

HO HO kyllä kaikkein tärkein asia on sydämmen asia ei se onko meillä varmasti oikea raamatun tulkinta esim. ylösotosta ja tiedämmekö jonkin asian varmasti oikein.
        Jumala näkee meidän uskovien sydämmen ja sen miten me olemme sydämmeltämme köyhiä.
        Herra haluaa muistuttaa teitä sanansa paikasta Hänen pidoistaan ja miten monella kutsutulla oli este, kenellä oli mitäkin estettä...
        Herra täyttikin pöytänsä yllättäin monen kutsutun mielestä hyljäksytyillä ihmisillä ja ihmisillä joilla ei ollut sitä oikeaa tietoa miten mikin asia menee.
        Minä sanon teille uskovat jotka olette saaneet terveenä vaeltaa te olette ylpistyneet ja korottaneet itsenne ja tällä hetkellä Jumala on mielistymässä enenmänkin yhteiskuntamme pohjasakkaan ja heidän sydänmiinsä.
        Te sairaat Minun omani joita on pilkattu ja hyljeksitty ja jotka olette olleet Minun ahjossani teidät Minä tulen parantamaan ja tulen antamaan teille suuren Voimani. On sairautenne ollut henkistä tai fyysistä Minä parannan teidät.
        Minä nostan alhaisen ja särjetyn sydämmen ja kutsun teiltä ja aitovieruilta nauttimaan pitopöytäni antimia.
        Muistakaa lapseni minä katson sydänmeenne ja tulen mullistamaan maailman ja maailmanne ja monet valitut joiden sydän on mykkä tulevat loukkaantumaan Minuun. Minä teen tämän siksi että tekisitte vielä parannuksen ja tulisitte taivaallisen Isänne luokse.

"jotka olette Minun ahjossani, teidät Minä tulen parantamaan ......... :)" siunausta sulle. :)

• Profetia
        Parannuksen tekoon kirjoitti:

HELLUNTAIHERÄTYKSEN KIELLETTY PROFETIA

Tauno W. Rantala, Suomen Helluntaiherätyksen pitkäaikainen työntekijä, Helsingin Siion seurakunnan evankelista sai 1996/97 seuraavan profetian, jonka sen saaja ymmärsi olevan helluntaiherätyksen johtavilla paikoilla oleville, mutta jota helluntaiherätyksen lehti Ristin Voitto ei hyväksynyt julkaistavaksi lehdessään (!):

Te minun aseenkantajat ja johtavilla paikoilla olevat; jotka johdatte minun verelläni ostettua laumaa. Teidän tulee panna pois elämästänne se, joka on ollut teille lankeemukseksi pois vanhurskauden tieltä.
        Tehkää parannus; ylpeydestä ja inhimillisestä korskamielestä. Lopettakaa toinen toisenne lyöminen, alas painaminen ja kadehtiminen. Myös puhutte pahaa toisistanne ja vitsailette minun sanaani käyttäen. Levitätte valheellista tietoa toisistanne painaaksenne toista alas. On sellaisia, jotka herkuttelevat irstaiden televisio-ohjelmien edessä näin ruokkien aistillista ihmistä.
        Myös minä näen keskuudessanne salasynneissä eläjiä, vallan ja taloudellisen edun tavoittelijoita.
        Miksi köyhdytätte minun seurakuntiani suurten velkataakkojen kanssa ja näin teette seurakunnistani kykenemättömiä evankelioimaan, kun varat menevät muualle.
        Te ette huomioi vähäosaisia vaan varakkaita te arvostatte.
        Heittäkää yltänne pois farisealaiskaapu ja pukeutukaa veljelliseen rakkauteen. Antakaa toisillenne sydämestänne anteeksi, sopikaa riidat ja erimielisyydet ja hyljätkää se elämästänne, jonka tiedätte olevan vastoin minun sanaani.
        Jos käännytte pois parannuksessa kaikesta tällaisesta niin minä vielä vastaan tulella taivaasta ja otan tämän herätyksen käyttööni, pelastaen sieluja, parantaen sairaita ja tehden monia voimallisia tekojani.
        Mutta ellette käänny minun puoleeni vaan jatkatte tietänne, niin minä pirstoan tämän herätyksen ja lyön sen hajalleen. Ja otan siitä pienen uudistuneen osan, jolla minä käännyn niitä auttamaan, jotka ovat tässä maailmassa, sidottuna kurjuuteen ja rautoihin.
        Ketä te sitten hoidatte ja köyhdytätte, kun se hajosi teidän käsistänne pirstoiksi. Minulla on oma aikani, jolloin minä odotan kääntymystä. Mutta jos ei sitä korjausta ja parannusta tule, niin tämän minä seurakunnan Herra joudun tekemään, koska minun sanaani ei kunnioiteta eikä minun pelkoni saa teissä tilaa, sanoo Jeesus, teidän vapahtajanne.

Tauno Rantala sanoo lisäksi, että hänellä ei ole mitään katkeruutta tai kaunaisuutta Suomen helluntaiherätyksen johtavia veljiä vastaan ja että hän on rukoillut, että Herra käyttäisi helluntaiherätystä.
        Harri Veijonen: Voin sanoa samoin. Lisäksi voin sanoa, että ainakin joiltakin osin tämä profetia sopii myös osoitetuksi meille ja siksi se julkaistiinkin tässä. Herra siunatkoon veli Tauno Rantalaa ja jokaista tämän lukijaa! (Toukokuun 10. 1997)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      60
      3649
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      44
      3605
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2831
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      51
      2559
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1539
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1317
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe