Te pilkkaajat usein tunnette Raamattua melko hyvin ja olette kuulleet paljon sanaa. Suurin ongelma teidän omaksumisessanne on se, että te etsitte vain kaiken mahdollisuuden pilkata, ettekä etsi totuutta lainkaan. Jos edes hetkeksi etsisitte totuuksia meistä aidoista kristityistä ja Raamatun sanasta, voisitte löytää jotain elämällenne hyvin tärkeää.
On turha puhua evoluution todistamisesta, koska evoluution alkuräjähdyskin tarvitsee jotain, mikä räjähtää, samoin Jumala selittyisi tuona puuttuvana osana evoluutiota. Jumalan olemassaoloakaan ei voi tiede koskaan todistaa, eikä se voi myöskään todistaa Jumalan olemattomuutta. Tästä johtuu mm. pilkan turhuus.
Katsokaas kun Raamattu tämänkin on kertonut. Miksikä kutsutaan kristittyjä? USKOVIKSI. Jeesus kysyi Pietarilta kerran, että kuka minä olen? Pietari vastasi: ”sinä olet elävän Jumalan poika”. Jeesus vastasi Pietarille, että kukaan sinulle ei sanonut sitä. Uskosi on vahva ja siksi annan sinulle taivasten valtakunnan avaimen.
Usko siis on ainoa tekijä, jonka Jumala ihmiseltä vaatii. Lisäksi Jeesus on luvannut tulla toisen kerran tänne maan päälle kaikessa kirkkaudessaan ja kuninkuudessaan näyttäytyen niille, jotka eivät uskoneet. Se tarkoittaa myös sitä, että kukaan ei koskaan kykene todistamaan Jumalan olemassaoloa, sen enempää kuin olemattaoloakaan.
Profetiat ovat vajavaisia, mutta se ei tarkoita, etteivätkö ne toteutuisi. Näin kävi aikanaan mm. Jeremialle ja häntä pilkattiin, pahoinpideltiin , vangittiin ja nöyryytettiin, kunnes profeetta korotettiin ja pilkkaajat saivat tuntea Jumalan vihan päällään.
Siksi pilkkaamisenne on enemmän kuin arveluttavaa ja itse asiassa, pilkkanne on myös venäläistä rulettia.
-jarmo-
Teille hilipatihuhheijaat...
19
710
Vastaukset
- Huhahhhei
sinä ja kaltaisesi otatte jonkin pilkkana, ei juuri kiinnosta ketään. Uhkaillahan voitte, kuten sinäkin teet, mutta ei sekään kiinnosta. Lähinnä huvittaa.
- Ylkä tulee
...koska vaivaudut vastaamaan. Sinua kiinnostaa itse asiassa vähän helkkaristi, koska roikut täällä päivät päästään useita tunteja. Olet jopa riippuvainen täällä olemisestasi, etkä itse tiedä edes miksi. Silti sanot ettei ketään kiinnosta?
Koko homma on siis jälleen kerran valhetta.
Valhetta ovat muutkin sanasi, kuten "uhkeiluni" ?
Sinulle varoitus on uhkaamista. Muslimille tappaminen on palvelustyötä Jumalalle. Toisillle itsepuolustus on väkivaltaa. Toiset eivät erota totuutta valheesta ollenkaan, vaan jopa valehtelevat itselleen ja uskovat omiin valheisiin.
Tämä siis on normaalia elämääsi. Valhetta kaikki!
-jarmo- - Huhahhei
Ylkä tulee kirjoitti:
...koska vaivaudut vastaamaan. Sinua kiinnostaa itse asiassa vähän helkkaristi, koska roikut täällä päivät päästään useita tunteja. Olet jopa riippuvainen täällä olemisestasi, etkä itse tiedä edes miksi. Silti sanot ettei ketään kiinnosta?
Koko homma on siis jälleen kerran valhetta.
Valhetta ovat muutkin sanasi, kuten "uhkeiluni" ?
Sinulle varoitus on uhkaamista. Muslimille tappaminen on palvelustyötä Jumalalle. Toisillle itsepuolustus on väkivaltaa. Toiset eivät erota totuutta valheesta ollenkaan, vaan jopa valehtelevat itselleen ja uskovat omiin valheisiin.
Tämä siis on normaalia elämääsi. Valhetta kaikki!
-jarmo-sanoin, ei juuri kiinnosta ketään. Se, että minä olen perverssiyttäni kiinnostunut kaikenlaisesta huuhaasta, ei tarkoita, että se huuhaa olisi yleisesti kiinnostavaa.
Ainoa, mitä näen teksteissäsi, on jälleen kerran se, kuinka pahasti uskonnot sekoittavat ihmispolon päänuppia. - ...
....
- on sitkeää
kristinuskon eksytystä. Ja tuosta evoluutiosta, että oletko jehovan todistaja? Mikään muu lahko ei usko noita evoluution vastaisia hörhötyksiä. Evoluutio on pysyy ja jatkuu koko ajan, eikä se Jumalan sanaa kumoa mihinkään. JT:n opit ovat täyttä valhetta.
- Ylkä tulee
...ja kysyt sitten uudestaan, olenko Jehovantodistaja, hihhuli, vai joku muu.
Sen sanon heti aluksi, että todistan Jeesusta Kristusta Herrana ja vapahtajanani, joka on Jumalan ainoa poika. Hän kuoli minunkin syntieni puolesta, jotta minulla olisi mahdollisuus elää hänen kanssaan ikuisesti...
Hän vaati minulta vain yhden asian ja se on usko Häneen ja Hänen ristinkuolemansa vuodattamaansa veren tuomaan syntieni anteeksiantoon meille.
Hän jätti minulle jopa Pyhän Henkensä, joka seuraa minun hengessä läpi lopun elämääni.
Jeesus Kristus on minun kuninkaani ja Herrani.
Vastaus kysymykseesi on myös nuo samat kaksi vaihtoehtoa, joko kyllä tai ei. Loiko Jumala kaikkeuden seitsemässä aidossa päivässä, minun ja sinun ajanlaskumme mukaan, vai miljardeissa vuosissa, joka on tieteenkin mielipide. Ei ole vaihtoehtoa, joka kertoo jostain hullunkurista sattumasta.
Se mitä muuta mielestäsi olen, niin etsi itse:
www.pelastussanoma.fi
-jarmo-
- Hilipatipippam
No, montakos kertaa sinut on tähän mennessä esimerkiksi pahoinpidelty ja vangittu profetioittesi tiimoilta?
Ai niin, oletko koskaan oikeasti etsinyt Jumalaa? Nöyrtynyt tosissasi ristin juurelle ja rukoillut itkien armoa? Oletko mennyt ja vuodattanut Jeesuksen Kristuksen lunastusveren päällesi? Oletko ikinä itkenyt sytejäsi? Oletko näin nöyrä ja elät näin?- Ylkä tulee
Olipas tuo loistava heitto... aivan kuin tilauksesta.
Aikanasi sen saat tietää, kun olet oikeasti nöyrtynyt ja oikeasti rukoillut ristin juurella armoa Herrasi edessä.
Katsos, kun joudut aikanaan tilille jokaisesta sanastasi ja jokaisesta teostasi. Mikään ei jää huomiotta, ei edes sydämesi pieninkään sopukka, jossa syntejäsi pitelet.
Niinpä aikanaan sinulle selviää tuokin heitto, onko minut vangittu Uskoni tähden ja riistetty vapauteni siksi, koska julistan Jeesuksen Kristuksen nimeä. Milloin, missä ja miksi.
-jarmo- - Hilipatipippam
Ylkä tulee kirjoitti:
Olipas tuo loistava heitto... aivan kuin tilauksesta.
Aikanasi sen saat tietää, kun olet oikeasti nöyrtynyt ja oikeasti rukoillut ristin juurella armoa Herrasi edessä.
Katsos, kun joudut aikanaan tilille jokaisesta sanastasi ja jokaisesta teostasi. Mikään ei jää huomiotta, ei edes sydämesi pieninkään sopukka, jossa syntejäsi pitelet.
Niinpä aikanaan sinulle selviää tuokin heitto, onko minut vangittu Uskoni tähden ja riistetty vapauteni siksi, koska julistan Jeesuksen Kristuksen nimeä. Milloin, missä ja miksi.
-jarmo-Unohdit kai vahingoissa vastata kysymyksiin. Oletko koskaan oikeasti etsinyt Jumalaa? Nöyrtynyt tosissasi ristin juurelle ja rukoillut itkien armoa? Oletko mennyt ja vuodattanut Jeesuksen Kristuksen lunastusveren päällesi? Oletko ikinä itkenyt syntejäsi? Oletko näin nöyrä ja elät näin?
- Ylkä tulee
Hilipatipippam kirjoitti:
Unohdit kai vahingoissa vastata kysymyksiin. Oletko koskaan oikeasti etsinyt Jumalaa? Nöyrtynyt tosissasi ristin juurelle ja rukoillut itkien armoa? Oletko mennyt ja vuodattanut Jeesuksen Kristuksen lunastusveren päällesi? Oletko ikinä itkenyt syntejäsi? Oletko näin nöyrä ja elät näin?
...Pyhän Hengen pilkan puolelle.
Uskosta osaton ei voi tietää tuosta asiasta yhtään mitään, joten pilkkaat Pyhän Hengen työtä, pilkkaat Jeesuksen veren voimaa ja hänen Henkeään, joka minussakin vaikuttaa.
Olet äärimmäisen paha ihminen ja tekojasi on hankala enää edes sovittaa.
-jarmo- - Hilipatipippam
Ylkä tulee kirjoitti:
Uskosta osaton ei voi tietää tuosta asiasta yhtään mitään, joten pilkkaat Pyhän Hengen työtä, pilkkaat Jeesuksen veren voimaa ja hänen Henkeään, joka minussakin vaikuttaa.
-jarmo-Unohdit muuten vastata noihin kysymyksiin...
- Ylkä tulee
Hilipatipippam kirjoitti:
Unohdit muuten vastata noihin kysymyksiin...
Nyt kun tiedän kuka tuon skeidan aina pistää, niin voin sanoa sulle vain: "voi voi".
Te raukat ette uskalla esiintyä omalla nimellänne edes. Ei ole sen vertaa selkärankaa, että esiintyisi omalla nimellä, vaan täytyy liittää sanomaa nimimerkin tilalle, kun kiusaa kristittyjä.
Nyt vahingossa paljastit nimimerkkisi, niin tiedän yhdistää muut surkeat ajatuksesi älyttömään hokemaasi, josta et ymmärrä itse tuon taivaallista.
Annan sinulle hyvän neuvon: Mene paikalliseen baariin, uhoa siellä kaikille kovanaamoille ja ota pataas. Se on elämää ja siellä saat adrenaliinis virtaamaan, ei tämä netissä ihmisten kiusaaminen mitään ole.
KOKEILE!
-jarmo- - siunataan
Ylkä tulee kirjoitti:
-jarmo-Kun meitä vainotaan ja pilkataan, muistakaamme:
1.Piet. 3:9
"Älkää kostako pahaa pahalla, älkää herjausta herjauksella, vaan päinvastoin siunatkaa; sillä siihen te olette kutsututkin, että siunauksen perisitte".
---
Luimme Vuorisaarnasta Matt.5:10-13
--
5:10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden vuoksi vainotaan: heidän on taivasten valtakunta.
5:11. "Autuaita olette te, kun teitä minun tähteni herjataan ja vainotaan ja kun teistä valheellisesti puhutaan kaikkea pahaa.
5:12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä palkka, jonka te taivaissa saatte, on suuri. Niinhän vainottiin profeettojakin, jotka elivät ennen teitä. - Hilipatipippam
Ylkä tulee kirjoitti:
Nyt kun tiedän kuka tuon skeidan aina pistää, niin voin sanoa sulle vain: "voi voi".
Te raukat ette uskalla esiintyä omalla nimellänne edes. Ei ole sen vertaa selkärankaa, että esiintyisi omalla nimellä, vaan täytyy liittää sanomaa nimimerkin tilalle, kun kiusaa kristittyjä.
Nyt vahingossa paljastit nimimerkkisi, niin tiedän yhdistää muut surkeat ajatuksesi älyttömään hokemaasi, josta et ymmärrä itse tuon taivaallista.
Annan sinulle hyvän neuvon: Mene paikalliseen baariin, uhoa siellä kaikille kovanaamoille ja ota pataas. Se on elämää ja siellä saat adrenaliinis virtaamaan, ei tämä netissä ihmisten kiusaaminen mitään ole.
KOKEILE!
-jarmo-Mutta ne vastaukset noihin kysymyksiin, unohtuiko ne taas?
- Huhahhhei
Ylkä tulee kirjoitti:
KOKEILE!
-jarmo-Jarmolla paloi käämi. Ja noin pienestä.
- hee..
Huhahhhei kirjoitti:
Jarmolla paloi käämi. Ja noin pienestä.
Huvittavinta on, että nuo ovat jarmon omia kysymyksiä. Häneltä palaa käämit omista jutuistaan :)
- Ylkä tulee
Huhahhhei kirjoitti:
Jarmolla paloi käämi. Ja noin pienestä.
Menkääs tytöt nyt puuteroimaan nenäänne ja sitten kipin kapin kauppaan ostaan uutta hametta.
Katos äijät lähtee sillä aikaa kalalle...
-jarmo- - Hilipatipippam
Ylkä tulee kirjoitti:
Menkääs tytöt nyt puuteroimaan nenäänne ja sitten kipin kapin kauppaan ostaan uutta hametta.
Katos äijät lähtee sillä aikaa kalalle...
-jarmo-Unohdit muuten taas vastata noihin kysymyksiin. Oletko koskaan oikeasti etsinyt Jumalaa? Nöyrtynyt tosissasi ristin juurelle ja rukoillut itkien armoa? Oletko mennyt ja vuodattanut Jeesuksen Kristuksen lunastusveren päällesi? Oletko ikinä itkenyt syntejäsi? Oletko näin nöyrä ja elät näin?
- puhut!
!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2385172Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204211- 593891
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363627- 513570
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413315Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv72714Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202596- 232486
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397