Toiminimi ja yksitysileasing

Onnistuisikohan

Minulla on toiminimi, jonka nimissä tämän hetkinen autoni on. Nyt olen harkitsemassa auton vaihtoa uudenpaan. Yhtenä muotona mietin esim.Automaan tarjoamaa yksityisleasing -sopimusta. Mutta tietääkö joku, onko sellainen mahdollista tehdä, kun on toiminimestä kyse. Tosin olenhan kuitenkin yksityinen elinkeinon harjoittaja - mutta katsotaankohan tässä kohtaa kyseessä olevan yrityksen. Toinen vaihtoehto tietty olisi yritysleasing, mutta taitanee olla jos sen verran kalliimpaa puuhaa. Itselleni kun välttäisi pikkuauto, esim. Ka, joka lähtee 200 euron kuukausihinnalla.

Miten te muut toiminimelliset olette nämä autoiluasiat hoitaneet?

Kiitos ja kumarrus

2

315

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minätääl

Elikkäs, auto osamaksulla kaupasta, tuon Ka auton saa itselleen jo samalla rahalla kuin maksaa yksityisleasing. Niin mitä tein.

• lkölkklö

Eipä taida toi yksityisliisaus onnistua toiminimelle, mutta yksityishenkilölle kyllä. Ota auto omalle nimellesi ja laita leasingmaksut kirjanpitoon. Toiminimellä se ei ole niin tarkka, lukeeko laskussa Maija meikäläinen vai Tmi Maija Meikäläinen. Saat samalla bonukset itsellesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4731
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3463
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1528
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1453
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1266
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1172
    8. 164
      1060
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1058
    10. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      18
      1015
    Aihe