sen, että Jean Roosin tilaisuudessa 7 vuotta sokeana ollut saa näkönsä tai eräällä naisella,jolla kaksi kipeää hammasta, ilmestyy suuhun kaksi kultapaikkaa. Tiedot voi tarkistaa Taabernakkelin sivuilta, jolla Roosin yhteystiedot
MITEN ATET
21
647
Vastaukset
- Atte-asiamies
Ateistit eivät SELITÄ. He tietävät asioita, siksi ei tarvitse SELITELLÄ.
Hihhulit voivat mennä kirkon kulmille keskenään SELITTELEMÄÄN pikku satujansa. - pesee.
Selitän sen siten että hyväuskoisia holmöjä on helppo höynäyttää.
- ................
Miksi Papin 14-vuotias tytär tuli yllättäen raskaaksi vaikka hän oli ruma ja ylipainen sekä autistinen ja lapsen syntyessä tällä lapsella oli sisäsiitoisuuden tuomat vammat?
- rauhallisesti
................ kirjoitti:
Miksi Papin 14-vuotias tytär tuli yllättäen raskaaksi vaikka hän oli ruma ja ylipainen sekä autistinen ja lapsen syntyessä tällä lapsella oli sisäsiitoisuuden tuomat vammat?
ja pysy asiassa, äläkä ala sepittämään omia juttujasi
- Geenis
rauhallisesti kirjoitti:
ja pysy asiassa, äläkä ala sepittämään omia juttujasi
Sepitettyjä juttuja suollat! :)
elämäsi on valheellisten illusioiden ympäröimä!
- Provo Gator
On mielenkiintoisempaa, miten SINÄ sen selität. Voisin verrata kysymystäsi siihen, kun David Copperfieldin näytöksen jälkeen esittäisit saman kysymyksen: Kerropa miten se sen teki?!
Jos pääsisin kulissien taakse, antaisin sinulle hyvin tarkan selityksen hänen illuusioistaan ja todistaisin, että MITÄÄN yliluonnollista ei tapahtunut. Mutta silloin taas taikatemppujen viihdyttävyysarvo laskisi... Tosin, jokainen ihminen, joka ei elä pimeällä keskiajalla TIETÄÄ, että ne ovat vain TEMPPUJA, eikä sytyttelisi noitaroviota nätöspaikan parkkipaikalle... Siinä on minun ja sinun ero. - on turha
selitellä.
Aika säälittävää että aikuinen ihminen uskoo tuollaisiin juttuihin.
Uskot varmaan myös Copperfildin kävelleen kiinan muurin läpi.- se että
kun rikas mies joutuessaan kadotukseen, pyysi, että joku täältä menisi maanpäälle ja veisi viestin hänen viidelle veljelle, etteivät joutuisi tähän samaan vaivanpaikkaan. Vastauksenhan me jo muistammekin: "turha vaiva ei nää pojat usko kuitenkaan"
..miljoonien ihmisten makaamisen sairaalassa...parantumatta?
Varmasti tämä parantaja voisi käydä parantamassa koko sairaalan KAIKKI potilaat. Miksi hän ei käy?
Jos käy, kerro meille myös!- tärkein
asia on kaikille, myös sinulle tarkastaja sielun pelastus. Tähän vajavaiseen ruumiiseen kuuluu valitettavasti myös sairaudet. Sairauksia on ollut kaikkina aikoina, kuten raamatustakin käy ilmi. Jos Jumala parantaa sairaan se on tavallaan ylimääräinen bonus, mutta kuten alussa mainitsin sielun pelastus on tärkein. Mutta kun meidät kerran ylennetään kirkkauteen, me saamme ylösnousemusruumiin, joka on vapaa kaikista sairauksista. Siellä ei tunneta sairautta eikä kuolemaa. Älä anna saatanan naruttaa sinua.
tärkein kirjoitti:
asia on kaikille, myös sinulle tarkastaja sielun pelastus. Tähän vajavaiseen ruumiiseen kuuluu valitettavasti myös sairaudet. Sairauksia on ollut kaikkina aikoina, kuten raamatustakin käy ilmi. Jos Jumala parantaa sairaan se on tavallaan ylimääräinen bonus, mutta kuten alussa mainitsin sielun pelastus on tärkein. Mutta kun meidät kerran ylennetään kirkkauteen, me saamme ylösnousemusruumiin, joka on vapaa kaikista sairauksista. Siellä ei tunneta sairautta eikä kuolemaa. Älä anna saatanan naruttaa sinua.
Joten minua TODELLA kiinnostaa miten sairaita ihmisiä autetaan. Nämä uskovaiset jotka luovat väärää "jumala parantaa" petosta, saavat minut raivostumaan.
Minulla ei ole sielua ja kun sydän pysähtyy ja aivojen sähköinen toiminta lakkaa...OLEN KUOLLUT KUIN KIVI.
Herää sinäkin siitä siunailemasta ja tee jotain, s-tanan pölö!- sinä itse
Tarkastaja.X kirjoitti:
Joten minua TODELLA kiinnostaa miten sairaita ihmisiä autetaan. Nämä uskovaiset jotka luovat väärää "jumala parantaa" petosta, saavat minut raivostumaan.
Minulla ei ole sielua ja kun sydän pysähtyy ja aivojen sähköinen toiminta lakkaa...OLEN KUOLLUT KUIN KIVI.
Herää sinäkin siitä siunailemasta ja tee jotain, s-tanan pölö!et voi päättää sitä, onko sulla sielu vai ei.
- WAKE UP!
Tarkastaja.X kirjoitti:
Herää sinäkin siitä siunailemasta ja tee jotain, s-tanan pölö!FILE:
-TÄTÄ EI TIEDE PYSTY SELITTÄMÄÄN-
-Miten sitten selittäisit sen, että maailmassa on paljon tapauksia joissa ihminen on kuoltuaan kokenut henki-minänsä erkanemisen ihmisen maallisen elämänajan ruumiista. He ovat sitten pystyneet havainnoimaan mm. elvytystilanteita ja -toimia hyvin selkeästi, kun ovat palanneet ruumiiseensa saatuaan ns. "jatkoaikaa". Sitten se tulkitaan lääketieteellisesti niin että elvytystoimenpiteet ns. "tuottivat toivotun tuloksen".
Viimeisimmässä kertomuksessa, jonka kuulin tämän viikon keskiviikkona, asianomaisen itsensä kertomana, henkilö näki, miten ambulanssin mukana paikalle tullut ensihoitohenkilöstö, toimenpiteiden jälkeen kokeilivat hänen mahdollista tajuinhinsa palaamista, läpsimällä häntä kasvoille ja hokemalla "WAKE UP! WAKE UP!". Tapaus oli sattunut Kanadassa ja miehen vaimo oli sillä hetkellä hänen, jo elottoman ruumiin ja sittemin hänen vieressään, kun hän virkosi takaisin elämään...
Kyseessä oli uskova mies. Hän oli tuon ruumiistaan erkanemistilanteen kuluessa, siellä jossain, kohdannut Jeesuksen, joka oli silloin ilmoittanut hänelle, ettei häntä vielä päästetä perille, vaan että hänen vielä palattava elämään, koska hänellä on maan päällä vielä tehtävä kesken...
Näitä tällaisia kertomuksia ei voi sinä itse kirjoitti:
et voi päättää sitä, onko sulla sielu vai ei.
Kun aivot sammuvat, se on loppu!
Olen myös ollut lähellä kuolemaa, syvässä koomassa.
Muistan myös sanoja, joita lääkärit olivat sanoneet.
Tuo sielu höpötys on vain höpötystä!WAKE UP! kirjoitti:
FILE:
-TÄTÄ EI TIEDE PYSTY SELITTÄMÄÄN-
-Miten sitten selittäisit sen, että maailmassa on paljon tapauksia joissa ihminen on kuoltuaan kokenut henki-minänsä erkanemisen ihmisen maallisen elämänajan ruumiista. He ovat sitten pystyneet havainnoimaan mm. elvytystilanteita ja -toimia hyvin selkeästi, kun ovat palanneet ruumiiseensa saatuaan ns. "jatkoaikaa". Sitten se tulkitaan lääketieteellisesti niin että elvytystoimenpiteet ns. "tuottivat toivotun tuloksen".
Viimeisimmässä kertomuksessa, jonka kuulin tämän viikon keskiviikkona, asianomaisen itsensä kertomana, henkilö näki, miten ambulanssin mukana paikalle tullut ensihoitohenkilöstö, toimenpiteiden jälkeen kokeilivat hänen mahdollista tajuinhinsa palaamista, läpsimällä häntä kasvoille ja hokemalla "WAKE UP! WAKE UP!". Tapaus oli sattunut Kanadassa ja miehen vaimo oli sillä hetkellä hänen, jo elottoman ruumiin ja sittemin hänen vieressään, kun hän virkosi takaisin elämään...
Kyseessä oli uskova mies. Hän oli tuon ruumiistaan erkanemistilanteen kuluessa, siellä jossain, kohdannut Jeesuksen, joka oli silloin ilmoittanut hänelle, ettei häntä vielä päästetä perille, vaan että hänen vielä palattava elämään, koska hänellä on maan päällä vielä tehtävä kesken...
Näitä tällaisia kertomuksia ei voiToi on oikeesti ihan helvetin noloa. Uskot johonkin satuihin ja alat ittees fiksummille jankuttaa. Me kotiis pahvi.
- mielikuvitusotus
aivan varmasti ja kissat osaavat lentää jos ne halutessaan kasvattavat itselleen siivet.
todisteet? - Atte Ateisti
"eräällä naisella,jolla kaksi kipeää hammasta, ilmestyy suuhun kaksi kultapaikkaa"
Alkuaine kultaa syntyi - tyhjästä?
Kerropa tuo fysiikan opettajallesi. Joka, pelkään pahoin, on ateisti.
Kävin viime viikolla korjauttamassa lohjenneen hampaan kunnallisella hammaslääkärillä, mutta edes hän ei yllättänyt minua laittamalla kultapaikkaa...
Olisi pitänyt kai rukoilla, niin hammas olisi korvautunut ihan kultahampaalla.
:D
Kalliiksi tulee Jumalalle uskisten hampaat. - vihtuilija
se tilaisuus kaikenkaikkiaan oli? Miten ihmeessä sokea jaksoi kuunnella tyhjänpäiväistä lässytystä 7 vuotta? Se tais olla sittenkin kuuro...
- Kuk regus susej
ovat olemassa sinunkaltaisten idiootien höynäyttämistä varten.
"Tiedot voi tarkistaa Taabernakkelin sivuilta" - atet kieltävät
kaiken
- Kuk regus susej
Mistä on näyttöä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286