hiljaisuus ja armoton vitustus on saapunut capitaattien elämaan,mutta ei siita voi syyttaa kun itseaan.Ei enaa kuulu naariskellaan ja naatitaan juttuja voi sita toki teha sitten vankilassa jos sattuu tykkaan?Eika ne tapahtuneet ihmiskohtalot ole kenenkaan syy isekukin taalla valitsee mita tekee.ei siita voiketaan syyttaa.
Hiljaisuus...on vallannut palstan
18
1726
Vastaukset
- koira
niinkö mä lähen kolmen vkon lomamatkalle Brasiliaan
se rentouttaa kivasti.- ROBLOOTTI
Pitäkee hauskaa ja elkää poijjaat unohtako reidausta.
Se se on tärkiätä hommaa koko ajan!
Varsinkin nyt kun meidän kaikkien rakastama kultasydän on väärin perustein ja salaliiton uhrina pidätetty sieltä meidän niin yksityisen valuuttasijoituskerhon pääkonttorista, sieltä Nödsjöstä.
KRP sucks.
- AdaFlink
... "erreyty" öökkönen matkaan mukaan.
Ja mitaan ette voi...- koira
vaan lähdössä olen ja otan man konen matkaan niin ääkösetkin pysyy mukana hotellien respoissa ei niissä ole ääkkösiä.Lähtisit sinäkin ada jonnekkin lomalle vähäksi aikaa voi tehä ihan hyvää eikö vaan
ja tää ei ole vittuilua. - AdaFlink
koira kirjoitti:
vaan lähdössä olen ja otan man konen matkaan niin ääkösetkin pysyy mukana hotellien respoissa ei niissä ole ääkkösiä.Lähtisit sinäkin ada jonnekkin lomalle vähäksi aikaa voi tehä ihan hyvää eikö vaan
ja tää ei ole vittuilua.... huolta kanna. Kun mä lähden lomille, niin en ainakaan lähde mielikuvitusmatkoille, kuten eräät.
Kokoajanhan sulla on ollu oma kone ja olet ollut Suomessa, etkä missään Miamissa. Varmaan tuntuu rasittavalta, kun pitää jatkuvasti varoa öökkösten kirjoittamista, jotta porukat luulis sun olevan ulkomailla. Saa muuten siellä ulkomaillakin öökköset tekstiin.
Ja mitaan ette voi... - mutta WC:n voi, voi
koira kirjoitti:
ja tää ei ole vittuilua.MURO jutut ovat aina ja poikkeuksetta loistaneet kaikella faktatiedon sekä oman kannan perusteluiden puuttumisella.
Että se on vaan voi, voi.
Olisit sinäkin lähtenyt lomalle silloin kun vielä oli taskussa kavereilta kusetettuja WC:n valuuttarahoja.
No kohtahan sinäkin lähdet aikamoiselle extreemi- lomalle johonkin valtion ylläpitämään lomakohteeseen. Siellä ei muuten aurinko paista.
Siellähän saattaa muuten olla tosi extreemiä!
Ja vain muistot jää...valuuttakaupasta....ja eksteemi lomalta... saattaa sattua muuhunkin kuin omaan päähän... ja.... - Cluso627.
mutta WC:n voi, voi kirjoitti:
MURO jutut ovat aina ja poikkeuksetta loistaneet kaikella faktatiedon sekä oman kannan perusteluiden puuttumisella.
Että se on vaan voi, voi.
Olisit sinäkin lähtenyt lomalle silloin kun vielä oli taskussa kavereilta kusetettuja WC:n valuuttarahoja.
No kohtahan sinäkin lähdet aikamoiselle extreemi- lomalle johonkin valtion ylläpitämään lomakohteeseen. Siellä ei muuten aurinko paista.
Siellähän saattaa muuten olla tosi extreemiä!
Ja vain muistot jää...valuuttakaupasta....ja eksteemi lomalta... saattaa sattua muuhunkin kuin omaan päähän... ja....ja oli ihan hienoa ja men sinne vielä taksinki sielläkin Fort Lauderdale on Suomalainen kylä-yhtteisö,mutta empäs kuullut kenenään sijoittaneen WinCapitaan.Sieltähän mie sen CD-rompunki lähetin Keskusrikospoliisille ja siitä on kuulemma hyötyä nyt ja tulevaisuudessa.nää Suomen pakkaset ei enää miellytä niin mikä estää mua lähtemästä mähän oon eläkkeellä ja eläke maksetaan olipa vaikka zimbakvessa.mulla ei ole velvotteita täällä.
- AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
ja oli ihan hienoa ja men sinne vielä taksinki sielläkin Fort Lauderdale on Suomalainen kylä-yhtteisö,mutta empäs kuullut kenenään sijoittaneen WinCapitaan.Sieltähän mie sen CD-rompunki lähetin Keskusrikospoliisille ja siitä on kuulemma hyötyä nyt ja tulevaisuudessa.nää Suomen pakkaset ei enää miellytä niin mikä estää mua lähtemästä mähän oon eläkkeellä ja eläke maksetaan olipa vaikka zimbakvessa.mulla ei ole velvotteita täällä.
... ton valehtelun.
Kattele vähän alempaa tekstejäsi (äläkä väitä, että ne ei ole sun kirjoittamia). Onnittelit Moven herroja ja kerroit olevasi silloin Miamissa. Kolme tuntia myöhemmin olitkin jo Suomessa kattelemassa capitaanojen ABC-juttua telkkarista.
Kuten sanoin; mielikuvitusmatkailu avartaa.
Ja mitaan ette voi... - Cluso627.
AdaFlink kirjoitti:
... ton valehtelun.
Kattele vähän alempaa tekstejäsi (äläkä väitä, että ne ei ole sun kirjoittamia). Onnittelit Moven herroja ja kerroit olevasi silloin Miamissa. Kolme tuntia myöhemmin olitkin jo Suomessa kattelemassa capitaanojen ABC-juttua telkkarista.
Kuten sanoin; mielikuvitusmatkailu avartaa.
Ja mitaan ette voi...joten kyllä asian kuuli mitä niissä oli sanottu:D
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
joten kyllä asian kuuli mitä niissä oli sanottu:D
sulle muuten kuulu minä päivänä tulin jenkeistä suomeen.Lähtekää hyvät ihmiset nyt rentoutuus matkoille.
- Cluso627.
Cluso627. kirjoitti:
sulle muuten kuulu minä päivänä tulin jenkeistä suomeen.Lähtekää hyvät ihmiset nyt rentoutuus matkoille.
tuon wincapitaattien jutun niin ei niistä ihmiskohtaloista voida syyttää KRP;tä eikä oikeastaan ketään itsekukin täällä saa valita mitä tekee niin NAURETTAVAA oli se missä syytettiin KRP 7 ihmishengen puolesta onkohan se etes totta?mistä sen voi tietää ne on niitä huhupuheita olikohan tossa jutussa ne WinCapitan parhaimmisto??
- AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
... Suomen kamaralle silloin, kun heräsit.
PS. Etkös sä kertonut katsoneesi (en ole varma, mutta tarkistan) sen ABC-pätkän?
Ja mitaan ette voi... - AdaFlink
AdaFlink kirjoitti:
... Suomen kamaralle silloin, kun heräsit.
PS. Etkös sä kertonut katsoneesi (en ole varma, mutta tarkistan) sen ABC-pätkän?
Ja mitaan ette voi...... muistin. Tässä sullekin muistin virkistämiseksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000041243243
Ja mitaan ette voi... - Cluso627.
AdaFlink kirjoitti:
... muistin. Tässä sullekin muistin virkistämiseksi:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000041243243
Ja mitaan ette voi...mä en ala eipäs juupas väittelyyn kanssasi se on tosi lapsellista.tutki mitä haluat.
- AdaFlink
Cluso627. kirjoitti:
mä en ala eipäs juupas väittelyyn kanssasi se on tosi lapsellista.tutki mitä haluat.
... vaan osoittaa, että sä taas kerran valehtelit.
Ja mitaan ette voi...
- uusi elämä?
Muroilla ei ole enää elämää WC:n jälkeen. Mitä nyt? Kelle räksyttää, ketä haukkua? Mitä tehdä yksinäisinä yön pimeinä tunteina? Kunka moni selviää pimeän ja hiljaisen talven yli?
Surullista. Tai sitten ei.- Tavallinen tallaaja
eiköhän WC:n tiedotus siirry kohta suomi24:n laki & rikospalstalle. Kyllä vielä monet naurut irtoo puuceestä valitettavasti.
- Kibe-_-
Ei tämä ainoa murojen bustaama kusetus ole. Hillo oli tätä ennen. Ennenkaikkea murohan on keskustelupalsta siinä missä tämäkin. Ajankohtaisista asioista keskustellaan ja kusetuksethan eivät maailmasta lopu niinkauan, kun on kusetettavia. Ja teitähän riittää ;=
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770