Monen tieteenalan tuntija tri A. E. Wilder Smith toteaa: "Evoluutiomallissa ei oleteta, että aineen ja energian lisäksi tarvittaisiin jotain muuta elämän aikaansaamiseksi. Tämä näkemys on kuitenkin tieteenvastainen. Tiedetään varsin hyvin, että jos aine jätetään olemaan vapaasti, se ei järjestäydy itsekseen - huolimatta kaikista niistä voimavaroista, joita on viimevuosikymmenien aikana uhrattu tämän väitteen toteennäyttämiseksi."10
Miksi tiedemiesten tulisi hyväksyä omaksi uskokseen maailmankaikkeuden ja elämän syntyteoria, joka on tieteessä saatujen tulosten ja luonnonlakien vastainen? Kuka saa hyödyn siitä, että alkuräjähdysteoriaa julistetaan kouluissa ja tietokirjoissa tieteellisenä totuutena vaikka todisteet kertovat tapahtuman mahdottomuudesta?
"Näin sanoo Herra: Taivas on minun valtaistuimeni, ja maa on minun jalkojeni astinlauta. Mikä olisi huone, jonka te minulle rakentaisitte, mikä paikka olisi minun leposijani? Minun käteni on kaikki nämä tehnyt, ja niin ovat kaikki nämä syntyneet, sanoo Herra". Jes.66: 1-2
Herätys.
16
723
Vastaukset
- jepsjes
Hyvä aloitus. Kannattaa muistaa että 1/3 suomalaisista ei usko evoluutioteoriaan pakkosyötöstä huolimatta.
- eikkari7
kiva saada vastaukseks välil muutaki ku solvauksii.Shalom
- kitisen-X
Samaan syssyyn kannatta muistuttaa että vähemmän kuin puolet suomalaisista uskoo tonttu Tonteroon.
On myös ihmisiä jotka eivät usko holokaustia tapahtuneen pakkosyötöstä huolimatta
- Evoluution kukkanen
Minun ei tarvitse uskoa tiedemiesten olevan oikeassa, riittää kun näen todisteet vastaanväittäjien väärässä olosta.
Vaikka tieto lisäisikin tuskaa, ei sitä voi parantaa tietämättömyydellä. - Apo-Calypso
Selvitä itsellesi fysiikan ja kemian perusteet ja mitä takoitetaan endo- ja eksotermisillä reaktioille ja tule sitten uudestaan mainostamaan pohjatonta tietämättömyyttäsi.
Voit myöskin paikata alkeellista tietämättömyyttäsi tutustumalla mitä tarkoitetaan "Gibbs free energy" -käsitteellä ja miten se liittyy termodynamiikkaan ja kemiaan.
Hauska nähdä kuinka nämä totaalisen tietämättömät tollot kuvittelevat tuntevansa mikä on tieteenvastaista ja mikä ei.- eikkari7
todistaa sen minkä tarvii.Ihmisen kaikki opit,tiedot,taidot on Jumalan armo lahjoja.
- Apo-Calypso
eikkari7 kirjoitti:
todistaa sen minkä tarvii.Ihmisen kaikki opit,tiedot,taidot on Jumalan armo lahjoja.
"Pyhä henki"? Hihujen muuten tyhjissä päissä pörräävät pyhät henget ja demonit eivät todista yhtään mitään.
Erityisesti kun ne näyttävät osoittavan miten heikolla pohjalla "oppisi", "tietosi" ja "taitosi" ovat.
Ei näytä jumalasi "armolahjat" järin kummoisia olevan... - Anteeksi että ajattelen
eikkari7 kirjoitti:
"Ihmisen kaikki opit,tiedot,taidot on Jumalan armo lahjoja."
Kyllä monen muun asian lisäksi esimerkiksi yhdyssanoja kannattaa opetella ihan itse, eikä luottaa Jumalalta valuvaan viisauteen.
Opettele edes lahkosi keskeinen sanasto- kuten "armolahja".
- Nimetön
Tuota olen itsekin pohtinut, ja täytyy sanoa, että tuossa kohtaa on tieteessä aukko. Miten elämä "starttasi"? Erittäin tärkeä, raamatun mentävä aukko.
Mutta miten se mielestäsi vaikuttaa alkuräjähdysteoriaan?
- outo yhteensattuma, että alkuräjähdyksen kuvausta alkoi saman tien näkyä telkkarista kun pääsin tähän vaiheeseen :D. Kolmoselta.- Apo-Calypso
Alkuräjähdyksellä, abiogeneesilla ja evoluutiolla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Ne käsittelevät kaikki täysin eri asioita. - eikkari7
Apo-Calypso kirjoitti:
Alkuräjähdyksellä, abiogeneesilla ja evoluutiolla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Ne käsittelevät kaikki täysin eri asioita.nyt sä hyökkäät jo omias vastaa.sul o kyl kaikki puurot ja vellit sekasi
- Apo-Calypso
eikkari7 kirjoitti:
nyt sä hyökkäät jo omias vastaa.sul o kyl kaikki puurot ja vellit sekasi
Selvitä hieman itsellesi mitä nuo käsitteet "alkuräjähdys", "abiogeneesi" ja "evoluutio" tarkoittavat, niin et tee itsestäsi niin naurunalaista.
- asianharrastaja
eikkari7 kirjoitti:
Jos tarkoitat Apon "omilla" tieteen tulokset hyväksyviä, niin eivät he ainakaan tässä asiassa ole eri mieltä. Vai löydätkö jonkun?
- DI Tuomas
eikkari7 kirjoitti:
Hmm, tässä hävisi pointti aika tehokkaasti; kysymys oli erittäin mielenkiintoinen mutta koski siis evoluutiota, tarkemmin sitä miten aine voi järjestyä niin että syntyy elämää. Ei ainakaan itsekseen.
Ajattelin vain ääneen, miten alkuräjähdys liittyy elämän "starttaamiseen". Mutta kysymyshän on eri asioista.
- Pittsburgh
Miksi nimimerkkisi on eikkari vaikka kirjoitat kuin uskovainen? Luulin että eikkari tarkoittaa ei-uskova.
- kirjanoppinut
Mistä sää luulet tietäväs että se luoja on juuri tuo juutalaisten jumala jota siteerasit. Ne kaikki uskontokirjat ovat ihmisten kirjoittamia ja ne jumalat ja pyhäthenget ovat syntyneet harhaisten ihmisten päänsisällä. Sellaisten kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915876
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262770Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48744