Kuulin juuri radiosta että kirkon ulkomaanapukeräys alkaa. Kohteena maahanmuuttajien työllistäminen!
Minun etiikantajuuni ei tuollainen ajatus mahdu mitenkään.
Jos päämääränä olisi avuntarvitsijoiden auttaminen omassa kotimaassaan, ymmärtäisin. Mutta meidän omassa maassamme on mieletön määrä pitkäaikaistyöttömiä, nuoria työttömiä, irtisanottuja ym. jotka tarvitsevat töitä.
Ei, en todellakaan laita senttiäkään näiden hyväksi, jotka lomailevat täällä meidän kustannuksellamme jo nyt.
Arvojen vastainen keräys
3
173
Vastaukset
- tuohon
keräykseen enkä osallistu. Meneeköhän rahat edes perille joku voi viedä välistä. Tuon suoraan avuntarvitsijaa. Ensin suomalaissille töitä täällä on työttömiä ja irtisanottuja. Mielestäni vammaisten työllistämiseen pitäisi panostaa paremmin.
- ei välitä meistä!
Olen vuosia lahjoittanut Kirkon Ulkomaanavulle rahaa, tuttaville ostanut "toisenlaisia lahjoja". Hain jopa useaan seurakuntaan töihin kun jäin itse työttömäksi (julkisesti avoinna oleviin paikkoihin). En päässyt. En kelvannut. Olen ollut työttömänä vuosia. 90-luvulta kurjuus alkoi. Olen tehnyt ilmaista työtä kaikenmaailman päivähoitokursseilla. NYT LOPPUI! En anna enää senttiäkään kenellekään. Kirkko ei ole välittänyt mitään hädästäni. Näin se vain menee. JOSSAKIN ON RAJA JA SE ON NYT TÄSSÄ!
- sunnyriver
Meille tänne susirajalle pölähti talven
kylmyyteen ja pimeyteen ruandalaisperhe pakolaisena. Noin 800 000 ruandalaista on kuollut
heimosodissa, nämäkin paenneet useamman kerran,
perheen äiti loukkaantunut pahoinpitelyssä.
Perheen isä kertoi: " Toinen puoli surmasi toisia
ja toinen puoli surmasi toisia. Emme halunneet
tappaa ketään, lähdimme siis pois."
Millä perusteella tämä perhe ei saisi
uutta kotimaata ja uutta työtä?
Epäilen, että Jumalalla riittää enemmän armoa
kuin meillä...
Entä minne sinä menisit, jos maamme joutuisi
sotatilanteeseen ja oma henkesi olisi uhattu?
Ottaisitko avun vastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862