Fearless
Stronger without you
Leave me alone
Black ice
Go go
How can i miss you
sitte vielä yx juttu joka ei liity näihin biiseihin
vaan erääseen tällä käyneellä palstalla nimimerkki:ressi-rami
se viesti missä vähän tuota käsitit asioita väärin niin haluaisin oikaista tässä yhden jutun
toivottavasti luet tän viestin
Sanoin että Annaa fanittaa SUURIMMAKSI osaksi pikkutytöt
ja sinä vastasit tähän että olen kateellinen toiselle kauniille menestyvälle tytölle.:/
mulle menestys on sitä että on perhe ja ystävät mä oon itsekin kaunis ja mulla on lauluääntä
ja mun mielipide on se että Anna Abreu ei ole hyvä laulaja mutta mä tykkään yhdestä hänen biisistään se ei tee musta fania.OLENKO NYT KATEELLINEN?LOL ÄLYYTKÖ NYT MITÄ YRITÄN TÄSSÄ KERTOA.jokaisella on omat mielipiteet ja on surullista ettet ymmärrä vaikka olet jo vanha(profiilistasi päätellen)
mä en ymmärrä ihmisiä jotka sanovat toisilleen "olet kateellinen" kysehän on vain mielipiteistä.
Hanna Pakarisen parhaat biisit
4
832
Vastaukset
- on tarpeeksi
potentiaalia,niin mikset sitten ole saavuttanut jo vähintäänkin samaa kuin Anna:D Taidat näköjään sittenkin olla perustavis verrattuna Annaan... varmaan vielä alaikäinenkin;)Niin ja sun "menestystä" ei voi kuitenkaan verrata samassa kategoriassa Annan musiikillisten meriittien kanssa.
- tyttö.
koska julkisuudessa on paljon kestämistä ja tällei.ja en haluaisikaan saavuttaa samaa kuin Anna miks haluaisin koska mä oon tyytyväinen omaan elämään ja mitä pahaa mä oon tehny että kaikki "hyökkää mun kimppuun"?
- tyttö.
mutta mulle on menestystä se että mulla on lauluääntä ja laulan omaksi ilokseni,kauneus ja se että on perhe ja ihania kavereita :D
peace!Mä toivon ettei kukaan ottaisi itseensä tästä, mä vaan aattelen näin.
ps.kirjoitusvirheet voivat olla mahdollisia tähän aikaan illasta. - tyttö.
Joten olen iloinen myös Annan puolesta.
Anteeksi jos käsititte väärin
Hyviä päivänjatkoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768