Hanna Pakarisen parhaat biisit

tyttö.

Fearless
Stronger without you
Leave me alone
Black ice
Go go
How can i miss you

sitte vielä yx juttu joka ei liity näihin biiseihin

vaan erääseen tällä käyneellä palstalla nimimerkki:ressi-rami

se viesti missä vähän tuota käsitit asioita väärin niin haluaisin oikaista tässä yhden jutun
toivottavasti luet tän viestin

Sanoin että Annaa fanittaa SUURIMMAKSI osaksi pikkutytöt
ja sinä vastasit tähän että olen kateellinen toiselle kauniille menestyvälle tytölle.:/

mulle menestys on sitä että on perhe ja ystävät mä oon itsekin kaunis ja mulla on lauluääntä

ja mun mielipide on se että Anna Abreu ei ole hyvä laulaja mutta mä tykkään yhdestä hänen biisistään se ei tee musta fania.OLENKO NYT KATEELLINEN?LOL ÄLYYTKÖ NYT MITÄ YRITÄN TÄSSÄ KERTOA.jokaisella on omat mielipiteet ja on surullista ettet ymmärrä vaikka olet jo vanha(profiilistasi päätellen)

mä en ymmärrä ihmisiä jotka sanovat toisilleen "olet kateellinen" kysehän on vain mielipiteistä.

4

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tarpeeksi

potentiaalia,niin mikset sitten ole saavuttanut jo vähintäänkin samaa kuin Anna:D Taidat näköjään sittenkin olla perustavis verrattuna Annaan... varmaan vielä alaikäinenkin;)Niin ja sun "menestystä" ei voi kuitenkaan verrata samassa kategoriassa Annan musiikillisten meriittien kanssa.

• tyttö.

koska julkisuudessa on paljon kestämistä ja tällei.ja en haluaisikaan saavuttaa samaa kuin Anna miks haluaisin koska mä oon tyytyväinen omaan elämään ja mitä pahaa mä oon tehny että kaikki "hyökkää mun kimppuun"?

• tyttö.

mutta mulle on menestystä se että mulla on lauluääntä ja laulan omaksi ilokseni,kauneus ja se että on perhe ja ihania kavereita :D

peace!Mä toivon ettei kukaan ottaisi itseensä tästä, mä vaan aattelen näin.

ps.kirjoitusvirheet voivat olla mahdollisia tähän aikaan illasta.

• tyttö.

Joten olen iloinen myös Annan puolesta.

Anteeksi jos käsititte väärin

Hyviä päivänjatkoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 81
      5047
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4869
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4268
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3058
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2699
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2596
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      53
      2247
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2221
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1850
    Aihe