Miksi ihmeessä kauhavalaisilla ei ole omaa palstaa? Kauhavan väkiluku ylittää nykyään Lapuan ja Kauhajoen väkiluvun, mutta siitä huolimatta ei ole katsottu tarpeelliseksi perustaa Kauhavalle omaa palstaa. Epäoikeudenmukaista jos mikä! Samoin Alajärvelle voisi perustaa oma palsta.
Kauhavalle oma palsta!
7
465
Vastaukset
- ei saa,
jos ei itte hommaa! http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000004&conference=4500000000001900&subcat=1864
- minä olen
voi voi ....
se on hyvä että ne pikkukylien asukkat keskustelevat jo täällä kun muutaman hetken kuluttua ne on kumminkun liittymässä meidän Lapuaan niin ei tartte tehdä omia sivuja.Kyllä teikäläisten kanssa moni on neuvotellu, mutta kukaan ei halua teihin liittyä:D Te ootta jääny aivan yksin ja yksin jäättekin, ellei oo sellainen konkkakunta liittymässä teihin, jolle on oikeastaan pakko solmia liitos.
- sä konkkakunnalla
mave kirjoitti:
Kyllä teikäläisten kanssa moni on neuvotellu, mutta kukaan ei halua teihin liittyä:D Te ootta jääny aivan yksin ja yksin jäättekin, ellei oo sellainen konkkakunta liittymässä teihin, jolle on oikeastaan pakko solmia liitos.
Kauhavaa?
- tätä samaa vanhaa...
sä konkkakunnalla kirjoitti:
Kauhavaa?
Heheheheeee kun oli hyvä vitsi. Vaikka Lapuan johtoroikka varmaan viljelee kyseistä huumoria runsaastikin keskenään, niin pitää kuitenkin pysytellä realiteeteissa. Kauhava on hoitanut homman kotiin ja kasvattanut kokonsa kaksinkertaiseksi. Lapua naureskelee muille ja muut kunnat nyrpistelee Lapualle.
- kauhavalaisille
pitää saada oma palsta! Pysyvät paremmin omalla hiekkalaatikollaan, eivätkä tule kadehtimaan ja vittuilemaan tälle sivulle.
- hyvä ehdotus.
Hei, mulla on hyvä ehdotus. Aina kun Lapuan johtotroikka saa pyyhkeitä ja joutuu ahtaalle, niin käännetään asia kauhavalaisten syyksi. Silloin koko johtotroikan virhe unohtuu ja lapualaisille tulee parempi mieli kun saa naureskella kauhavalaisille. Ja taas on kaikki hyvin ja Lapuan johtotroikka saa leikkiä rauhassa omaa piirileikkiään. Kumma kun ne ei ole kauempaa viihtyny koulussa. Luulisi, että säkenöivä äly olisi hyvinkin viihtynyt sivistyksen ja kirjojen parissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794