Kauhistuin, kun huomasin mukavien pedofiilejä ja homoja koskevien viestinaloitusteni hävinneen. Mietin syytä tähän omituiseen tapaukseen ja tuli mieleeni, että voisiko tällä olla ateistien seksuaalisen suuntautumisen kanssa tekemistä?
Moni palstalainen tuntee voimakkaita homosympatioita, ehkä juuri oman seksuaalisen suuntautumisensa johdosta. Tunnen minäkin tosin aivan erisyistä, olen homohuumorin rakastaja, minusta homokulttuuri on aivan hauska asia. Olen pahoillani, jos loukkasin jotakuta homoseksuaalia, vaikka kirjoitukseni ei ollut loukkaavaksi tarkoitettu.
Pedofiilialoitukseni katoamiseen en edes ota kantaa, mietin vaan, että oliko se Jammu setä ateisti.
Itse olen seksuaaliselta suuntautumiseltani, kuten kaikessa muussakin saatananpalvoja.
Ateistien seksuaalinen suuntautuminen?
39
898
Vastaukset
- Retrohetero
Lordia samalla kun runkkaat? Ihan mielenkiinnosta
kysyn...- Norjanheinäperhonen
En kuuntele lordia, se on sellaista 11-16 vuotiaitten juttuja. Kuten on tuo runkkausharrastuksesisikin, ehkä sinun kannattaisi kasvaa ulos siitä lasten satanistimaailmasta ja aikuistua?
- Retrohetero
Norjanheinäperhonen kirjoitti:
En kuuntele lordia, se on sellaista 11-16 vuotiaitten juttuja. Kuten on tuo runkkausharrastuksesisikin, ehkä sinun kannattaisi kasvaa ulos siitä lasten satanistimaailmasta ja aikuistua?
kun luulin "saatananpalvonta-seksuaalin"
tarkoittavan sitä, että kuunnellaan Lordia ja
vedetään käteen..
Mutta ilmeisesti se tarkoitaakin sitä, että
kuunnellaan PMMP:tä ja runkataan..
"Kuten on tuo runkkausharrastuksesisikin, ehkä sinun kannattaisi kasvaa ulos siitä lasten satanistimaailmasta ja aikuistua?"
Just vartti sitten panin muijaani takaapäin, ja
tultiin yhtäaikaa, oli aika vitun hienoa.
Sinä et ilmeisesti tuollaisesta tiedä mitään?
Olisikohan sinun aika aikuistua ja lopettaa
jonkun mielikuvitusolennon palvominen? - Norjanheinäperhonen
Retrohetero kirjoitti:
kun luulin "saatananpalvonta-seksuaalin"
vedetään käteen..
Mutta ilmeisesti se tarkoitaakin sitä, että
kuunnellaan PMMP:tä ja runkataan..
"Kuten on tuo runkkausharrastuksesisikin, ehkä sinun kannattaisi kasvaa ulos siitä lasten satanistimaailmasta ja aikuistua?"
Just vartti sitten panin muijaani takaapäin, ja
Sinä et ilmeisesti tuollaisesta tiedä mitään?
Olisikohan sinun aika aikuistua ja lopettaa
jonkun mielikuvitusolennon palvominen?"kun luulin "saatananpalvonta-seksuaalin"
vedetään käteen.. "
Sinulla onkin aina ollut vastaavanlaisia mielipiteitä.
"Mutta ilmeisesti se tarkoitaakin sitä, että
kuunnellaan PMMP:tä ja runkataan.. "
No, se on vähän normaalimpaa. Eli siis naisistakin runkkaan, mielestäsi?
"Just vartti sitten panin muijaani takaapäin, ja
Sinä et ilmeisesti tuollaisesta tiedä mitään? "
Miten minä voisin tietää, että harrastit naisesi kanssa juuri äsken jotakin, jos et sitä kertoisi?
"Olisikohan sinun aika aikuistua ja lopettaa
jonkun mielikuvitusolennon palvominen? "
Kun et tiedä yhtikäs mitään, niin et sitten tiedä.
- e.k.v
Olen niin hetero ettei tuota ongelmia vaikka homoksi epäilläänkin toisinaan heidän puolustamisensa takia.
Ovat pääosin sen verran fiksua ja hienoa porukkaa, että olen jopa ylpeä jos heihin rinnastetaan.
Omasta indentiteetistään epävarmathan ne niitä suurimpia tuomitsijoita ovat ;)- Norjanheinäperhonen
Ei yhtään loukkaava, vähän niin kuin aloitukseni.
Pitäisiko sinun mielestäsi oma viestisi poistaa? - e.k.v
Ei yhtään loukkaava, vähän niin kuin aloitukseni.
Pitäisiko sinun mielestäsi oma viestisi poistaa?En ole koskaan poistanut yhtäkään omaa viestiäni. Se mikä on sanottu, on sanottu. Pelkurit ja raukat ne viestejä poistelee ja ovat mukamas parempia ihmisiä sen jälkeen.
- e.k.v
e.k.v kirjoitti:
En ole koskaan poistanut yhtäkään omaa viestiäni. Se mikä on sanottu, on sanottu. Pelkurit ja raukat ne viestejä poistelee ja ovat mukamas parempia ihmisiä sen jälkeen.
...poistin. Lähti vahingossa ennen kuin kirjoitettua sen loppuun niin piti poistaa ja sitten julkaista kokonaisena.
- Norjanheinäperhonen
e.k.v kirjoitti:
En ole koskaan poistanut yhtäkään omaa viestiäni. Se mikä on sanottu, on sanottu. Pelkurit ja raukat ne viestejä poistelee ja ovat mukamas parempia ihmisiä sen jälkeen.
"En ole koskaan poistanut yhtäkään omaa viestiäni"
Vihjaatko epäsuorasti, että sinulla saattaisi olla jotain toistenkin viestien poistamista vastaan? - e.k.v
"En ole koskaan poistanut yhtäkään omaa viestiäni"
Vihjaatko epäsuorasti, että sinulla saattaisi olla jotain toistenkin viestien poistamista vastaan?En vihjannut. Joskus viestin poistaminen on perusteltua. Tarkoitin juuri sitä mitä sanoin. Omia viestejäni en poistele sen takia että katuisin sanojani.
Enkä kyllä muista että olisin koskaan suuremmin katunutkaan. Ehkä tullut jotakuta turhan pahalla valinnalla haukuttua mutta ei sen kummempaa.
- gyrus
kun satuin kai suunnilleen ekana paikalle.
Olen ateisti, hetero ja vakituisessa heterosuhteessa. Paras naispuolinen ystäväni on lesbo. Minusta on ihan sama onko homo tai hetero tai siltä väliltä. Seksuaalinen kanssakäyminen on aikuisten ja tasavertaisten kumppanien kesken aina heidän oma asiansa. Lapsiin ei pidä missään tapauksessa kajota seksuaalisesti. Eikä eläimiin. Minulla ei ole tähän muuta sanottavaa, paitsi että jännittävää nähdä, millaisia vastauksia tähän tulee.- Norjanheinäperhonen
"Minusta on ihan sama onko homo tai hetero tai siltä väliltä. "
On sillä väliä, ei kannattaisi valehdella. Miksi valehtelet, se on ongelmani. - gyrus
"Minusta on ihan sama onko homo tai hetero tai siltä väliltä. "
On sillä väliä, ei kannattaisi valehdella. Miksi valehtelet, se on ongelmani.samantekevää, mutta mikä siinä sinulle on hankalaa? En minä väheksy sitä jos koet sen ongelmaksi. Puhuin vain itsestäni, sorry jos olin epätarkka.
Voihan jollakin olla esim. sellainen kasvatus, että homous tuottaa päänvaivaa, mutta onneksi ollaan jo sellaisessa historan vaiheessa, että asioita voi pohdiskella ilman pahempia ahdistuksia. Enemmän kuin homous tai heterous minua kiinnostaa ihmisyys sinänsä. - Norjanheinäperhonen
gyrus kirjoitti:
samantekevää, mutta mikä siinä sinulle on hankalaa? En minä väheksy sitä jos koet sen ongelmaksi. Puhuin vain itsestäni, sorry jos olin epätarkka.
Voihan jollakin olla esim. sellainen kasvatus, että homous tuottaa päänvaivaa, mutta onneksi ollaan jo sellaisessa historan vaiheessa, että asioita voi pohdiskella ilman pahempia ahdistuksia. Enemmän kuin homous tai heterous minua kiinnostaa ihmisyys sinänsä.Ei se ole samantekevää. Oikein olisi, jos kirjoittaisit, että et syrji heitä.
Ei se ole samantekevää. Oikein olisi, jos kirjoittaisit, että et syrji heitä.
sua pedofiili kiinostaa muiden suuntautumiset?
- gyrus
Syrji ketä?
Miksi minä syrjisin ketään? - Norjanheinäperhonen
edvard74 kirjoitti:
sua pedofiili kiinostaa muiden suuntautumiset?
Ole jo uhannut murhata ja asenteesi on sellainen, tervetuloa!!!
Keksi vielä lisää törkeitä kunnianloukkauksia näitten julkisten pedofiililoukkaustesi lisäksi juttuja ja tule oikeasti murhaamaan!!!!!
Nämä ovat vitun vakavia rikoksia, joita teet koko ajan!!! - Norjanheinäperhonen
gyrus kirjoitti:
Syrji ketä?
Miksi minä syrjisin ketään?Se on minunkin asenteeni.
Ole jo uhannut murhata ja asenteesi on sellainen, tervetuloa!!!
Keksi vielä lisää törkeitä kunnianloukkauksia näitten julkisten pedofiililoukkaustesi lisäksi juttuja ja tule oikeasti murhaamaan!!!!!
Nämä ovat vitun vakavia rikoksia, joita teet koko ajan!!!ihan itse hoitaa.
Vähän parempi syy tarvis olla että linnaan menis.
En kyllä vaan löytänyt kohtaa jossa olisin sua uhkaillut, missäs se nyt olikaan?- Norjanheinäperhonen
edvard74 kirjoitti:
ihan itse hoitaa.
Vähän parempi syy tarvis olla että linnaan menis.
En kyllä vaan löytänyt kohtaa jossa olisin sua uhkaillut, missäs se nyt olikaan?Vai uhkaatko nyt jo kiduttaa yms., hengiltä?
Vai uhkaatko nyt jo kiduttaa yms., hengiltä?
Taitaa olla lukihäiriö.
- Norjanheinäperhonen
edvard74 kirjoitti:
Taitaa olla lukihäiriö.
"Taitaa olla lukihäiriö."
Nyt on jo vähän lievempiä kunnianloukkauksia, eikä edes murhalla tai itsemurhalla uhkauksia: VAU Norjanheinäperhonen kirjoitti:
"Taitaa olla lukihäiriö."
Nyt on jo vähän lievempiä kunnianloukkauksia, eikä edes murhalla tai itsemurhalla uhkauksia: VAUkäsityksesi selkeällä tekstillä.
aikaisemmin kirjoitit näin. Minä vihaan lapsia, joten pedofiilit ovat mielestäni ihan ok.
Jos tuollaista lausuisit jossakin julkisesti missä paikalla lapsien vanhempia niin en usko että ne kaikki hymyilisivät.
Siinä yksinkertaisesti pointti!- Kössönöm
jos sinä et kirjoittaisi tänne yhtään mitään.
Miten joku voi olla noin sekaisin? - Norjanheinäperhonen
Kössönöm kirjoitti:
jos sinä et kirjoittaisi tänne yhtään mitään.
Miten joku voi olla noin sekaisin?Te todella taidatte olla aivan täysiä homoja ja homonrakastajia, kun ystävällisistäkin jutuista suututte. En ole pahoillani, koska en ole edes loukannut sinua.
Enkä tule enää tänne SINUN palstallesi. - Norjanheinäperhonen
edvard74 kirjoitti:
käsityksesi selkeällä tekstillä.
aikaisemmin kirjoitit näin. Minä vihaan lapsia, joten pedofiilit ovat mielestäni ihan ok.
Jos tuollaista lausuisit jossakin julkisesti missä paikalla lapsien vanhempia niin en usko että ne kaikki hymyilisivät.
Siinä yksinkertaisesti pointti!"Minä vihaan lapsia, joten pedofiilit ovat mielestäni ihan ok. "
Mutta tuo ei ollut viestin idea viestissä vertasin pedofiilejä, niihin ketkä jollain keinolla saivat sen lapsilauman vainomaan minua. - Kössönöm
Te todella taidatte olla aivan täysiä homoja ja homonrakastajia, kun ystävällisistäkin jutuista suututte. En ole pahoillani, koska en ole edes loukannut sinua.
Enkä tule enää tänne SINUN palstallesi.Kuten myös, että olet sekaisin. Minkäs minä sille voin. Menisit lääkäriin.
Olet se sairas tyyppi joka pitää pedofiileistä ja vihaat lapsia.
Menisit ulos julkisesti ilmoittamaan tuon saman niin voidaan uutisista sitten lukea mistä sun jäänteet löytyi.
Jammu on uskis.- Norjanheinäperhonen
"Olet se sairas tyyppi joka pitää pedofiileistä "
Tuo on vale sori, jos loukkasin homouttasi ym. Ei ollut edes loukkaavaa tekstiä, en vain voi ymmärtää kaltaisiasi!
"Menisit ulos julkisesti ilmoittamaan tuon saman niin voidaan uutisista sitten lukea mistä sun jäänteet löytyi. "
Suora uhkaus murhalla, itse luomasi olkiukon takia. Ajattelit jotain tällaista kenties:" Jee luon perhosesta kuvittelleeisen olkiukon, väitän tällaista ja murhaan sen ja väitän sen sanoneen niin, jippii ja jippiaijeee." Norjanheinäperhonen kirjoitti:
"Olet se sairas tyyppi joka pitää pedofiileistä "
Tuo on vale sori, jos loukkasin homouttasi ym. Ei ollut edes loukkaavaa tekstiä, en vain voi ymmärtää kaltaisiasi!
"Menisit ulos julkisesti ilmoittamaan tuon saman niin voidaan uutisista sitten lukea mistä sun jäänteet löytyi. "
Suora uhkaus murhalla, itse luomasi olkiukon takia. Ajattelit jotain tällaista kenties:" Jee luon perhosesta kuvittelleeisen olkiukon, väitän tällaista ja murhaan sen ja väitän sen sanoneen niin, jippii ja jippiaijeee."itse pidä sua sen arvoisena.
En usko että on vaikeaa löytää isää tai äitiä joka tuollaisen haluaisi kylmänä nähdä.
Muistatko kirjoituksesi jossa sanoit että vihaat lapsia joten pedofiilit ovat mielestäsi ok ?
Otsikkona tais olla: Mitä mieltä olette pedofiileistä.- Norjanheinäperhonen
edvard74 kirjoitti:
itse pidä sua sen arvoisena.
En usko että on vaikeaa löytää isää tai äitiä joka tuollaisen haluaisi kylmänä nähdä.
Muistatko kirjoituksesi jossa sanoit että vihaat lapsia joten pedofiilit ovat mielestäsi ok ?
Otsikkona tais olla: Mitä mieltä olette pedofiileistä.Älä jauha paskaa, teit suoran uhkauksen murhalla.
Älä jauha paskaa, teit suoran uhkauksen murhalla.
Kun en vielläkään löydä.
Et viitsis näyttää?- Norjanheinäperhonen
edvard74 kirjoitti:
Kun en vielläkään löydä.
Et viitsis näyttää?"Menisit ulos julkisesti ilmoittamaan tuon saman niin voidaan uutisista sitten lukea mistä sun jäänteet löytyi. "
Niin ainoa asia jonka jätit mainitsematta oli, että kenelle mainita. Mutta onneksi sentään pyysit toisessa viestissä minua murhaamaan itseni, jotta tämä kenelle ei ole ollenkaan epäselvä tapaus. Haluaisitko kenties avustaa minua jollain tavalla tuossa itsemurhassa, vai väitätätkö, ettet sitäkään löydä? Norjanheinäperhonen kirjoitti:
Niin ainoa asia jonka jätit mainitsematta oli, että kenelle mainita. Mutta onneksi sentään pyysit toisessa viestissä minua murhaamaan itseni, jotta tämä kenelle ei ole ollenkaan epäselvä tapaus. Haluaisitko kenties avustaa minua jollain tavalla tuossa itsemurhassa, vai väitätätkö, ettet sitäkään löydä?sekään oikein kiinosta.
Saat selviytyä ominpäin.
Kieltäydyin nimittäin jo ekasta avun pyynöstäsi.
Sori.- Norjanheinäperhonen
edvard74 kirjoitti:
sekään oikein kiinosta.
Saat selviytyä ominpäin.
Kieltäydyin nimittäin jo ekasta avun pyynöstäsi.
Sori.Et siis halua vaikuttaa itsemurhaan millään lailla, vaikka äsken kehotit siihen?
Etkä halua enää murhatakaan minua?
En näe sitten oikeasti mitään ongelmaa, innostuitko kenties liikaa? Norjanheinäperhonen kirjoitti:
Et siis halua vaikuttaa itsemurhaan millään lailla, vaikka äsken kehotit siihen?
Etkä halua enää murhatakaan minua?
En näe sitten oikeasti mitään ongelmaa, innostuitko kenties liikaa?En alun alkaenkaan ole sua uhkailut.
Jos olisin niin seisoisin kyllä sanojeni takana.- Norjanheinäperhonen
edvard74 kirjoitti:
En alun alkaenkaan ole sua uhkailut.
Jos olisin niin seisoisin kyllä sanojeni takana.Tuli vaan pelon sijaan vihan tunteita,joten olisin mielelläni oikeasti toivottanut tervetulleeksi. Minä pysyn tämän päivän sanojeni takana.
Tuli vaan pelon sijaan vihan tunteita,joten olisin mielelläni oikeasti toivottanut tervetulleeksi. Minä pysyn tämän päivän sanojeni takana.
olisi halunnut minut sinne.
Olen ollut paikoissa joista normi kansa ei ole edes lukenut.- Norjanheinäperhonen
edvard74 kirjoitti:
olisi halunnut minut sinne.
Olen ollut paikoissa joista normi kansa ei ole edes lukenut.Joten pysyin sanoissani, oleko mistä alamaailman jengistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827