Kunnianloukkaus syynä ihmisvihaan

Saatana ei polvistu ihmisiä

Maailmanloppu. En malta odottaa. Kun se tapahtuu Juoskaa karkuun
monta kilometriä käsittämättömän valtavaa
kiveä joka luultavasti saapuu 22.12 2012.
Kun se iskeytyy aurinko peittyy
pitkäksi aikaa savuun ja kaikki kuolemme.

Jumala on syynä kun kärsin elämästä
hän on syynä koko sairaaseen ihmiskuntaan.

Eniten halveksin sitä kun puhutaan toisten seläntakana. Minä jumalaa suurempi
en puhu toisista tajuan kuinka idiootteja olette.

Kaikki ihmisviha sai alkunsa kun minua alettiin vakavasti kunnianloukkaamaan 1,5 sitten.
Otin lääkärin määräämää stella 10mg unilääkettä.
En muista oikeastaan aamulla mitään ja minua on nauhoitettu ja kuvattu ja ne on koonneet minusta kokonaisuuden levyille jotta minua aletaan vihaamaan. Tutut eivät tervehdi ja pitävät tyhmänä.

Muistatteko kun jumala loi saatanan?
hän oli kiltti enkeli aivan kuin muut.
Kun jumala loi ihmisen tuhannet enkelit polvistuivat saatana ei. Koska tajusi kuinka sairas paska ihminen on.

Saatana pystyy melkein mihin vain.
Uskon että hän on todella,todella kauan jotenkin kerännyt voimia ja yhdessä demonien kanssa
jotenkin saaneet luotua sen kiven joka iskee maahan. Sitten kun maailmaloppuu saatana luo ihmisen joka ei kunnianloukkaa toisia ja lähetä stella nauhoja ympäri maailmaa. Nehän voi laittaa sen nettiin viikoksi. Sitten poistavat ja vaihtavat nimeä jotta mahdollisimman moni näkee.

12

728

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saatana ei polvistu ihmisiä

Tiedättekö mikä on vaikeinta ja ahdistavinta?
      papit mitkä lie sanovat että häpäisen itsemurhalla jumalaa ja joudun aidan viereen.

MINÄ JOS JOKU JOUTAISI LEHTEEN KUINKA MINUA KUNNIANLOUKATAAN JA SE VIE HAUTAAN ASTI.
      EN KAIPAA KUULUISUUTTA TAHDON VAIN ETTÄ MAAILMA TIETÄÄ MITÄ MINULLE TEHTIIN!!!!

• Saatana ei polvistu ihmisiä

ENITEN HÄPEÄN SITÄ MITÄ PORUKAT JOUTUVAT KESTÄMÄÄN.
        POIKA TEKI ITSEMURHAN. VAIKKA EN OLISI ILMAN KUNNIANLOUKKAUSTA SITÄ TEHNYT.

HAIL SATAN.

• loukkaannuin herkasti

kun tulin vanhemmaksi, huomasin etta jolla on puhdas omatunto, ei pysty loukkaantumaan
      silla han on panssaroitu.

On parempi etta han itse joutuu vastaamaan Jumalan edessa.

Vain rikollinen loukkaantuu pelatesssaan paljastuvansa.

Oikea ihminen ei edes usko puheita ilman todisteita, ja sittenkinm punnitsee ne.

• raamattupalstalle,

siellä on joku Suni joka mielellään keskustelee Saatanasta.

• JonathanCross

Saatanan toiminnan motiivina on kosto. Saatanassa ei ole rakkautta ihmistä kohtaan. Ihminen on saatanalle välikappale jonka kautta hän kostaa Jumalalle koska ei voi vahingoittaa suoraan Jumalaa niin hän pyrkii vahingoittamaan ihmistä ja sitä kautta Jumalaa. Saatanassa ei ole totuutta tai oikeutta hän on kaiken pahuuden ja saastaisuuden alku ja juuri. Sana demon tulee sanasta DEM ON eli kirous päällä Jumala on kironnut langenneet enekelit ja saatanan eikä heidän välillään ole koskaan rauha mahdollinen. Jumala on rakkauden, totuuden, oikeuden, kunnia, armon ja laupeuden Jumala. Jumalan on sellainen millainen Jeesus on hän on Jumalan täydellinen kuva ja on lunastanut sinut ja kutsuu sinua totuuden tielle ja lupaa kruunata sinut kerran kirkkauden kruunulla ja ikuisella elämällä jos olet hänelle kuuliainen. Siunausta elämääsi eräs kaidan tien kulkija Jeesuksessa Kristuksessa.

• ja varjelkoon

Sinua! Tämä alkuperäiselle kirjoittajalle!

• Että mihin pitäisi

Juosta maailmanloppua karkuun?

• kun se tapahtuu

mun 50 v synttäri päivä.Ainakin telkkarissa sanottiin niin.

• pimeinpäivä

ja vastaus.Kyllä olen sielun vihollinen ,kysykää vaikka ex-muijalta.

• heikkisätila
        pimeinpäivä kirjoitti:

ja vastaus.Kyllä olen sielun vihollinen ,kysykää vaikka ex-muijalta.

JonathanCross mistäs satukirjasta noi "tiedot" olet repäissyt. Mitäs sitten teette ku maailma ei lopu vuonna 2012?? Ennustatte uuden päivän??

Kun Jeesus raamatun mukaan sanoi että muka tulisi maailman loppu se oli vain yksi lukuisista raamatun käännösvirheistä joka tulkittiin väärin. Mitä Jeesus "tarkoitti" siinä kohdassa missä kuuluu "Olen kanssanne maailman loppuun asti" --> on käännösvirhe ja se menee oikeasti "Olen kanssanne ajan loppuun asti.

Jo muinaisessa astrologiassa on käsitetty että on eri aikoja, jotka kestävät vähän päälle 2000 vuotta. Joten se mitä jeesus meinasi tulkittiin väärin ja nyt on ihme hihhuleita julistamassa jotain vitun maailmanloppua! Kasvakaa ihmiset aikuisiksi, alkaa pikkuhiljaa kismittää tällänen uskovaisten päteminen asioista joista heillä ei ole faktoja. Nyt tuli loppuosassa vähän offtopiccia mutta olo helpotti huomattavasti :)

• lukenut

raamattua siinä luki että on olemassa peto=saatana? Ja Lucifer langennut enkeli.

• maailmaa ja ihmisiä

ja yrittää saada kaikki ihmiset sen puolelle jopa tosiuskovaiset. Saatana valehtelee ja haluaa että mahdollisimman moni joutuu kitumaan helvettiin iki-ajoiksi. Ja helvetistä ei voi pelastaa kukaan muu kuin Jeesus. Jeesus voitti Saatanan joskus kauan sitten ja sai avaimet Tuonelaan ja helvettiin. Jeesus on tie ja totuus.
      Saatana lupaa paljon hyvää: ikuista hyvää elämää jne. Mutta saatana valehtelee. Ei kannata tehdä mitään mitä Saatana käskee. Rukoilemalla, pahan hengen voi häätää pois Jeesuksen nimessä, jolloin paha henki jättää rauhaan. Tuon kerron ihan kokemuksesta. Olen uskovainen ja oon joskus miettiny semmosta mitä en oo halunnu miettiä ja samaan aikaan koneesta vielä katkes silloin netti joten en tiedä mitä pitäis ajatella. Ajattelin ihan ihmeellisiä asioita joita en halunnut miettiä! Ajattelin pitäiskö mun ryhtyä saatananpalvojaks, kumartaa ja ylistää saatanaa ja viiltää pedon merkki otsaan! Kyllä ajattelin noin ja ihan tahtomattani! Ajattelin vielä mitä sitten jos joudun helvettiin helvetissä voi olla ihan hauskaa ja mukavaa!
      Jälkeen päin ajattelin et miten ihmeessä oon voinu miettiä noin kamalia asioita! Rukoilin Jeesusta apuun, rukoilin että paha henki jättää rauhaan enkä mieti enää semmosta mitä en halua miettiä. Ja silloin kaikki se loppui, paha henki ei enää yrittänyt saada mua puolelleen. Varoitan: Saatana valehtelee ja vihaa ihmisiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      66
      4454
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      104
      3727
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      108
      3341
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      21
      1906
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1893
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      87
      1139
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      89
      903
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      851
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      109
      845
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      23
      774
    Aihe