Kaikesta tällä palstalla esitetyistä väitteistä huolimatta Perussuomalaiset etenee jokseenkin samoilla teemoilla kuin IPU - erona että IPU kuihtuu.
Tämä tietysti harmittaa IPUlaisia ja Pietulaisia.
Mitä IPU aikoo tehdä asian korjaamiseksi?
PERUSSUOMALAISET ETENEE!
5
221
Vastaukset
- jatkossakaan
natsihenkisyyteen ja vihanlietsontaan, vaatien väkivaltaisia ratkaisuja ongelmiin - kuten peruSS. -Siinä olennaisin ero. Suomessa on jo muutenkin kauhistuttavan paljon väkivaltaa, että IPU lähtisi sitä vielä vaatimaan lisää.
IPU on inhimillinen vaihtoehto kautta maan. - AskoH
Itsekin uskon, että PS etenee. Mutta pyrin äänestämään niin, että gallupit eivät minuun vaikuta. Jos PS tekee selväksi, että se todella pyrkii irrottamaan Suomen EU:sta, IPU voidaan tarpeettomana lopettaa.
Vantaalla 2.2.2009 Asko Huttunen- mieltä
"Jos PS tekee selväksi, että se todella pyrkii irrottamaan Suomen EU:sta, IPU voidaan tarpeettomana lopettaa."
-Minä olen eri mieltä, mutta asia ei ole ajankohtainen, koska ps:sista ei ole vaihtoehdoksi eu-asiassakaan. - AskoH
mieltä kirjoitti:
"Jos PS tekee selväksi, että se todella pyrkii irrottamaan Suomen EU:sta, IPU voidaan tarpeettomana lopettaa."
-Minä olen eri mieltä, mutta asia ei ole ajankohtainen, koska ps:sista ei ole vaihtoehdoksi eu-asiassakaan.No joo, kannattaa varmaan pitää rekisterissä ja jonkinlaisessa toiminnassa, vaikka PS lupaisisikin ryhtyä selvästi ajamaan eroa EU:sta, koska voivathan ne pettää. Kun on kerätty kovalla työllä 5000 nimeä puolueen rekisteröimiseksi, kai se kannattaa pitää käyttövalmiina täydet 8 vuotta, vaikka ei aiempaa suurempaa kannatusta saisikaan ensi eduskuntavaaleissa.
Vantaalla 3.2.2009 Asko Huttunen
- puhkeavat
Kuplat yleensä puhkeavat ajan kanssa.
Ps:n eteneminen perustuu siihen, että puolue näyttää olevan eu-kriittinen tai -vastainen.
Kriittinen se varmaan onkin, mutta mitään todellista vaihtoehtoa ps ei ole esittänyt eikä juuri kukaan ole sellaista edes vaatinut.
Soinin löysät puheet "missä eu, siellä ongelma" menevät kansaan ja kannatus kasvaa. Entä mitä puheista seuraa? Lisää löysiä puheita, jotka menevät kansaan. Joskus vielä vaaditaan tekojakin.
Mitä ne tulevat olemaan, on arvoitus. Soini on itse sanonut, että ps:ssa on erilaisia kantoja eu-jäsenyyteen ja verotukseen. Niin on myös nato-jäsenyyteen, jota Soini on viime keväänä kannattanut.
IPU:n kannattaa keskittyä omaan tekemiseensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711273Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8210415- 514483
- 244187
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni164132Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv363940Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573839No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413663- 573379
- 423075