Kuolleen viimeinen tervehdys?

vai mitä...

Pakko taas kirjoittaa tänne kuinka kaikki henget eivät ilmestyessään voi olla mitenkään saatanasta ja että nämä enneunet, telepatiat ja muut joillakin on tosiaan lähes arkipäivää. Olen kertonut täällä suvussani voimakkaanakin joillakin jäsenillä ilmenevästä selvännäkö/enneuni/telepatia taipumuksesta.

No nyt taas tämä äitini, jolla tätä on ollut aina, ja jolle hengetkin ovat elämässään aina silloin tällöin käyneet juttelemassa, näki seuraavan unen toissa yönä:

Äitini joka on itsekin fyysisesti aika sairas, oli unessa laittanut suuren mansikkamaan pellollemme, mitä siinä sit naureskelikin, että minä joka en edes tahdo tuvasta ulos päästä, olin alkanut oikein viljelemään! Siellä kasvoi suuria, suurempia ja mehevämpiä mansikoita kuin ikinä valtoimenaan, niinpä yhtäkkiä naapurin rouva, viisissäkymmenissä oleva, oli ilmaantunut myös sinne mansikkamaalle ja pyytänyt saada ottaa noita upeita mansikoita äitini pellolta. Sitä äitini oli ihmetellyt, kun tällä naapurilla oli itselläänkin vieläkin isompi mansikkamaa mansikoita täynnä.

Tämä rouva oli sitten siinä jotain sanonut syyksi vaan, että "kun ne aina minua riskaa siellä, ja minä olen niin sairas". Oli ollut niin iloinen, kun sai näitä äitini mansikoita ottaa.

Tämän unen soitti äitini minulle heti aamulla herättyään, koska se hänestä oli niin kovin selkeä ja siinä oli taas se erikoinen toden tuntu...hän oli kovasti huolissaan tästä naapurin rouvasta, kun tiedettiin että hänellä oli ollut takana vaikea sairaus. Epäili vielä että kun ei ole näkynyt nyt vähään aikaan, niin voi olla sairaalassa hoidettavana.

Ei mennyt kuin pari tuntia tuosta soitosta minulle, äiti soitti uudelleen, oli saanut tiedon, että se naapurin rouva oli sitten kuollut.

Äitini oli ihmeissään taas tästä että osui näin lähelle tämä uni ja poismeno. Eikä kovin iloinen, mutta minkäs teet, ei ollut eka kerta kun näki unessa tälläistä ja tämäntyyppistä.

Oliko se jo kuolleen viimeinen tervehdys vai mitä? Kunhan nyt kirjoitin tänne tämänkin tarinan.
Ja eikä sitten auta, vaikka pyydät Jumalaa lopettamaan tälläisen, jos se on väärin, on kokeillut sitäkin, hänelle on vaan annettu tälläinen kyky.

6

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väittäneetkään

että KAIKKI henget olisivat saatanasta. Tätä väittävät vain uskovien tietoa vastustavat.

Onko äitisi uudestisyntynyt uskova? Jos ei, hänen kannattaisi mennä johonkin vapaan suunnan seurakuntaan esirukoiltavaksi.

• uskova?

Mutta äitini on kyllä aina uskonut Jumalaan, Jehovan todistajat, helluntailaiset ovat koettaneet saada häntä mukaansa, mutta hän haluaa pitäytyä omassa uskossaan, joka on kyllä vahva. En silti sano, että se olisi ihan perinteistä uskoa, ei hän ainakaan näine selvännäkökykyineen muineen sitä ole. Hän ei ole sellainen uskova, joka kävisi hartaasti kirkossa tai uskovaisten kokouksissa, eikä hän enää jaksaisikaan kuntonsa puolesta. Eikä hän ole sellainenkaan joka toisi uskoansa hartaasti julki eri tilanteissa, hänen uskonsa on omassa sisimmässään.

• eetteri*
        uskova? kirjoitti:

Mutta äitini on kyllä aina uskonut Jumalaan, Jehovan todistajat, helluntailaiset ovat koettaneet saada häntä mukaansa, mutta hän haluaa pitäytyä omassa uskossaan, joka on kyllä vahva. En silti sano, että se olisi ihan perinteistä uskoa, ei hän ainakaan näine selvännäkökykyineen muineen sitä ole. Hän ei ole sellainen uskova, joka kävisi hartaasti kirkossa tai uskovaisten kokouksissa, eikä hän enää jaksaisikaan kuntonsa puolesta. Eikä hän ole sellainenkaan joka toisi uskoansa hartaasti julki eri tilanteissa, hänen uskonsa on omassa sisimmässään.

ns, paranormaaleihin ilmiöihin?

• jos henkien kohtaaminen
        eetteri* kirjoitti:

ns, paranormaaleihin ilmiöihin?

unessa ja joskus muistaakseni valveillakin on sitä, niin uskoo ja hänhän sisaruksineen nimenomaan näki jo lapsena sen enkelinkin.

• Jaffasetä
        uskova? kirjoitti:

johonkin uskomme. Kysymyksen oikea asettelu menee niin että kenen usko kantaa ikuisuuden rajan yli? Taivaaseen, Jeesuksen luo on vain yksi ainoa tie. Hän itse.

• M 25,7

..saavat ajattelemaan, ja kieltämättä niin usein "osuessaan" uskomaankin että kyseessä juurikin näitä tervehdyksiä. Yhdenkään ihmispolon on ihan turha huutaa ettei kuoleman myötä olisi mitään, sitä kun ei pieni ihminen yksinkertaisesti tiedä, mitä luoja onkaan kaikkeuteen luonut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      4
      3693
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      193
      3599
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      128
      3340
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3312
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      20
      2176
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1768
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      31
      1506
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32