Tässä ehdotukseni:
Turkmenistan
Burma
Valko-Venäjä
Pohjois-Korea
Nokian uusi kotimaa
9
148
Vastaukset
- OLLA LÄNTINEN
RUOTSI..
SIELÄHÄN URKITAAN JO.
SIELÄ ON OMA KRUUNUKIN..
NE JOTKA KUULUU EURORAHAMAIHIN NIIN NEHÄN OSTAA NOKIALAISIA KUN SUOMALAISET HAKEE JO HOPEAAKIN KRUUNU MAASTA.
PS.VALUUTA EURO TUHOHAAN SUOMALAITEN VIENNIN JA KOTIMARKKINATKIN..
LIIAN VAHVA EURO=TUHOAA EUROMAITEN TALOUDET KUN MIKÄÄN TAVARA EI MENE KAUPPAN.- Helinä-keiju3
Kuka niitä nyt edes viitsis vakoilla. Tyhmän näkösiä puhelimia joita ei edes tasavallan presidentti saa toimivaan (sentään Suomen taitavin ihminen). Siitä on video olemassa, olen nähnyt.
Nyt Nokia muka niin niin pelkää, että joku sitä vakoilis. Kysyn vaan että MIKSI vakoilis? - Sun mielipiteesi
Helinä-keiju3 kirjoitti:
Kuka niitä nyt edes viitsis vakoilla. Tyhmän näkösiä puhelimia joita ei edes tasavallan presidentti saa toimivaan (sentään Suomen taitavin ihminen). Siitä on video olemassa, olen nähnyt.
Nyt Nokia muka niin niin pelkää, että joku sitä vakoilis. Kysyn vaan että MIKSI vakoilis?Sinulla on yleensä perustellut mielipiteet ja esität ne hyvin. Nyt voisit kuitenkin miettiä vähän, mitä puhut!
Nokian lähtö on menetys Suomelle. Ellei täällä ole turvallista enää näille avaintoiminnoillekaan, lienee turvallisempaa järjestää ne siten, että tuotevakoilun valvontaan on mahdollisuus.
Meillä on vielä näköjään liikaa kommareita, joille ei mikään sovi.
Mitä hävettävää tai salattavaa sinulla on omassa työssäsi? - Helinä-keiju3
Sun mielipiteesi kirjoitti:
Sinulla on yleensä perustellut mielipiteet ja esität ne hyvin. Nyt voisit kuitenkin miettiä vähän, mitä puhut!
Nokian lähtö on menetys Suomelle. Ellei täällä ole turvallista enää näille avaintoiminnoillekaan, lienee turvallisempaa järjestää ne siten, että tuotevakoilun valvontaan on mahdollisuus.
Meillä on vielä näköjään liikaa kommareita, joille ei mikään sovi.
Mitä hävettävää tai salattavaa sinulla on omassa työssäsi?voivat kutsua poliisin paikalle. En hyväksy mitään ihmisten perusoikeuksien polkemisia miltään firmalta. Pelkkää itsekorostusta, että muka vakoiltas. Palkatkoon sellasia joihin voi luottaa.
- mielestäsi ...
Helinä-keiju3 kirjoitti:
voivat kutsua poliisin paikalle. En hyväksy mitään ihmisten perusoikeuksien polkemisia miltään firmalta. Pelkkää itsekorostusta, että muka vakoiltas. Palkatkoon sellasia joihin voi luottaa.
Koskeeko mainitsemasi perusoikeudet myös työnantajaa? Eiköhän työnantajan riskinottajana ja palkanmaksajanakin ole oikeus ja vastuu valvoa firman toimintaa ja sen jatkuvuutta.
Ellei kukaan valvo, voi olla palkanmaksu loppu teikäläisiltäkin. Mietitte sitten mitä ne perusoikeudet ovat ja ketä koskevat.
Ihan sinisilmäisyys ei nykyään riitä.
Mitä salattavaa ja hävettävää sinulla on työssäsi? Ellei mitään, ei hätää. - Helinä-keiju3
mielestäsi ... kirjoitti:
Koskeeko mainitsemasi perusoikeudet myös työnantajaa? Eiköhän työnantajan riskinottajana ja palkanmaksajanakin ole oikeus ja vastuu valvoa firman toimintaa ja sen jatkuvuutta.
Ellei kukaan valvo, voi olla palkanmaksu loppu teikäläisiltäkin. Mietitte sitten mitä ne perusoikeudet ovat ja ketä koskevat.
Mitä salattavaa ja hävettävää sinulla on työssäsi? Ellei mitään, ei hätää.En halua että isännöitsijä urkkii minua tai kirjasto. Haluatko sinä.
Minä haluan kirjoittaa rakkauskirjeet ilman että koko kulmakunta tietää. - kotosalla
Helinä-keiju3 kirjoitti:
En halua että isännöitsijä urkkii minua tai kirjasto. Haluatko sinä.
Minä haluan kirjoittaa rakkauskirjeet ilman että koko kulmakunta tietää.Kirjoita rakkauskirjeesi kotona. Siitä eivät pörssisedät pidä, että nostat kallista palkkaa niiden kirjoittelusta.
Ehdottaisin vielä sellaista suhdetta, jota ei tarvitse salata eikä hävetä.
Jos isännöitsijän toimenkuvaan kuuluu teollisuusvakoilun valvonta, luotetaan siihen, että hän on oikea henkilö tehtäväänsä.
Olet loistava kirjoittaja, mutta ehkä en silti viitsisi lukea rakkauskirjeitäsi =). - Helinä-keiju3
kotosalla kirjoitti:
Kirjoita rakkauskirjeesi kotona. Siitä eivät pörssisedät pidä, että nostat kallista palkkaa niiden kirjoittelusta.
Ehdottaisin vielä sellaista suhdetta, jota ei tarvitse salata eikä hävetä.
Jos isännöitsijän toimenkuvaan kuuluu teollisuusvakoilun valvonta, luotetaan siihen, että hän on oikea henkilö tehtäväänsä.
Olet loistava kirjoittaja, mutta ehkä en silti viitsisi lukea rakkauskirjeitäsi =).Mutta kun ei ne kirjaston täditkään minulle ole palkkaa maksamassa, niin mikä oikeus niillä on urkkia mitä kirjoittelen rakkailleni.
Vielä vähemmän isännöitsijä saisi urkkia kenelle kotonani kirjoittelen ja kennelle EN. - Helinä-keiju3
mielestäsi ... kirjoitti:
Mitä salattavaa ja hävettävää sinulla on työssäsi? Ellei mitään, ei hätää.Nokian edellinen johto osasi toimia maassamme perusoikeuksia polkematta. Nykyisellä johdolla on pulmia. Tämä kiristysuutisointi asettaa myös outoon valoon taannoisen Kallasvuon tullirikoksen, joka hoidettiin syyttämättä (miten sekin voi onnistua) muuten kuin nyt nähdyin metodein. Eli pidätän hengitystä tai lähden pois, jos ette tee mitä mä haluun.
Joka tapauksessa uutinen on jo vahingoittanut Nokian mainetta ja siksi, jos se onkin väärä, niin kuka maksaa ja miten. Tulliuutisointi ainakin oli totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760