puhun paljon ruotsia, vituttaako?
Passin mukaan olen Suomen
8
293
Vastaukset
- oot
ja puhu tai et mutta kunhan et yhteiskunnalla elättinä ole eli tekisit töitä.
- sulle :
"Kivat sulle" :)
- ruotsin
Kielen taidostasi?
Et vastannut, kun kysyin sitä samaa ruotsiksi, niin ehkäpä se, ruotsinkieli ei sitten olekaan ihan hanskassa ?
Meitä olisi sitten useita ns, "fennoja" jotka kaiketi voisimme auttaa sinua, jos sinun nyt aivan pakko on sitä sörjaa opetella ?- Du får inte
knulla min Ulla. Miltä nyt tuntuu, vituttaako?
- på saken
Du får inte kirjoitti:
knulla min Ulla. Miltä nyt tuntuu, vituttaako?
eikä vituta! dina svenska hähäh?
- siltä ainakin
vaikuttaa puheista päätellen.
- vastaa...
vaikka sulla olisi mikä pässi tahansa niin vastaa oletko yhteiskunnan elättinä avustuksilla vai käytkö oikeissa töissä.
- kysy.
Luulisi että tietäisit itse vituttaako sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760